Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksipartnerin kunnioitus

Vierailija
27.03.2015 |

Kunnioitatko mielestäsi puolisoasi tai seksiparteriasi seksiin liityvissä mieltymyksissä ja siinä, mitä toinen haluaa tai ei halua tehdä vai pyritkö vaikuttamaan toiseen ospuolta niin että hän toimisi omien mieltymyksiesi mukaan. Anna joku esimerkki

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi nuolentaa usein tai enää ylipäätään, toivon miehen joskus edes tarjoavan sitä oma-aloitteisesti.

Vierailija
2/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kunnioitan ja mieheni kunnioittaa minua myös siinä asiassa. En ole edes ajatellut asiaa noin kun se on ihan itsestäänselvyys. Myös meillä mies ei halua minua nuolla, joten olkoot nuolematta sitten. Pärjäämme muutenkin. Mä en ole koskaan halunnut miestä hanuriin ja mies tietää sen mainiosti eikä edes yritä. +40 vuotiaita olemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en täysin ilman nuolemista pärjää, tai siitä kehittyy pakkomielle. 2

Vierailija
4/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja voin edellyttää sitä, koska itse olen valmis aina kaikkeen mitä mies ikinä voisi toivoa ja enempäänkin. 2

Vierailija
5/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin vaikuttamaan, mutta hyvin lempeästi. Jos en olisi tehnyt sitä koko suhteemme ajan, meillä olisi luultavasti lähetyssaarnaajaseksiä kerran kuussa ovulaation aikaan, jos edes olisimme enää yhdessä. Vaimo on aika haluton ja estynyt, mutta pienellä innostuksella kokeilee kaikenlaista ja on itsekin tyytyväinen, että pidän suhteemme seksuaalisuutta yllä. Joistain asioista (esim. anaalipano, suihinotto) hän ei pidä enkä painosta niissä.

Vierailija
6/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään ihmeellistä. Vastavuoroisuus, niin että kumpikin osapuoli saa haluamansa. Ainakin parisuhteessa pitäisi tietää mitä toinen haluaa eikä kysellä. (mitä sä haluut) kyllä puoliso kertoo tarvittaessaM50+.

Vierailija
7/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pakosti kerro, jos on kokematon.

Vierailija
8/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 09:46"]

Ei kyllä pakosti kerro, jos on kokematon.

[/quote]

Kyllä minä tuohon kirjoitin että parisuhteessaM50+.

Vierailija
9/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon ja estoinen kun alkaa siihen parisuhteeseen.

Vierailija
10/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on molemminpuolinen kunnioitus. Luulisi sen olevan ihan perusedellytys, mutta eihän se ikävä kyllä kaikilla ole ja monenlaista ihmiset tuntuu kumppaniltaan sietävän. Käytännössä meillä ei mielihalujen suhteen ole varsinaisia kiistakapuloita, koska kompromisseja on tehty puolin ja toisin ja joskus käydään oman mukavuusalueen ulkopuolellakin toisen halujen vuoksi. Se tehdään kuitenkin aina omaan tahtiin halusta antaa kumppanille nautintoa, ei koskaan painostuksen alla. Varmaan eniten yhteensoviteltavaa on ollut seksin määrässä raskaus- ja pikkuvauva-aikana kun kummatkin on vuorotellen vähän liian väsyneitä. Sillon ei vongata ja valiteta eikä haluttomampikaan ei torju toista täysin. N27

Vierailija
11/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna voin todeta tähän, että pääasiallisesti kunniotetaan ja itselleni se on itsestäänselvyys. Kysyn itse joskus seksikumppanin mieltymyksistä ja jos minulle ok, voin toteuttaa sen. On myös paljon miehiä, jotka itse kysyvät mieltymyksistäni ja haluavat sen toteuttaa. Ja on miehiä, joille seksissä tuntuu olevan tärkeintä vain oma nautinto Joskus on esim näitä vänkääjiä, kuten esim miehiä jotkä haluaisivat kokeilla esim anaaliseksiä kanssani. Ja yrittvät tähän saada suostuaan, vaikka yritän tehdä seväksi heti kysytäessä, etten halua