Mitä odotat yövierailta?
Tulisko yöksi tulevien tuoda jotain mukanaan? Tuliaisia?
Kommentit (10)
Olisi kiva jos jotain toisivat. Varsinkin jos viipyvät pitempään.
Itse vien aina ruokaa plus jonkun arvokkaamman tuliaisen.
Kohteliasta on viedä jotain, esim suklaata tai viiniä.
Odotan, että päästävät mut suhtkoht ajoissa nukkumaan.
Mielellään omat lakanat, tosin nykyisin yövieraita käy niin harvoin että ihan sama vaikka eivät tuokaan mitään.
Liinavaatteet, peseytmisvälineet ja aamupalatarvikkeet
Riippuu kyllä vähän vieraista ja syystä miksi ovat jäämässä yöksi. Jos isovanhemmat jäävät yöksi vahtimaan/vahdittuaan lapsenlapsiaan niin kyllä se enemmin olen minä, joka jonkun "kiitoslahjan" antaa kuin he. Jos taas kaverit tulevat saunomaan, juomaan ja juhlimaan, niin ihan pyytämättä ottavat omat juomansa mukaan, enkä mitään muuta heiltä odotakaan. Jos baarista on tarttunut yövieras mukaan, niin en kyllä mitään kahvipaketteja tai tuikkulyhtyjä ole heiltä jäänyt odottelemaan :D.
Paljon olen yökyläillyt ja paljon on meilläkin kyläilty eikä ole kertaakaan tullut mieleen että jotain tuliaisia pitäisi saada/viedä.
Pillua ja persettä. Tänne ei kutsuta muita yöksi.
- Sitä ettei valvota kuuteen asti aamulla
- Lähdetään ennen klo 14 kotiin
- Ei marista kun ei itse älytty ostaa hammasharjaa tai ottaa sitä mukaan
- Ei oteta pois tyynyliinaa ja pussilakanaa, "koska se on mukavampi niin"
- Ei syödä mun kaappia tyhjäksi vaan syödään sen verran kuin normaalisti syödään
- Ei valiteta että mun sänky on epämukava, ikkunasta vetää, pyyhe on liian karhea, hiusharja on paska jne.
Ai niin! Ei huudateta musiikkia tai telkkaria liian kovalla klo 23 jälkeen, jotta mulla säilyisi edes jonkinlaiset välit naapureihin. Asun pahvitalossa.
- 10
En odota mitään mutta peruskohteliasta on viedä jotain.