Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikron on nyt valtavirus pääkaupunkiseudulla – miten käy sairaaloiden kuormituksen? Lehtonen MTV:lle: "Valitettavasti tämä tieto tulee jouluksi"

Vierailija
17.12.2021 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin tällä viikolla johonkin, vaikka en ole yleensä kipeä. Kotitestiä ei saa kaupoista ja viralliseen testaukseen en aio hakeutua jos ei tule vakavia oikeita. Nyt sitten kotona yksin. 

Vierailija
2/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartunnan saaja kohtaa sairauden omalla rokotesuojallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa mennä vaan

Vierailija
4/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin tällä viikolla johonkin, vaikka en ole yleensä kipeä. Kotitestiä ei saa kaupoista ja viralliseen testaukseen en aio hakeutua jos ei tule vakavia oikeita. Nyt sitten kotona yksin. 

Mitään vakavia oireita ei ole, pelkkää nuhaa ja ääni käheänä ja rokottamaton olen. Pohdin menenkö testiin että saisin 6kk passin jos onkin korona, mutta lopulta päätin etten kuitenkaan lähde siihen leikkiin mukaan. 

Vierailija
5/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään vakavia oireita ei ole, pelkkää nuhaa ja ääni käheänä ja rokottamaton olen. Pohdin menenkö testiin että saisin 6kk passin jos onkin korona, mutta lopulta päätin etten kuitenkaan lähde siihen leikkiin mukaan. 

Varmaan muuttuu nyt alapeukutuksiksi..

Vierailija
6/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omicron 'greatly compromises' ability of ALL Covid jabs to prevent infection including boosters, lab study finds — but third doses should still give high protection against hospitalisation and death. Onkohan vaan koska itse virus on heikompi?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10318991/Columbia-study-finds-…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi