Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha haju kodissa?!

Vierailija
26.03.2015 |

Minulle on tulossa mies vieras vuosien sinkkuuden jälkeen. Emme itseasiassa edes tunne, han on kaverin kaveri ja olemme jutelleet vain facebookissa. Hän haluaisi tulla käymään huomenna kahvilla mutta minua hävettää kotini haju! Minulla on koira jolla on huonot hampaat mikä on osasyy hajuun, leviää huoneilmaan. Eläinlääkärin mukaan koiraltani ei ole turvallista poistaa hampaita eli nukuttaa, kuolisi siihen. Huoneilma on tunkkainen ja haisee. Miten saisin ilmasta siedettävämmän kun tämä mies tulee?! Itse ole rähän jo niin tottunut etten mitään huomaakaan, mutta en halua antaa huonoa ensivaikutelmaa. Ja olen siis siisti ihminen, alkoi tuntua tätä kirjoittaessa että minua varmaan pidetään melko possuna :D ja koirastani en luovu, tietenkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita avaamalla ikkuna.

Vierailija
2/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleta joka päivä pari päivää ennen hänen tuloa ja osta sellaisia ilmanraikastimua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt ilmanraikastinta. Toimiiko oikeasti? Haiseeko nw jollekin pistävälle hajuvedelle? Kauan vaikutus kestää? Ap

Vierailija
4/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rivitaloasunto: laita ilmastointi päälle ja ikkunat auki.

Vierailija
5/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota jotakin kivaa kahvilaa

Vierailija
6/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi kaikki pinnat tolulla.

Vierailija
7/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohi aiheen... eikö koira jo kärsi, jos hampaat noin huonossa kunnossa? En väitä tietäväni asiasta mitään, ihmettelen vain.

Tuuletusta, kaikkien tekstiilien pesu/kunnon tuuletus.. ja kynttilä palamaan ainakin siihen huoneeseen, missä lähinnä aiotte aikaa viettää.

Vierailija
8/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellane ilmanraikaastin imuri vai mikä lie toosa.
Ihan hirveetä et se koira sit hönkiin siellä, ei varmaan maistu mikään kahvi tms. Ja mä tykkään koirista mut usein jos koira haisee jotenkin nii ei kiva..

Vierailija
9/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi edellä annetut neuvot toimii, etenkin toi tuuletus ja pinnat tolulla. Muista myös tyhjentää biojäteastia hyvissä ajoin ennen miehen tuloa. Ja sit selität miehelle, että koiralla on suussa tulehdusta, ja siksi teillä saattaa haiskahtaa oudolta. Älä ainakaan jätä kertomatta sitä syytä...

Vierailija
10/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvitetty, ettei johdu asunnon kosteusongelmista tms?

Vierailija
11/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie koira muualle vierailun ajaksi ja siivoa kunnolla ja tuuleta ja osta ilmanraikastin.

Vierailija
12/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään käynyt mielessä kertoa totuutta ja sanoa mistä haju johtuu?

Vierailija
13/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kidutat koiraasi. Tapa itsesi heti kun saat koiraparan lopetettua.

Vierailija
14/14 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese lattiat liuoksella 1/3 etikka, 1/3 fairya ja 1/3 vettä. Jää sellanen raikastuoksu pariks päiväks :) jos haluut niin voit tunkee siihen viel vähän sitruunamehua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi