APUA! Mistä nopeasti lainaa 1500-2000 euroa??
Nyt tarttis pikaisesti lainaa tuon verran, mistä saan?
Kommentit (14)
Luottokortti 2000 euron luottorajalla... jolle valitset itsellesi sopivan minimi kuukausierän.
Jos luottotiedot on kunnossa niin mikä tahansa pankki myöntää sen sulle.
Ota Norvegianista. Minulla on siellä säästötili. Takaat minulle osaltasi vakaat korkotulot. Vippaisin muuten itse - hyvällä korolla toki -mutta en oikein luota pikavippaajien takaisinmaksuun.
Jos luottotiedot on kunnossa niin luottokortin tuollaisella luotolla saa jokaisesta pankista.
Miksi näitä mainosketjuja ei poisteta sillä nämä hölmöjä kusetuksia.
Ei köyhän kannata lainaa ottaa
Laaaina laina laina laina....dun din din dun dyn din dun
Vierailija kirjoitti:
Luottokortti 2000 euron luottorajalla... jolle valitset itsellesi sopivan minimi kuukausierän.
Ei myönnä, jos ei ole varallisuutta. Yritin vaihtaa pankkia, mutta se ei myöntänyt minulle luottokorttia, niin en sitten vaihtanutkaan. Opiskeluaikoina luottokortin sai, kun oli tietty määrä opintoviikkoja täynnä. Olen ollut aina työtön, mutta luottotietojen pitäisi olla kunnossa, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Olen aina maksanut kaiken ajallaan.
Lainaa 2000 tänään, maksa 6000 huomenna ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myönnä, jos ei ole varallisuutta. Yritin vaihtaa pankkia, mutta se ei myöntänyt minulle luottokorttia, niin en sitten vaihtanutkaan. Opiskeluaikoina luottokortin sai, kun oli tietty määrä opintoviikkoja täynnä. Olen ollut aina työtön, mutta luottotietojen pitäisi olla kunnossa, mitä se ikinä tarkoittaakaan. Olen aina maksanut kaiken ajallaan.
Höpö höpö.
Ihan tällainen peruspyramidihuijaus teettää hyvin rahaa. Kun kerrot, että Turussa on jätesäkissä löydetty raasti tukehtuneina 6kissanpoikasta, jotka saattuvat lisäksi vielä päätymään virheiden johdosta kaatopaikalle.
Tällöin ilmoitetaan, että halua maksaa silminnäkijällä palkkion, joka olkoon nyt vaikka 200e. Lisäksi ilmoitat tapaukseta (ilman todisteita tietenkin) YLE:lle ja kissafoorumeille.
Odota, ja tämän jälkeen työnhaussa epäonnistuneet sossupummit lähettävät keskellä päivää rahaa, helposti yhteensä vähintään tuon minimisumman edestä.
Eikö tollanen summa kannattais aina olla säästössä, ettei tarvis lainaa ottaa. Tai jos ei ole rahaa niin ei voi ostaa sitä mitä tarvitsee.. en ikinä oo ymmärtänyt noita pikavippejä.
Mikä pankki sinulla on? Käy vilkaisemassa oman pankkisi joustoluottomahdollisuus, OP:lla ei ainakaan vaadi kuin verkkopankissa täytetyn lomakkeen.