Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että tällä palstalle ei ole juuri yhtään äitiä enää

Vierailija
16.12.2021 |

Koska kun tulee joku "persut haisee"-ketju, niin siihen tulee heti 100 vastausta, mutta jos on joku "hei onkohan tämä lastenvaate hyvä", niin tulee ehkä 1 vastaus.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lähinnä trolleja.

Vierailija
2/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av ei ole vauva.fin ainoa vaihtoehto keskustella. Perheeseen, vauvailuun ja jopa nimiin on ihan omansa :) Kannattaa sieltä kysyä, jos kaipaat vinkkiä vaikka taaperon toppahaalareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsistani pienikokoisinkin on yli 170cm ja osa on aikuisia. Se aika kun puhuttiin haalareista oli vuosituhannen alussa. Nyt on mielessä ryppyvoiteet ja omat harrastukset.

Miksi sitten olet vauva-palstalla ?

Vierailija
4/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lasta, mutta haluaisin:)

Vierailija
5/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äiti joka kiertää politiikkaketjut kaukaa. En ole myöskään erityisen kiinnostunut lastenvaatteista vaikka omani pieni vielä onkin.

Vierailija
6/25 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsistani pienikokoisinkin on yli 170cm ja osa on aikuisia. Se aika kun puhuttiin haalareista oli vuosituhannen alussa. Nyt on mielessä ryppyvoiteet ja omat harrastukset.

SINÄ olet AV-palstalla. Mene pois. 

Sinä ensin.

Vierailija
7/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä äidit ovat nykyisin? Facebookissa ja Instagramissa?

Vierailija
8/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lähinnä yksinäisiä ihmisiä, ehkä elämänhallintansa menettäneitä , joilla aikaa eikä muuta keskustelukanavaa. Ja sitten meitä, jotka käymme joslus ihmettelemässä, että kaikkea maa päällään kantaakin.

Vierailija
9/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minä olen tämän alkuperäisiä kävijöitä. Ihan kuin kysyisit miksi asun kotonani.

Vierailija
10/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat tämä palsta ilmentää vaan trolleja ja vanhempia naisia.

Vierailija
11/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideillä on paljon ihan oikeaa tekemistä eivätkä he sekoile täällä aamusta iltaan.

Vierailija
12/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen sometrollaus on organisoitua ja ylhäältä päin johdettua, tuttua äärioikeiston taktiikkaa kaikkialta maailmasta.  Tarkoituksena ottaa foorumi "omien" haltuun niin, että mahdolliset asiakommentit hukkuisivat sonnan sekaan ja ettei asiakommentoijia enää huvittaisi tulla mukaan keskusteluun.

Vierailija
13/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen sometrollaus on organisoitua ja ylhäältä päin johdettua, tuttua äärioikeiston taktiikkaa kaikkialta maailmasta.  Tarkoituksena ottaa foorumi "omien" haltuun niin, että mahdolliset asiakommentit hukkuisivat sonnan sekaan ja ettei asiakommentoijia enää huvittaisi tulla mukaan keskusteluun.

En mä oikein jaksa uskoa tämmöseen. Perussuomalaiset kannustaa jäsenistöään seuraamaan alhaisimpia impulssejaan. Se vetoaa persoonallisuushäiriöisiin miehiin. Persoonallisuushäiriöiset miehet karkottaa kaikki ympäriltään mihin menevätkin.

Vierailija
14/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikuiset lapset ja olen äiti loppuikäni. Pystyn vastamaan lapsen kehitykseen ja kasvatukseen liittyviin kysymyksiin omiin kokemuksiin perustuen, mutta nykyiset lastenvaatteiden materiaalit alkaa olla jo vieraita. Jos joku kysyy, että lapsella on tällainen vaihe, miten pitkään se teillä on kestänyt, niin kai hän vastauksen haluaa sellaiselta, jonka lapsi on sen läpikäynyt?

Vierailija
15/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä oikein jaksa uskoa tämmöseen. Perussuomalaiset kannustaa jäsenistöään seuraamaan alhaisimpia impulssejaan. Se vetoaa persoonallisuushäiriöisiin miehiin. Persoonallisuushäiriöiset miehet karkottaa kaikki ympäriltään mihin menevätkin.

Muuten olet oikeassa persuista, mutta lisäksi trollaavat järjestäytyneesti. Ja se on ihan selvää jos lukee näitä tarpeeksi kauan.

Vierailija
16/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lähinnä trolleja.

Tai ainkakin trollialoitukset kerää kommentteja.

Vierailija
17/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut sais nyt piristyä vähän enemmänkin ennen vaaleja. Mitä enemmän jalkautuvat tekemään vaalityötä, sitä huonompi tulos. Eli jos haluaa että Purra saa pettyä, pidetään niiden vähämielisiä ketjuja ylhäällä.

Vierailija
18/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on lähinnä yksinäisiä ihmisiä, ehkä elämänhallintansa menettäneitä , joilla aikaa eikä muuta keskustelukanavaa. Ja sitten meitä, jotka käymme joslus ihmettelemässä, että kaikkea maa päällään kantaakin.

Niin täällä, kuin hevostalli.net:ssäkin on enimmäkseen mt-ongelmaisia naisia. Tuolla toisella sivustollahan näkee montako viestiä edellisenä päivänä on kirjoitettu ja se on melko vakio. Siitä tietää, että joko juuri kukaan ei käy töissä tai jos käyvät töissä, niin eivät ainakaan töitä tee.

Moi Spessu! Töissä käymättömästä mt-ongelmaisesta puheen ollen... Onnistuitko kuivattamaan hevostallin ja nyt olet kuivattamassa tätä? Mies jonka ympäriltä tuolit viedään?

Vierailija
19/25 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täällä, kuin hevostalli.net:ssäkin on enimmäkseen mt-ongelmaisia naisia. Tuolla toisella sivustollahan näkee montako viestiä edellisenä päivänä on kirjoitettu ja se on melko vakio. Siitä tietää, että joko juuri kukaan ei käy töissä tai jos käyvät töissä, niin eivät ainakaan töitä tee.

Moi Spessu! Töissä käymättömästä mt-ongelmaisesta puheen ollen... Onnistuitko kuivattamaan hevostallin ja nyt olet kuivattamassa tätä? Mies jonka ympäriltä tuolit viedään?

No hei! Kiva, että löysit itsesi tuosta kommentista. Oletko jo löytänyt sopivaa lääkitystä?

Enhän minä ole mitään "kuivattanut", päin vastoin, olen kuullut, että iso joukko naisia ovat olleet hyvinkin kosteina lukiessaan mahtavia juttujani. Osa tietysti hiestä märkänä, kun eivät osaa sanoa mitään nasevaa ja toiset taas muista syistä. Ja kyllähän ht-leidistö on ihan itse tunnelmansa luonut sille fooorumille ja samaa myrkkyä näytät sinäkin levittävän myös tälle foorumille.

Siellä on käsittääkseni ollut joskus kauan sitten hyvä meininki, kunnes sinne on alkanut pesiytyä mt-ongelmaisia ja erittäin kateellisia naisia. Sitä en tiedä, että miksi juuri heppanaisista kuulemma 98-99% on mt-tapauksia. Tekeekö harrastus hulluksi, vai vetääkö harrastus kaikki hullut puoleensa? Ja miksi samat hullut pyörivät myös muilla sivustoilla?

En ole käynyt siellä mutta on selvää mitä siellä tapahtui. Sinä menit sinne ja hyvä meininki alkoi kuivua. Täysjärkiset lähti. Lopulta oli jäljellä enää sitkeimmät joita vielä kannusti muisto entisestä hyvästä menosta. Kun olit kaatanut nappulat ja paskonut laudalle, istuit siellä yksin paskasi keskellä ja totesit että minä olen loistava, mutta täällä on tylsää. Minne seuraavaksi.

Vierailija
20/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typerien "miesten" piti pilata tämäkin ketju.  Tätähän tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä