Eikö miehet tosiaan näe omia vikojaan?
Olen monta kertaa miettinyt näitä miehiä, jotka netissä vinkuvat, etteivät saa naisia, vaikka ovat niin hyviä miehiä, että onko mies tosiaan noin kyvytön näkemään itsensä realistisesti? Joka ikiselle muulle on ihan itsestään selvää, miksi he eivät saa naisia, mutta nämä luuserit keksii mitä koomisempia syitä kelpaamattomuudelleen, joissa aina nainen on syyllinen.
Naiset aina löytää vian itsestään, jos eivät saa ketään, mutta miehet eivät ilmeisesti tähän kykene. Miksi?
Onko missään yhtään miestä, joka ymmärtää, miksi on jäänyt yksin ja kykenee näkemään viat itsessään?
Kommentit (29)
Aloitus on joko provo, miesvihaa tai sitten ap on liian yksinkertainen ymmärtääkseen viestinsä olevan miesvihaa.
Miehissä ei ikinä ole mitään vikaa. :D Katsos kun äiskä sanoi jo pikkupoikana, että mies on täydellinen ja siinä missä tytöt kasvoivat aikuisiksi, miehet on ikuisesti ruikuttavia pikkupoikia, jotka odottavat, että naiset palvoo heitä. Ja jos ei omat rahkeet riitä siihen, miehestä tulee netissä ruikuttava lassukka, joka kokee, että naiset on tehneet hänelle vääryyttä, koska eivät kohdelleetkaan häntä kuninkaana.
Tai no, ei noita otuksia kyllä Miehiksi voi nimittää, mutta paremman sanan puutteessa. Hyvä puoli on se, että he kyllä kuolevat sukupuuttoon, koska ei heitä tosiaan kukaan järjillään oleva nainen koskaan huoli.
Niin no itse aloin saada naista vasta kun lopetin ainaisen vikojen etsimisen itsestäni.
M27
No kun tiedät noin hyvin niin kerropa sitten mikä minussa on vikana jos asia kerran on jokaiselle muulle itsestään selvä? Paljon olen asiaa yrittänyt miettiä ja muuttaa itseäni niin että voisi kelvata, mutta ei tunnu flaksi paranevan. Naisia en varsinaisesti ole ajatellut asiasta syyttää.
Miksi me näkisimme, kun naisetkaan eivät näe?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:58"]
Mikä vittu sua vaivaa huora minä olen kohta sovinisti jos te ämmät saatte olla feministejä! "Voi kun naiset on niin parhaita, mutta miehet haisee ja on tyhmiä!" En tarkota teitä kaikkia mutta just tollaset ap:t tottakai nähdään viat mutta te niin vihatte maapallon miespuolisia kanssa-asuttajia!
[/quote]
Mikä kuvottava otus.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:09"]Miksi me näkisimme, kun naisetkaan eivät näe?
[/quote]
Juuri näin. Ulkoiset viat ehkä näette mutta henkisissä yleensä ihan yhtä pihalla kuin miehetkin.
Jäisivät yritykset perustamatta ja naiset iskemättä ts. perheet perustamatta jos piehtaroisivat vioissaan.
Se, että kyky omien vikojen tunnistamiseen olisi sukupuolisidonnaista on kyllä pahimman luokan porvoototuus minkä olen kuullut.