millaisia tatuointeja ja lävistyksiä sinulla on?
kartoitan ideaa mitä ottasin seuraavaks leimaks :p enkä haluu mitää yleistä
Kommentit (11)
selässäni on yksi iso. tarkempaa en halua paljastaa koska sillä on merkitystä vain minulle, mutta eräänlaisesta muistosymbolista on kyse. sen verran voin sanoa, että feeniksistä kyse.
se on suunniteltu niin, että jos mulla on paita päällä, sitä ei näe.
-m35
aha. peukusta päätellen ilmeisesti tässä on tarkoitus kasata ideoita eikä kysyä tatuoinneista.
muistutan vain sen verran, että tatuointia ei oteta sen takia kun muillakin on. se on se kuuluisa viimeinen virhe.
jospa ihan kiltisti annat paikkakuntasi parhaalle suunniteltavaksi ja katsot mitä se keksii.
-m35
Ihme alapeukuttajia täällä :P ite oon miettiny isoja enkelinsiipiä selkään :) läväreistä on ollu meduusa muttei ole enää.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:05"]Ihme alapeukuttajia täällä :P ite oon miettiny isoja enkelinsiipiä selkään :) läväreistä on ollu meduusa muttei ole enää.
[/quote] Tosi originellia.
Viivoilla tehty sulka, joka on yhdestä kohtaa rikki ja isäni kuolinpäivämäärä siinä alla. Napakoru.
No itselläni on kyynärvarressa pääkallo ja käärme.
Olen suunnittelut lepakon siipiä selkään. Tai sitten pelkän lepakon kuvaa (ovat söpöjä otuksia). Täytyy katsella, tulisiko jotain tosi hienoa kuvaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:49"]
kartoitan ideaa mitä ottasin seuraavaks leimaks :p enkä haluu mitää yleistä
[/quote]
Mutta haluat samanlaisen kuin joku muu on jo ottanut?
Mulla on 5 kuvaa joista neljää suunnittelin ja harkitsin tarkkaan. Yhden otin vähän hetken mielijohteesta, oon jo pitkään halunnu nyt muokata sitä tai peittää jotenki, kaduttaa.
Pointti: Mieti tarkkaan minkä laitat. Ei kannata kysellä muien mielipiteitä, mieti ihan itse
Leimoja ei oo, mutta lävistyksiä on. Kielessä, navassa, korvien rustoissa eri kohdissa viisi, sekä niskassa.
lapseni syntymäajat tähdissä:) sekä longstramp.... enempää en paljasta ettei tunnista