Kamalimpia rikoksia?
Kertokaa teidän mielestänne kamalimpua rikoksia Suomesta tai ulkomailta.
Itseä hirvittää Bodom-järven murhat vieläkin...
Kommentit (16)
Putlerin hyökkäys Ukrainaan, rättipäiden Charlie Hebdo -isku ja tahalliset lentoturmat nyt viime aikoina.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:47"]
Mikä Baby B? T tietämätön
[/quote] Baby Brianna, olisiko ollut 5kk kun kuoli. Raiskattu, viimeisenä iltana humalaiset käyttivät leluna, heittivät kattoon jritti saada kopin jne.
Pitkään kestäneet kidutukset, kuten Eerikan tapaus, lasten vuosia kestänyt seksuaalinen hyväksikäyttö, tämä tuore neljän vuoden vankeus...
Kertarysäyksellä tappaminen ei ole niin karmeaa, siinä uhri ei kärsi kuin hetken.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:47"]Putlerin hyökkäys Ukrainaan, rättipäiden Charlie Hebdo -isku ja tahalliset lentoturmat nyt viime aikoina.
[/quote]
Sinäpä sen sanoit!
Kaikki Albert Fishin tekoset. Hyi saatana.
Kyllähän tuo Putinin homma on näinä päivinä aika hurjaa. Nemtsovillekin kävi miten kävi, tuskin kukaan epäilee etteikö Putte-sedällä ollut omat sorkat sopassa mukana!
kaikki rikokset joissa kuolee joku on hirveitä tapauksia! Mä en voi enää katsoa hello kitty- hahmoa ilman että tämä tapaus tulee mieleen http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=3943
mun mielestä tuo oli todella ällöttävä kidutusmurha.
Albert Fish oli mulle ihan vieras mutta Wikipediasta selvisi tää tyyppi. Olet oikeassa.
Kelly Anne Batesin murha.
Anders Breivikin tekemä joukkomurha.
Sen pikku brittipojan surma... Pojat houkutteli sen jonnekkin syrjään ja kiduttivat ja lopulta surmasivat. Kuka muistaa tän surmatun nimen? Kevinkö se oli? Inga Myllärin tapaus. Kaikki nämä vangittuna, raiskattuna yms olleet nuoret tytöt kuten nyt paljastunut Suomessa sattunut tapaus. Serbialaiset(?) kiduttajapojat.
Porin lenkkeilijätytön murha.
Muuramen pedofiilirinki.
Shanda Sharer, kidutettiin ja lopulta poltettiin elävältä. Oliko 12 tai 14v, tekijät 14-16v maksimissaan.
Baby B ja P. Ja Eerika. Kaikki muutkin lasten pahoinpitelyt ja surmat.