Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi parempi olla työtön kuin osa-aikatyössä

Vierailija
16.12.2021 |

Teen 50-prosenttista työaikaa. Bruttopalkka on 900 euroa. Kelalta tuli kielteinen asumistukipäätös ja liiton sovitellun päivärahan saamisen kanssa on ollut pelkkiä ongelmia koko puoli vuotta, jonka olen nyt tehnyt osa-aikaista työtä. Liitosta ei ole tullut penniäkään elokuun jälkeen, vaikka olen lähettänyt kaikki pyydettävät selvitykset. En jaksa enää tätä byrokratiaa, joten kun pätkätyöni loppuu, jättäydyn kokonaan työttömäksi. Kyllä ei työnteko kannata tässä maassa. En suosittele sovitellun päivärahan hakemista kenellekään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut mitään ongelmia päivärahan saamisessa. Käsittelyssä menee 1-3 päivää.

Vierailija
2/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain soviteltua monta vuotta ja mulla toimi moitteettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä tässä sitten mättää. En jaksa enää selvitellä koko asiaa. Pitäkööt rahansa.

Vierailija
4/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sain minäkin pari ekaa kuukautta rahat ihan normaalisti, mutta nyt tulee pelkkää kielteistä päätöstä toisensa perään.

Vierailija
5/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikaisuus ei ole ongelma vaan työttömyystuen asiakkuus. Se on aina ihan hanurista. Etsi itsellesi joku sivupisnes.

Vierailija
6/6 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu-Suomi huolehtii, että kaikki muu kuin työnteko on kannattavaa, jos asut esim. Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan