Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saatte tältä palstalta?

Vierailija
26.03.2015 |

Joka kerta, kun erehdyn näitä lukemaan, saan aikaiseksi vain pahan mielen ja järkytyn siitä, miten hirveitä ihmisiä onkaan olemassa! Mikä teitä tänne vetää? Ymmärrän provoilevat luuserit, mutta mikä saa normaalin perheenäidin viettämään aikaansa täällä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää töissä.

Vierailija
2/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää yhtään mitään. Nuo provoilevat rasistipenikat ja muut päänaukojat ovat vieneet kaiken viihdearvon ja ajankulun. Tänään on ollut paljon mukavampi fiilis, kun tein käsitöitä ja vaihdoin kukkiin mullat palstailun sijaan. On kai aika jättää koko AV nuorempien räksytykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Olen mies ja tämä on mielestäni netin paras keskustelupaikka tällä hetkellä.  En minä niitä provo / lastenhoito / vauvanhoito / onko tampax hyvä -ketjuja lue. Täällä on mielenkiintoisia yhteiskunta / politiikka / viiihde- ketjuja.  Olen yllättynyt siitä että naiset näköjään puhuvat täällä IHAN kaikesta. Mutta varmaan hyvä juttu mielenterveydelle että ei ole tabuja.

Vierailija
4/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ask not what AV can do for you, ask what you can do for AV.

Vierailija
5/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:07"]Joka kerta, kun erehdyn näitä lukemaan, saan aikaiseksi vain pahan mielen ja järkytyn siitä, miten hirveitä ihmisiä onkaan olemassa! Mikä teitä tänne vetää? Ymmärrän provoilevat luuserit, mutta mikä saa normaalin perheenäidin viettämään aikaansa täällä?
[/quote]
Olen miettinyt tiedätkö aivan samaa.

Välillä ei voi kun nauraa, välillä masentaa, kun alkaa miettimään ihmisten mielipiteitä, älykkyysosamäärää ja empatiakykyä.

Onko suomalaiset mammat oikeasti näin pahoinvoivia, aggressiivisia, toisia kritisoivia, mustavalkoisia ja tyhmiä vai käykö täällä vain sellaisia?

Mustavalkoisuus ja vain oman itsensä ymmärtäminen loistaa täällä. Ei osata asettua toisten asemaan eikä edes yritetä ymmärtää asioiden kääntöpuolia, toisia näkökulmia. Tuskin he oikeassa elämässä sellaisia ovat, eihän sellaiset pärjää missään.

Vierailija
6/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus kysymykseen: en saa MITÄÄN, ajanvietettä jota seuraa yleensä vitutus tai naurukohtaus.

Huumorikin täällä on vähissä. Mieluummin piikitellään ilkeästi.

Vierailija
7/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hyvät naurut

Vierailija
9/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauruja ja 1/200 kommentti voi olla oikeasti valaiseva. Lisäksi aiheet ovat sellaisia, joita ei paljon muualla käsitellä.

Vierailija
10/10 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:57"]Ja vastaus kysymykseen: en saa MITÄÄN, ajanvietettä jota seuraa yleensä vitutus tai naurukohtaus.

Huumorikin täällä on vähissä. Mieluummin piikitellään ilkeästi.
[/quote]
Tää. Ja sit se että täällä voi kysyä mitä vaan mieleen juolahtaa ja aina tulee vastaus. Suomi24:ssä hyvä kun joku edes löytää kahden viikon aikana kysymyksen äärelle.
--
Täällä on kai ollu aiemmin parempi meininki?
Oon vähentäny täällä roikkumista rutkasti kun tuled vaan tosi negatiivinen fiilis.
Onko kaikkeen pakko aina vastata niin paskasti?
--
Iloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi