Mun takamus hyllyy pehmeästi.
Vihaan sitä, yök!!! Haluan kiinteät ja kireät pakarat eikä tällaisia hyytelöpalleroita.
Kommentit (17)
Hahhah, mun suurin toive olikin että tämä nousisi palstan tärkeimmäksi puheenaiheeksi!
ap
Hui helvetti ap minkä munapierun sä just päästit!!!
Kovalla kalulla on ihana hieroa kunnon pyllyvakoa ja työntyä takaapäin sivälle pilluun ja pidellä kiinni lanteista. Saanko laueta pilluusi ap?
Miehet kuulemma tykkää juurikin hyllyvistä naisen ruumiinosista. Itselläni on piukeat fitnesspakarat. Mieheni haluaisi että mulla ois isompi ja läskimpi pylly ja semmoset imettäjän mature-tissit. Tykkäis kuulemma puristella pehmeitä muotoja.
Nyt se joutuu tyytymään tällaseen timmiin fitnessmuijaan jollei ylimäärästä paljoo hylly.
Yööökk!! Pitääkö teidän aina pilata maisemat niillä ulkoiluasusteilla. Aina kun käy ulkona niin joku esittelee löysää persettään.
Täälläkin hyllyy pyllyssä ja vähän muuallakin :) Kelpaa puristella.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:05"]
Vihaan sitä, yök!!! Haluan kiinteät ja kireät pakarat eikä tällaisia hyytelöpalleroita.
[/quote]Kuulosti kivalta.
-Mies 29v-
Vittukun pääsis painamaan. Nyt rupes panettaa.. :(
Älkää nyt hittolainen nostako tätä viheliäistä aloitustani! Mä tikahdun.
terveisin idiootti ja ruma ap
olin just nicki minaj'n konsertissa ja sillä poukkoili aika kivasti
Mukava runkata apn pyllylle. Saisit kyllä munaa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:20"]
Älkää nyt hittolainen nostako tätä viheliäistä aloitustani! Mä tikahdun.
terveisin idiootti ja ruma ap
[/quote]
Sä tarttet miehen painamaan sua kovaa ja puristelemaan sun täydellistä persettä.
Kiva ku toi ap pieree koko ajan mun vieressä hyi stna
Kerro ap lisää pyllystäsi ja muistakin ihanan kiihottavista paikoista. Mukava runkata kullia ja roiskauttaa lastit sulle ;)
Minkä menit ap tekemään :) Sait meidät kaikki kiumaiseksi ;)
Ja kaikkia kiinnosti tää tieto