Näkyykö teillä lantioluut?
Kommentit (30)
Jos viittaat suoliluun harjanteisiin niin kyllä.
Myös solisluut.
Aika selvästikin näkyy ihon läpi, vaikken edes ole kauhean laiha.
Näkyy. Voisi tulla varmaan 10 kg lisää painoa ja näkyisi silti.
Ei näy kun siinä on ihoa päällä. Onneksi.
Mitä teet tällä tiedolla?
Sairauslomalla olen tutustunut tähän palstaan ja aionkin hypätä takavasemmalle itse asiassa tämän kirjoitettuani.
Mitä ihmeettä tekee jonkun täysin tuntemattoman ihmisen vaatekoolla, pituudella, painolla ym. , mitä täällä kysellään alvariinsa.
Joissain ketjuissa (noin yhdessä prosentissa) saattaa olla jotain asiaakin.
Ja vastaus, ei näy! Näkyi kyllä laihana. Eikö aika itsestään selvää, että mitä hoikempi, sen varmemmin näkyy....
Näkyykö sun aivotoiminta? Vastaus: Ei näy, olit sitten hoikka tai lihava!
Näkyy tietenkin nahkan läpi. Melkoinen läski pitäisi olla, jos ei näkyisi.
Näkyy vaikka olen ylipainoinen. Näkyy myös ylimmät kylkiluut.
Lanti oluut? Onko se jokin Virolainen olutmerkki?
Tietenkin. Aika paljon pitäis ylimääräistä lanteilla olla, ettei näkyisi. Siis mulla ainakin. Mutta ehkä ihmisillä on erilaiset luustot, ja joillain normaalipainoisillakaan ei näy.
Mitä järkeä kirjoittaa viestikenttään ev? Näkeehän sen kaikki, että viestiä ei ole, ei sitä tarvitse erikseen kertoa.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:28"]Mitä järkeä kirjoittaa viestikenttään ev? Näkeehän sen kaikki, että viestiä ei ole, ei sitä tarvitse erikseen kertoa.
[/quote]
Siihen on pakko kirjoittaa jotain. Itse laitan usein pisteen.
Näkyy, muttei se johdu siitä, että olisin erityisen hoikka. Oon kyllä ihan normaalipainoinen ja hoikahko, mutta kyllä ne luut näkyy. Ja mulla se ylimääräinen kertyy just lanteille! Samoin näkyy solisluut, kylkiluut ja vaikkapa ranteen nuppiluu.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:39"]
Näkyy. Röntgenkuvissa.
[/quote]
Meinasin sanoa samaa.
Näkyy, ja on myös se reisivako. Ja kun makaan mulle tulee se bikinivakoki vai mikä se nyt on uusin hitti instagramisa :D
luustosta johtuu..
MIKÄ ON LANTIO?!?? NO AINAKIN NÄKYY LÄSKIÄNI
Näkyy, ja monet muutkin luut.