mitä puoluetta meinaatte äänestää
Ja miksi? Itse en ainakaan vähävaraisena äänestä Kokoomuksen Ökypuoluetta, jos äänestän.
Kommentit (14)
Jos äänestämällä voisi vaikuttaa, se olisi kiellettyä.
Joogalentäjille ajattelin antaa ääneni, kun olen niin huono piirtämään, ettei Aku Ankka onnistu.
Kuvitteletko ap, että ihmiset todellakin on niin yksinkertaisia, että kertovat sinulle ja palstan lukijoille, mitä tai ketä aikovat äänestää. Vaikka toisaalta, täällähän on niin yksinkertaista porukkaa, joka uskollisesti tilittää pepunpyyhkimisensä, nenänniistonsa ja piereskelynsä, että kyllä monet tilittävät tämänkin tiedon. Voi Herra hyväst hallitkoo!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:09"]
Joogalentäjille ajattelin antaa ääneni, kun olen niin huono piirtämään, ettei Aku Ankka onnistu.
Kuvitteletko ap, että ihmiset todellakin on niin yksinkertaisia, että kertovat sinulle ja palstan lukijoille, mitä tai ketä aikovat äänestää. Vaikka toisaalta, täällähän on niin yksinkertaista porukkaa, joka uskollisesti tilittää pepunpyyhkimisensä, nenänniistonsa ja piereskelynsä, että kyllä monet tilittävät tämänkin tiedon. Voi Herra hyväst hallitkoo!
[/quote]Onko se joku salaisuus? Jos on niin miksi?
Persuja. Maahanmuutto on saatava kuriin ja rikolliset maahanmuuttajat välittömästi ulos Suomesta ja Suomen vankiloista.
Asia on itselleni tärkeä, koska minulla on tummaihoinen lapsi. En halua että hän joutuu ulkonäkönsä vuoksi kärsimään mamujen itseaiheuttamasta huonosta maineesta.
ennen aina kokoomusta viime vuosina perussuomalaisia
t. akateeminen ulkosuomalainen
Perussuomalaisia. Suomi kuuluu suomalaisille.
Koska kapeakatseisella eturyhmäpoliitikalla ei tässä tilanteessa voida saavuttaa mitään hyvää, äänestän vihreitä ja heidän joukostaan ehdokasta, joka täyttää seuraavat kriteerit:
1. Toimii pienyrittäjänä.
2. Osaa ajatella järkiperäisesti ja analysoida erilaisten toimenpiteiden vaikutuksia suuriin kokonaisuuksiin.
3. Ymmärtää, että tärkein yksittäinen asia tällä hetkellä on Suomen viennin saaminen parempaan kuntoon - muuten meiltä loppuu rahat.
4. Kannattaa perustuloa, koska automatisoinnin myötä työtä ei välttämättä enää riitä kaikille korkeintaan suorittavaan perustasoon kykeneville ihmisille, ja kaikkien ei voi odottaa kykenevän korkeaan arvonluontiin (esim. pelisuunnittelu, muut luovaa näkemystä vaativat alat, korkeatasoinen ohjelmointi jne.).
5. Syntynyt 70-luvulla tai myöhemmin.
6. Myönteinen asenne, ei ole lähdössä eduskuntaan vastustamaan asioita vaan rakentamaan parempaa tulevaisuutta proaktiivisesti.
10, jani toivola on sinunkin ehdokkaasi!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:26"]
10, jani toivola on sinunkin ehdokkaasi!
[/quote]
Häh? Ei tosiaankaan ole.
10
Äänestän jos löydän ehdokkaan, joka
a) kannattaa tukien ja vastikkeetomien etuisuuksien reilua leikkausta. Ne passivoittavat ihmisen, tekevät työnteosta kannattamatonta ja tähän ei ole varaa enää. Muuten muuttuu kohta koulutus ja terveydenhoito sen kustannuksella maksulliseksi.
b) ihmisen omavastuuta omasta elämästään, perheestään ja valinnoistaan pitää lisätä. Ei voi olla niin, että pitkäjänteisesti elämänsä ja elintasonsa eteen töitä tehneet joutuvat aina maksamaan luusereiden lekottelun jatkuvasti nousevina veroina. Kyllä työnteollakin pitää voida rikastua. Kaikilla on Suomessa ilmainen koulutus. Toiset vain laiskottelevat kehdosta hautaan ja syyttävät epäonnestaan aina muita. Tähän ei ole varaa.
c) Mamuvirta rankalla kädellä pienemmäksi (poislukien ne, jotka tulevat oikeasti työn perässä ja elättävät itse itsensä). Vakaviin rikoksiin syyllistyneet kerrasta pois, kukaan ei tapa tai raiskaa vahingossa. Meillä ei ole mitään velvollisuutta suojella tällaisten henkilöiden terveyttä tai henkeä suomalaisten terveyden ja hengen kustannuksella.
d) Byrokratiaviidakkoa pitää karsia ja helpottaa yrtteliäisyyttä. Nyt moni hyvä idea tyssää kun alkuun pääsy on niin kankeaa ja tuhannen lomakkeen, selvityspyynnön ja pykälän takana.
PS Koska mamut.