Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti uuteen suhteeseen puolison kuoleman jälkeen?

Vierailija
26.03.2015 |

Miten nopeasti te leskeksi jääneet olette aloittaneet uuden suhteen ja tuoneet uuden kumppaninne "julkisuuteen"? Miten ihmiset suhtautuivat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kellään kommentoitavaa asiasta?

Vierailija
2/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä varmaan. Huoraksi haukutaan heti, jos uusi on löytynyt liian nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun SINUSTA sille tuntuu. Muilla ei ole arvioinnin oikeutta sun elämään!
Mulla meni puoli vuotta, nopeasti mutta minä haluan elää. Olen onnellinen että selvisin etten seonnut tms.

Vierailija
4/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa kokemusta, mutta mielestäni siinä ei pitäisi mitään aikarajaa olla.
Kaikki suhteet eivät ole hyviä, onko sillä niin väliä onko päättynyt eroon vai kuolemaan, pitäisikö puolisoa josta olisi vaikka ollut kohta eroamassa surra jotenkin tietty aika ettei kenenkään tarvitse kauhistella.

Vierailija
5/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme seurustelleet vuosia, emme olleet naimisissa. T.4.

Vierailija
6/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puoliso haudattiin joulukuussa ja nyt hehkuttaa uutta onneaan Facebookissa. En tiiä :( Jokainen suree tavallaan ja pääsee asioista yli eri ajassa, mutta vaikea itse kuvitella että mieheni kuoleman jälkeen parissa kuukaudessa jo uutta onnea hehkuttaisin.

Vierailija
7/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tuntee olevansa valmis siihen. Joillakin se syntyy aika piankin, mutta onhan niitäkin, jotka tekevät surutyötä loppuikänsä.

Vierailija
8/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:23"]Kaverin puoliso haudattiin joulukuussa ja nyt hehkuttaa uutta onneaan Facebookissa. En tiiä :( Jokainen suree tavallaan ja pääsee asioista yli eri ajassa, mutta vaikea itse kuvitella että mieheni kuoleman jälkeen parissa kuukaudessa jo uutta onnea hehkuttaisin.
[/quote]

Älä sano jos et ole kokenut. Sen kuoleman kanssa velloo yöt ha päivät. Se pari kuukautta itkupotkuhuutoa ja unettomuutta tuntuu pitkälle ajalle. Riippuu kuolemasta.. Itsellä mies meni itsemurhan myötä.

Vierailija
9/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:23"]

Kaverin puoliso haudattiin joulukuussa ja nyt hehkuttaa uutta onneaan Facebookissa. En tiiä :( Jokainen suree tavallaan ja pääsee asioista yli eri ajassa, mutta vaikea itse kuvitella että mieheni kuoleman jälkeen parissa kuukaudessa jo uutta onnea hehkuttaisin.

[/quote]

Hefta auttaa.

Vierailija
10/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se kuollut unohdu, jää muistoihin omalla tavalla säilöön. Ei se tarkoita ettet voi elää ja silti ihastua ja rakastua. T.9

Vierailija
11/11 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:23"]

[/quote]

Minun 21-vuotias veljeni laskettiin hautaan joulukuun puolivälissä. Nyt on pian huhtikuu. Elämäni on täysin normalisoitunut jo vähän aikaa sitten, vaikka kaipaus edelleen on olemassa. Voisin kuvitella että kaverisi on läpikäynyt yhtä perusteellisen romahduksen, intensiivisen surutyön ja sitä kautta saavutetun hyväksymisen kuin minä.

Omituista että käytät ":("-hymiötä kun leskeksi jäänyt kaverisi on onnellinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi