Naiset, kumman valitsisit...
urheilua harrastavan sporttimiehen, joka ei paljoa välitä kulttuurista, lukemisesta, musiikista, taiteista...Vai kulttuurista kiinnostuneen muusikkomiehen, joka ei niinkään perusta urheilusta?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 08:09"]
mä en kyllä valitse miestä sen varallisuuden takia tai siksi että olis jotenkin menestynyt tai julkkis.
[/quote]
No miten ois työtön mies?
Ei työttömyydellä ole vaikutusta. Jos ihminen on ihana ja kemiat kohtaa niin tollasilla sivuseikoilla ei ole merkitystä, kyllähän moni on joskus ollut työtön ja sitten taas töissäkäyvä kun on töitä saanut. ai että jos mieheni jäis työttömäksi niin hänet sen vuoksi jättäisin...no en tietenkään. Tai jos tapaisin jossain ihanan miehen joka olisi työtön ja sen vuosi en jatkaisi häneen tutustumista, no en niin tekisi tietenkään.
Urheilijan siinä tapauksessa, että hän olisi kuitenkin älykäs ja kykenisi keskustelemaan mm. yhteiskunnallisista aiheista. Kulttuurituntemusta saisi sen verran olla, ettei kysyisi hölmönä kuka, jos keskustelussa vilahtaa vaikka Sofi Oksanen.
Mutta tietysti muuten muusikko, jos urhelijalla tässä tarkoitetaan totaalijurveloa.
Mutta sanokaapa kumpi noista on seksikkäämpää? Minusta muusikot :)
Kulttuuriharrastajan kanssa löytyisi paremmin yhteisiä keskustelunaiheita.
Miksi kaikki kuvittelevat, että muusikot ovat sivistyneitä, fiksuja ja kultturellrja. Jotkut ovat, toki, mutta monet ovat niitä tanssilavojen takahuoneissa kaljaa lipittäviä kusipäitä. Joo, kokemusta on muusikkopiireistä 15vuoden ajalta, ennen kuin häivyin.
Huvittavaa, miten se, mitä naiset sanovat ja se, miten naiset oikeassa elämässä toimivat, eroavat toisistaan. Oikeassa elämässä se herkkä kultturelli mies ei saa naista kihelmöimään ja ennen pitkää nainen valitsee eläimellisen atleetin, joka osaa antaa kunnon kyydit. ;-)
T. Alfa Mies
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:54"]
Huvittavaa, miten se, mitä naiset sanovat ja se, miten naiset oikeassa elämässä toimivat, eroavat toisistaan. Oikeassa elämässä se herkkä kultturelli mies ei saa naista kihelmöimään ja ennen pitkää nainen valitsee eläimellisen atleetin, joka osaa antaa kunnon kyydit. ;-) T. Alfa Mies
[/quote]
No sieltähän se mustis saapui. Olet alfamies, ei sulla luulisi olevan huolta asian suhteen
Ei tarvitse perustella, muusikkomies
Urheilija, mieluiten formulakuski.
Muuten kakkonen ilman mitään ongelmaa mutta ammatti saisi olla joku muu kuin muusikko. No silti mieluummin noista se muusikko.
Onneksi mulla on sivistynyt ja fiksu muusikkomies. Penkkiurheilijaa en huolisi ikipäivänä, ja urheilijoiden ruumiinpalvonnassa on jotain mulle vastenmielistä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:02"]Urheilija, mieluiten formulakuski.
[/quote]Itse en laskisi autolla ajoa urheiluksi, mutta miten vaan :D
mä en kyllä valitse miestä sen varallisuuden takia tai siksi että olis jotenkin menestynyt tai julkkis.