Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika panematta?

Vierailija
26.03.2015 |

Itse harrastin viime heinäkuussa viimeksi seksiä. En tiedä miten oikeen pärjään :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 9kk, osan siitä olin vaihdossa sellaisessa maassa jossa miehet eivät olleet ihan makuuni...

Vierailija
22/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lapsuudesta -> 23v lasketa, niin sitten varmaan nyt kun alkaa olla yli 3vuotta viime suhteesta.

Vierailija
24/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten sinkkuna olis saanut vaikka joka päivä, mut en ole mikään jakorasia. Helposti meni kuukausia ilman seksiä. Nyt pitkässä parisuhteessa on ollut jonkin verran kuivia kausia, lähinnä lasten syntymän kohdilla. En ole kalenterista katsonut.

Vierailija
25/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee viisi vuotta täyteen eikä tälle loppua näy. Ihan ok näin, seksi ei ole kovin tärkeätä. 

Vierailija
26/30 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk lapsen syntymän jälkeen. Normisti pisin kertojen väli on suhteessa ollut 1kk. Kun saman katon alla asutaan, niin tio kuikauden tauko alkaa vaikuttaa kummankin mielalaan laskevasti. Tulee äksyiltyä puolin ja toisin. Normisti sekstaillaan noin kerran viikossa

Vierailija
27/30 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollessani ei hiljaisempaa ole koskaan ollutkaan, about 8 v sitä kesti (yhdessä 10-v). Lapsi muutti kaiken, joka jo 8-v. Sitä ennen ainakin kerran viikossa, eron jälkeen sama tahti jatkuu. Kokemukseni perusteella ainakaan naimisiin en enää mene!! :) Nyt ymmärrän yrityselämästä lainatun laiseen: "Älä mene kenenkään kanssa naimisiin!" Sillä kun on sitonut kätensä, on aivan toisen armoilla... Oppia ikä kaikki ;)

M-44v

Vierailija
28/30 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vuotta and counting.

Olen nainen, mutta nämä puhutut "kosintayritykset" vältän tehokkaasti olemalla lihava.

Vierailija
29/30 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tauko johtuu siitä, että naiset ei anna, ja naisen sittä, että tämä ei halua antaa. Nainen saa aina kun haluaa. Mies ei saa, vaikka kuinka haluaisi. On se pirun epäreilua. Siksi ihmettelen näitä "PANETTAA", "Olen puutteessa" etc. kommentteja. Menkää ja pankaa.

Vierailija
30/30 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 7kk, nykyään jo 24h tekee tiukkaa