Pisin aika panematta?
Itse harrastin viime heinäkuussa viimeksi seksiä. En tiedä miten oikeen pärjään :D
Kommentit (30)
Jos ei lapsuudesta -> 23v lasketa, niin sitten varmaan nyt kun alkaa olla yli 3vuotta viime suhteesta.
10v sitten sinkkuna olis saanut vaikka joka päivä, mut en ole mikään jakorasia. Helposti meni kuukausia ilman seksiä. Nyt pitkässä parisuhteessa on ollut jonkin verran kuivia kausia, lähinnä lasten syntymän kohdilla. En ole kalenterista katsonut.
Kohta tulee viisi vuotta täyteen eikä tälle loppua näy. Ihan ok näin, seksi ei ole kovin tärkeätä.
2kk lapsen syntymän jälkeen. Normisti pisin kertojen väli on suhteessa ollut 1kk. Kun saman katon alla asutaan, niin tio kuikauden tauko alkaa vaikuttaa kummankin mielalaan laskevasti. Tulee äksyiltyä puolin ja toisin. Normisti sekstaillaan noin kerran viikossa
Naimisissa ollessani ei hiljaisempaa ole koskaan ollutkaan, about 8 v sitä kesti (yhdessä 10-v). Lapsi muutti kaiken, joka jo 8-v. Sitä ennen ainakin kerran viikossa, eron jälkeen sama tahti jatkuu. Kokemukseni perusteella ainakaan naimisiin en enää mene!! :) Nyt ymmärrän yrityselämästä lainatun laiseen: "Älä mene kenenkään kanssa naimisiin!" Sillä kun on sitonut kätensä, on aivan toisen armoilla... Oppia ikä kaikki ;)
M-44v
27 vuotta and counting.
Olen nainen, mutta nämä puhutut "kosintayritykset" vältän tehokkaasti olemalla lihava.
Miehen tauko johtuu siitä, että naiset ei anna, ja naisen sittä, että tämä ei halua antaa. Nainen saa aina kun haluaa. Mies ei saa, vaikka kuinka haluaisi. On se pirun epäreilua. Siksi ihmettelen näitä "PANETTAA", "Olen puutteessa" etc. kommentteja. Menkää ja pankaa.
1v 9kk, osan siitä olin vaihdossa sellaisessa maassa jossa miehet eivät olleet ihan makuuni...