Työttömiltä pois oikeus ostaa alkoholia
Lukuisten tutkimusten mukaan alkoholin suurkulutus, joka on hyvin yleistä työttömillä (n. 80%), huonontaa eksponentiaalisesti mahdollisuuksia työllistyä tulevaisuudessa. Ehdotankin että alkoholin käyttö työttömiltä kielletään. Tämä on helppo toteuttaa: jokaiselta ostajalta vaaditaan passin vilautus, ja myyjä näppäilee passin mukaisella henkilötunnuksella haun tietokannasta, josta selviää onko henkilö työtön vai työssä käyvä. Monen juoppotyöttömän motivaatio työnhakuun kasvaisi huomattavasti, jos työpaikka olisi vaatimus alkoholin käytölle. Jos työtön kuitenkin muuta kautta saisi käsiinsä alkoholia, noudatettaisiin hänen tilanteessa tismalleen samoja lakeja kuin vahvoissa huumausaineissa: hallussapito, käyttö, osto, myynti jne. laitonta ja vuosien vankeustuomiot. Ei minulla muuta.
t. Kristillisdemokraatti
Kommentit (11)
Huono provo edes yölliseksi yritelmäksi. Ensi kerralla parempi kalaonni.
Mutta jos tekee pimeää työtä ja on muuten vain työkkärin kirjoilla? Saako silloin vetää viinaa? Kaikki työttömät luultavasti työllistäisivät itsensä pimeästi pontikankeitolla.
Hollannissako ne palkkasivat juoppoja kaljapalkalla töihin, toimisi meilläkin paremmin kuin tuo kieltohyysäys.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 01:49"]
Pontikankeitto tulee muutenkin halvemmaksi. Vesivahingot yleistyvät kun työttömät tekevät kerrostaloissa juomiaan.
[/quote]
Kyllä kannabistakin voi viljellä, mutta kun pontikkaan saadaan yhtä kovat rangaistukset niin ei pupupöksytyötönjuopot sitä enää uskalla tehdä!
Jooo kuule pitää ottaa multa poes ku poltan topan tupakkii per päivä ja juon 24 kohfiii... Niin ja voit myös ottaa mun alushousut ne on kusekeltaiset ja paita on kainaloista myös kusenkeltainen kun dödö on loppu. Vai pitääkö sanoo rolloni. Multa saat samaten ottaa auton joka on kyllä 20 vuotta vanha ja pölynen. Pistetään kaupan päälle myös pölykapselit. Ai niin ja saat tulla hakee poies mun tekohampaat nekin on parivuotta ollu käytössä ja hyvin niillä viel pureskelee jos et kielees pure! Saat mun kaiken omaisuuden kunhan jätät itsetunnon. T: TYÖTÖN
Surkeilta provoajilta pois oikeus kirjoittaa tällaisia viestejä AV-palstalle.
Entä jos on työtön mutta elää leveästi osinkotuloilla? Entä jos on lottomiljonääri ja siksi työtön kun tarvii käydä töissä? Entä jos käy vapaaehtoistöissä? Entä jos valmistaa kotona pontikkaa? Entä jos ostaa Virosta? ap vastaa nyt
Ja sulta poies työpaikka. Plees jeesus toteuta se.
Onneksi voin laittaa sitten miehen hakemaan mulle alkoholia.
Tulin just tallinasta himmeen viinalastin kanssa. Työtön
Joo työtön noita manaa tolle toivottavasti kurjan loppu elämän.
Pontikankeitto tulee muutenkin halvemmaksi. Vesivahingot yleistyvät kun työttömät tekevät kerrostaloissa juomiaan.