Se mainos yksinäisyydestä, jossa vanha mies ja Pinokkio
On todella koskettava😢😭
Ei voi katsoa kuivin silmin.
Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (53)
Ihan hirveä. Siis liiankin surullinen, en voi katsoa sitä ja vaihdan heti kanavaa.
Ja juu en aluksi tajunnut sitä. Luulin ensin että se puusta tehdyn näköinen hahmo kuvastaa vanhan miehen vaimoa, joka kuolee lopuksi ruokapöytään tai että on jo kuollut ja tämä mies vain kuvittelee hänet siihen. Toki mietin vähän että miksi sen vanhan muorin nenä piteni yhdessä kohtaa kuten Pinokkiolla.
Mieheni kuitenkin valisti minua ja kertoi että hehän ovat Pinokkio-sadun Geppetto ja itse Pinokkio.
Hirveän liikuttava mainos.
Ap
Ihan hirveä, masentava mainos, ja puunukke näyttää kamalalta. En liikuttunut vaan ahdistuin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestä se on karmiva ja pelottava. Miksi sen nenä kasvaa siinä?
Koska se on Pinokkio. Minäkään en aluksi tajunnut sitä, koska olen nähnyt vain Disneyn luoman Pinokkio-hahmon, joka ei ole yhtään samannäköinen.
Ap
Kiitos linkistä!
Olipa valtavan hieno, eikä oikeastaan siis mainos ensinkään, vaan muistutus ihmisille monen yksinäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä!
Olipa valtavan hieno, eikä oikeastaan siis mainos ensinkään, vaan muistutus ihmisille monen yksinäisyydestä.
Kyllä. Aihe koskettaa itseänikin, koska minäkin olen yksinäinen. Ja onhan se vaari nyt todella sympaattinen ja osaa näytellä loistavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä-pelottava, jos olisin lapsi, näkisin painajaisia
Outoa. Minusta se on vain erikoinen ja vähän outokin mutta ei ollenkaan pelottava vaan herättää kiinnostuksen erikoisuudellaan. Ne jotka pitävät tuota pelottavana eivät varmaan paljon kauhuelokuvia katso? Itse katson lähinnä vain kauhuelokuvia, olen niiden suuri fani, enkä itse näe kyllä mitään pelottavaa ko. mainoksessa.
Ap
Ja se pieni nukke-poika on sen näköinen mitä se pappa on varmaan ollu nuorena. Tosi liikuttava mainos.
Olen pelottavan kannalla. Koska ajoitus on ollut joulunaika, mainoksesta olisi voinut tehdä hieman "pehmeämmän". Asia sinällään on toki tärkeä, suomalaiseen joulupöytään vain ei yleensä mahdu oman pikkuperheen lisäksi ketään. Voisi aivan hyvin kutsua vaikka joulupäivänä yhden yksinäisen?
Ai se missä se ukko pyllistää Pinokkiota päin ja käskee valehtelemaan?
Kyllähän tuolle voisi jonkin palkinnon jakaa. Yksi onnistuneimmista.