Mitä ja milloin itkit viimeksi?
Kommentit (18)
Itkin, kun vanha, sairas koiramme piti lopettaa. Helpottaa tietää, että sen kärsimykset ovat loppuneet. Myös muu puuhailu auttaa suruun, vie ajatukset muualle.
En sinänsä itkenyt, mutta pari kyyneltä nousi tänään silmiini lento-onnettomuusuutusointien kohdalla ja samoin erään toisen nettivideon kohdalla.
Itkin kun Gennie haudattiin Emmerdales.
jokunen viikko sitten jotain surullista ohjelmaa katsoin. en muista yhtään että mitä.
Alkuraskauden höyryt ja suunnilleen kaikki itkettää. Ihanaa. ;)
Näin unta, että poikani oli ammuttu alas lentokoneesta jonnekin vanhan talon pihalle. Näin hänen makaavan verissään lumisessa puutarhassa, mutta tiesin, että se ei ollut Suomessa. Itkin katkerasti kuollutta, kun heräsin. Vähän tämän jälkeen poikani ilmoitti, että aikoo hakea ilmavoimiin. Arvatkaa, miltä tuntui...
Tänään itkin sitä että mieheni ei enää rakasta minua ja sen myötä viimeinenkin läheiseni häviää elämästäni ja olo on niin yksinäinen ja riistetty..
Mun elämä taitaa olla kurjaa :D itken lähes päivittäin. Yleensä koitan tehdä jotain "aivotonta" nii unohtuis murheet
Eilen. Syy siinä että ensi viikolla olisi 30v. synttärit ja viikonlopun aikana kutsuin kavereita istumaan ehtoota meille ja siitä sitten ehkä baariin jos on fiilistä. Kaikki yhtä lukuunottamatta kieltäytyivät ja se yksikin sanoi ehkä.
Joten todennäköisesti siis istun yksin kotona kaljakopan kanssa syöden kakkua.
Hyvä taide tuppaa rutistamaan kyyneleen silmäkulmaan. Enkä todellakaan sure silloin.
Itken melkein joka päivä vähän, isäni kuolemaa viime vuoden syyskuussa. Suruun ei kai auta muu kuin aika. Ikävä on hirveä.
Ajeltiin eilen lapsuuden seudullani, katselin kauniita omakotitaloja, ja mietin tulemmeko koskaan saamaan mitään vastaavaa omalle kohdallemme. Kunpa vaan pystyisin tarjoamaan sen miljöön lapsillemme.
Itse synnyin köyhiin oloihin, pieneen kaupungin vuokrakämppään. Koulussakin olin syrjitty hylkiö.
Nuo kaikki lapsuuden tunteet nousivat hyvin voimakkaina pintaan... Paremmasta unelmoiden.
2008, en ollut nukkunut kunnolla pariin viikkoon ja katsoin jonkun tositapahtumiin perustuvan surullisen elokuvan. Ainoa kerta koskaan kun olen nyyhkinyt leffalle ja ainoa kerta aikuiselämäni aikana kun olen ylipäänsä itkenyt!
Tänään kun Gennie haudattiin emmerdalessa vollotin ihan kunnolla :( Pari kk sitten kuollutta maailman rakkainta kissaa jonka kanssa kasvoin tulee itkettyä melkein joka päivä, silloin nappaan toisen kissani kainaloon ja halin sitä<3
Kun mies sanoi haluavansa erota. Helpotti, kun ei halunnutkaan oikeasti.
Näin unta, jossa miesystäväni kuoli. Puhuttiin eilen puhelimessa ja kerroin sille aran asian, ja siitä tuli kamalaa sotkua. Joten itkin heti heräämisestä iltapäivään asti.