Mikä on paras marketissa myytävä kuivashampoo?
Kommentit (18)
Batiste toimii, mutta haju on hirveä. En ole kyllä vähään aikaan katsonut olisko siitä tullut jotain hajutonta. Pirkka ei tuoksu niin pahalle, mutta ei toimi niin hyvin. Noi on ainoat joita olen kokeillut.
Herbinan.
Monia kokeillut, mutta tähän palaan aina, vaikka tuoksu on mielestäni liian voimakas. Päihittää kuitenkin käytössä muut.
Klippiteketiä ennen käyttäneenä herbinan marjaspa nykyisin paras.
Herbina Hajustamaton. Käytän kuivashampoota lähes päivittäin ja tuota käyttäessä en ihan tukehdu siihen katkuun.
Klippoteket täälläkin suosikki.
Jos haluan tuoksuakin niin ostan Got2Be Rockin' it kuivashampoon, ihanan raikas tuoksu hiuksiin.
Myös Batiste oli hyvää, mutta todella nopeasti kului loppuun verrattuna Klippoteketiin.
Miten usein käytätte kuivashampoota? Korvaatteko sillä säännöllisesti jonkin pesun, vai onko vain hätävara?
Rainbow kuivashampoo on myös yllättävän hyvää ja edullista. Käytän myös batistea toisinaan. Itse pyrin pesemään hiukset max 3 kertaa viikossa. Minulla on puolipitkät, vaaleanruskeat hiukset. Kuivashampoota käytän aina niinä päivinä kun hiuksia en pese. Yritän välttää föönaamista, ja kerran viikossa käytän herbinan syväpuhdistavaa shampoota. Ohops tästähän tulikin hiustenhoitokertomus! No joka tapauksessa: Kuivashampoo on yksi niistä asioista jotka paransivat elämänlaatuani :D
Mä en yhtään tykänny Batistesta, jotenki kovin paljon tuntu se purkki suihkauttavan sitä kerralla ja sit sai käyttää aikaa että sai hiukset normaalin näköisiksi. Rainbow toimi ihan ok, ei vaan jotenki ollu mun suosikki. Klippoteketia oon joskus käyttäny ja tykkäsin kyllä, ei mitään pahaa sanottavaa. Tällä hetkellä käytössä Pirkka, joka on ainakin mulle tosi toimiva, riittävän kevyt mut kuitenki vie sen pahimman rasvaisuuden pois.
Mä käytän kuivashampoota lähinnä tarvittaessa, eli jos ei suihkuun ehdi tai jaksa mennä mutta hiukset näyttää rasvaisilta, niin sitten. Kampauksia tehdessä myös tosi jees apuväline.
Osis. Kunnes huomasin, että vauvatalkki toimii ihan samalla lailla:))
Herbinan marja spa on ensimmäinen ja ainoa jota olen käyttänyt. Lähinnä hätävarana käytän (kerran viikkoon/kahteen), se ajaa myös saman asian kuin hiuspuuteri.
Paras on Biozel sekä vaaleille hiuksille, että tummille. Kumpaakin tullut kokeiltua. Ja klippotek.
Huonoin on L'oreal Studio Express Refresh Invisible Dry Shampoo Volume Kick, jättää vain vähän likaiset tai puhtaat hiukset likaisen näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:09"]
Osis. Kunnes huomasin, että vauvatalkki toimii ihan samalla lailla:))
[/quote]
Osis on musta jauhoista. Vaikka se on kalliimpaa, Klippotek on ollut parempaa, Osis saa jotenkin hiukset lätsähtämään.
Mä taas tykkään sunsilkistä.
Herbinassa ja klippoteketissä jotenkin inha tuoksu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:23"]
Mä taas tykkään sunsilkistä. Herbinassa ja klippoteketissä jotenkin inha tuoksu.
[/quote]
Mä olen ostanut Sunsilkiä kolme kertaa ja joka kerralla oli vissiin kaasuton pullo kun mitään ei tullut ulos :D Onko mulle käynyt huonoin onni vai onko muilla samaa kokemusta?
Koska Sunsilkiä en ole saanut testattua niin tällä hetkellä Klippoteketin kuivashampoo on parasta. Käytän sitä pesun korvikkeena, yhden päivän saa pidennettyä pesuväliä. Tekee hiuksista kivat muutenkin.
mäkin haluisin tietää miten usein voi käyttää kuivista, eli kuinka monena päivänä peräkkäin? itse en uskalla käyttää kuin yhden kerran vesipesujen välillä, kun tuntuu, että päänahka ei oikein pidä kuiviksesta, käyttäny oriflamea ja tokmannin vaaleanpunaista pulloa, mutta onko siis OIKEASTI haitallista laittaa sitä monta päivää peräkkäin. mulla kyllä hilseilevä päänahka, jonka pesen normisti lactolinella, kun mikään muu ei oikein pese kunnolla puhtaaksi. kuviksissa on varmaan eroja, tietääkö joku mikä kuivis sopii parhaiten hilseilevälle päänahalle?
Klippoteket Sokokselta, 5 e. Mun ehdoton suosikki!