Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vaikute peppuseksiin?

Vierailija
25.03.2015 |

Mistä olet saanut mies vaikutteesi siihen, että haluaisit harrastaa naisen kanssa anaaliseksiä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton

Vierailija
62/64 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]

Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton

[/quote]

Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi!

ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]

[/quote]

Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi!

ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut
[/quote] On se ihanaa. Sinulla on vain huono maku. Mämmin syöminen ei ole edes perverssiä, kun katsoo kauppojen valikoimaa tällä hetkellä.

Vierailija
64/64 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"] Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton [/quote] Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi! ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut [/quote] On se ihanaa. Sinulla on vain huono maku. Mämmin syöminen ei ole edes perverssiä, kun katsoo kauppojen valikoimaa tällä hetkellä.

[/quote]

Ei varmaan perverssiä, mutta jos ei pidä mämmistä, niin ei voi kyllä syödä, kun on kerran yrittänyt saada alas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi