Mistä vaikute peppuseksiin?
Mistä olet saanut mies vaikutteesi siihen, että haluaisit harrastaa naisen kanssa anaaliseksiä?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]
Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton
[/quote]
Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi!
ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]
Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton
[/quote]
Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi!
ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut
[/quote] On se ihanaa. Sinulla on vain huono maku. Mämmin syöminen ei ole edes perverssiä, kun katsoo kauppojen valikoimaa tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"] Hyss, hyss, muistakaa ensi kerralla, että anaali on ihanaa ja kaikkien pitäsi sitä ehdottomasto kokiella, muuten olet kelvoton [/quote] Tuohan on kuin väittäisi mämmin olevan ihanaa ja sen kokeilemattomuus tekisi kelvottomaksi! ps. mämmi ei ole ihanaa ja olen kokeillut [/quote] On se ihanaa. Sinulla on vain huono maku. Mämmin syöminen ei ole edes perverssiä, kun katsoo kauppojen valikoimaa tällä hetkellä.
[/quote]
Ei varmaan perverssiä, mutta jos ei pidä mämmistä, niin ei voi kyllä syödä, kun on kerran yrittänyt saada alas