Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saanko olla iloinen että lapsi on sairas?

Vierailija
25.03.2015 |

Olen nyt siis lapsen kanssa kotona, koska lapsella on 39 asteen kuume. Ja oon huomennakin pois töistä, koska lapsi näyttää olevan tosi kipeä.

Kysymys kuuluukin, saanko olla iloinen siitä, että lapsen takia saan ylimääräisen vapaapäivän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siitä iloinen, kun lapsi on sairas, että vihdoinkin lapsi on paikoillaan kun ei jaksa riehua. Vaikka muuten sairastaminen ei oo kiva juttu.

Vierailija
2/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta saanko olla iloinen ylimääräisestä "turhasta" vapaapäivästä?

Mun lapsi alkoi välittömästi riehumaan saatuaan kuumelääkkeen, eikä se mua häirinnyt

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sairaudesta et saa olla, mutta sen välillisesti aiheuttamasta vapaapäivästä saat. Kannattaa kuitenkin miettiä, että mikä saa sinut tuntemaan noin. Jos olet todella uupunut, pystyisitkö muuttamaan asioita parempaan suuntaan?

Vierailija
4/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:36"]Lapsen sairaudesta et saa olla, mutta sen välillisesti aiheuttamasta vapaapäivästä saat. Kannattaa kuitenkin miettiä, että mikä saa sinut tuntemaan noin. Jos olet todella uupunut, pystyisitkö muuttamaan asioita parempaan suuntaan?
[/quote]
Noin minäkin halusin sanoa mutten osannut. Itse toivoin mm influenssaa ja keuhkokuumetta (en koskaan sairastu) että vain olisi saanut levätä jonkun aikaa, ja lapsen sairastaessa hengähdin helpotuksesta. Samalla potien tietty pahinta syyllisyyttä vaikka kotona oli pakko olla.

Vierailija
5/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:36"]Lapsen sairaudesta et saa olla, mutta sen välillisesti aiheuttamasta vapaapäivästä saat. Kannattaa kuitenkin miettiä, että mikä saa sinut tuntemaan noin. Jos olet todella uupunut, pystyisitkö muuttamaan asioita parempaan suuntaan?
[/quote]
Noin minäkin halusin sanoa mutten osannut. Itse toivoin mm influenssaa ja keuhkokuumetta (en koskaan sairastu) että vain olisi saanut levätä jonkun aikaa, ja lapsen sairastaessa hengähdin helpotuksesta. Samalla potien tietty pahinta syyllisyyttä vaikka kotona oli pakko olla.

Vierailija
6/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat.. =))

Vierailija
7/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla iloinen siitä kun lapsi sairastaa ja hänellä on paha olla? Ja sitten taas puolikuntoisena hoitoon vai kun ei saa sairastaa vaikkapa viikkoa tai kahta kotona rauhassa?

Vierailija
8/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni joutui isoon leikkaukseen ha ensimmäinen ajatukseni (melkein) oli kateus siitä että se saa levätä 3 kk... uupumusta on.

Vierailija
9/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:26"]

Olen nyt siis lapsen kanssa kotona, koska lapsella on 39 asteen kuume. Ja oon huomennakin pois töistä, koska lapsi näyttää olevan tosi kipeä. Kysymys kuuluukin, saanko olla iloinen siitä, että lapsen takia saan ylimääräisen vapaapäivän?

[/quote]

Riippuu siitä kuka poissaolostasi kärsii. Jos työ on sellainen, että hommat on joka tapauksessa pakko hoitaa vajaalla miehityksellä, on erittäin tylyä iloita muiden lisääntyneestä työtaakasta (sijaisia ei monesti tule ja resurssit on jo valmiiksi vedetty liian tiukalle).

Jos töihin palatessasi omalla pöydälläsi on se tekemättömien töiden vuori, iloitse ihan rauhassa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme