Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TOUKOKUUN TUHISIJAT***perjantai

15.09.2006 |

Keitä vielä joukossamme käy, liittykää pinoon..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin SUURONNITTELUT haamusta Mama2006! Toivottavasti tarraa lujaa kiinni! Juu, ei pregentillä ainakaan mulle ole tullut haamua, ei edes roskishaamua.. :)

Tädin yllättämät Wictoria,Br@zil,.kiia. ja Helga76 :/ Ikävää!!! Mutta tästä kierrosta nyt tärppää! Ehkä seuraan parin päivän päästä perässä.

Meitä ei monta enää ole jäljellä. Itse testasin taas negaa ja tekis mieli jo luopua toivosta. Parin päivän päästä pitäs alkaa menkat, niin kai acon10 jo pitäs näyttää haamu, mutta ku ei niin mitään.

Olo on suht normaalikin vähän selkäsärkyä vaan. Viikonlopuksi lähden reissuun, joten en tiedä pääsenkö käymään ennen sunnuntai-iltaa. Katsotaan harhautanko tädin tuolla reissulla vai en.

Iloista alkavaa viikonloppua kaikille!

Koralli73 kp 25/24-32 10dpo yk2

http://www.tcoyf.com/forum/chart.asp?id=koralli

Vierailija
2/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille muillekin tippuneille, kuukauden päästä plussia saa luvan sataa!!!

Mä roikun täällä vauvakuumepuolella siihen asti et pääsen kertomaan teille viivan vahvistuneen testissä ja sit hilaudun tuonne odotuspuolelle (jonne jo eilisiltana ilmoittauduin).

Eilen illalla oli alavatsa kipeä ja olin jo pelkäämässä pahinta mut onneks meni sit ohi. Hui. Taidan olla tässä raskaudessa hermoheikompi kun edellisissä...

Kaikille jäljellä oleville tuhisijoille plussarikasta loppukuuta!! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kaikille!

Ja kiitokset onnitteluista, Koralli73! Sun lämpökäyrä näyttää edelleen ihan hyvältä. Mutta kyllä toi luteaalivaihe pitäisi olla ainakin 10 päivää, että alkio ehtii kiinnittymään. Joten odottele sitä plussaa ihan rauhassa.

Sintagma, meillä näyttäis olevan sama laskettu aika! Nähdään odotuspuolella! Onko muuten sun vauvat tulleet ennen vai jälkeen la:n?

Kaikille piinailijoille kärsivällisyyttä ja plussasäteitä!

Vierailija
4/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, sama laskettu aika :-) :-) Yleensä en ole löytänyt ed. raskauksissa ketään jolla olis sama LA! :-) Vauvat on tulleet jälkeen, esikoinen 41+2 ja kuopus 41+6... Eli varmaan todellisuudessa menee kesäkuun puolelle tämäkin. Tai sit ei! You never know!

Odottelen postia kotosalla... GRRRRRR ei vieläkään tullut... Eikä ole edes varma onko ne testit mukana. HÖH!

Nukuin viime yönä muuten noin 10 tuntia ja ärtymys meni ohi! :-) Olin eilen ja toissapäivänä järjettömän vihainen mutta nyt tuntuu paljon mukavammalta.

4+1

Vierailija
5/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täälä vielä olen vaikken oo taaskaan päässyt koneelle pariin päivään....tuo netti nyt kiusaa kunnolla kun ei aukea ollenkaan.

suuret onnittelut haamun saaneille,ainakin MAMA2006 oli saanut haamun,en nyt muista nimiä muita mutta ONNEA paljon! SINTAGMA tais olla ilman testiä varma raskaudesta,onnea kovasti:) on vaan niitä toukotoiveita luvassa tölle porukalle silti ihan kivasti vaikka osa on joutunut luopumaan toiveesta..

omaa napaa sen verran että testasin jälleen eilen aamuna,mutta olin jo kattovinani et jaa taas nega:( en kellosta kyllä kattonut,mutta sitten ku aloin tiiraamaan testiä lähemmin niin en tiiä näinkö jo omiani haamun toivossa,mutta ihan niiku himmeä viiva siihen testikohtaan tuli! ei oo tätiäkään näkynyt,mutta enpä oo uskaltanut toivoa kovin korkeelle heittää...koko ajan tädin pelko on ja muutenki mietityttää miksei se jo näkyis jos tässä raskaana ollaan? hei te jotka noista haamutesteistä tiiätte enempi niin voiko kaikki testit näyttää haamua? tuo oli joku halpa aconin testi,ei siinä oo kun 2viivan paikkaa...se kontrolliviiva ja testiviiva......ja se kontrolliviiva oli tietysti tosi tumma,mutta se mikä sen tuloksen näyttää niin se oli ihan haalea. esikoisen aikaan kyllä testasin vasta kp41 ja sillon oli vahva plussa että oon täs nyt vaan stressaavana ootellut ja jos tätiä ei ens viikolla kuulu niin testaan taas:) jospa se kolmas kerta toden sanoo=) vähän kyllä meinaa jo silti alkaa hymyilyttämään ku se hyvä puoli ettei täti oo edelleenkään tullut=)

anteeks tulipas nyt kamala sepostus omaa napaa:( tää on vaan niin älytöntä pitää omassa päässä tätä jännitystä!miehellekkin kyllä eilen kerroin ja se jo on ihan varma että raskaana oon.voikunpa se olis oikeassa=) täytyypä ostaa tänään testi...hiih:) ja kun malttais ny vaan edes pari päivää vielä odottaa....

mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan nyt kovasti että niitä plussia tulis meille kaikille lopuille ja päästäis sinne odottajiin=)

toymama kp35/29-32

Vierailija
6/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä sen verran KORALLILLE tulin kommentoimaan,että älähän luovu vielä toivosta!!tiedän miltä tuo tuntuu,nega on NIIN masentava,aina!! mutta toivotaan nyt että se muuttuu plussaksi,pakko muuttua!! ehkäpä meillä on nyt joku ihmeen viive ku ei saada plussaa testiin:( toivotaan nyt kuitenkin että se plussa sieltä pärähtää=) paljon peukkuja pitelen sulle:)vielä ei luovuteta!!

niin ja taisin äsken unohtaa sanoa niille joille se täti nyt on tullut niin suuret pahoittelut ja halaukset!ei auta muu kuin onnea uuteen kiertoon ja nyt kaikki peliin=)

plussa ja tärppionnea valtavasti kaikille!!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättämille ja onnea plussista ja haamuista. Testasin tänään aamulla negan pregent testillä tylsää on ihan sellanen olo et olis raskaana. onko jollain kokemuksia tosta kyseisestä testistä ku oon ennen testannu apteekin omalla testil ja ne on näyttäny plussaa heti ekal kerral mut nyt en sit tietenkään jaksanu mennä apteekkiin ostamaan sellasta ja päätin kokeilla pregent testiä ku näin niitä kaupan hyllyllä.

nasu8 kp33/???

Vierailija
8/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

Ihan kun ovis ois ollut viime viikonloppuna. Vessapaperiin jäi iso limaklöntti sitkeää limaa (anteeksi tarkka kuvaus.) Tästä siis päättelen oviksen tapahtuneen ja kalenterinkin kanssa se osuis yksiin, koska edellinen kiertoni oli 33 pv.

Jos se ovis oli viime viikonloppuna, niin munasolun pitäisi kiinnittyä tämän viikonlopun aikana. Tämä on eka yrityskierto eli ollaan jalat maassa.

Oireita ei ole, mutta katsotaan viikonlopun jälkeen. Aikaisemmat raskausoireet ovat olleet alamasutuntemuksia ja menkkatuntemuksia. Toisessa raskaudessa taisi olla lievää etomista ennen kun tein raskaustestin.

T: Ona kp 24/33 ja yk1

Ps. JOS ne menkat eivät ala ajallaan, niin yritän silti siirtää testaamista mahdollisimman myöhään. Katsotaan miten pää kestää. :-)

Vierailija
9/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten pakko testata uudestaan ku kert tikkuja oli kaks paketissa eikä niist voi pitää näppejään erossa mut tällä kertää sain haamun tosi haaleen mut haamu kuitenki.

Vierailija
10/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt ovat tänään perjantaina edelleen koholla, vilunväreitäkin on, mutta niukkaa rusehtavaa vuotoa on tänään tullut. Taitaa olla täti tulossa. Vai voiko olla mahdollista, että tulee hieman kuukautisvuotoa, vaikka onkin raskaana ? (toiveikas :-)

Vierailija
11/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vahvistuu! Ja jos oli joku muukin haamun saanut niin onnea vaan kovasti!

Täällä PIINAtaan... Ens viikolla pitäs tädin saapua, tai siis jättää saapumatta!!! Keskiviikoksi sitä pirulaista odottelen, mihinkähän pääsis tarpeeks hyvään piiloon???

Oireita on: Runsas valkovuoto, vessassa ravaaminen, oudot nippailut masussa ja nännit on ihan sika kipeet!

Kisu kp 29/33

Vierailija
12/12 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......Saatanpa minäkin sinne kesäkuisiin tieni löytää... :-(

testasin tänään nimittäin negan. Eli dpo 12 haamu ei sitten vahvistunutkaan :-( :-( :-( Tänään dpo 15 ja eilen illalla sattui massuun aika paljon ja tänään oireet vähentyneet. Oi voi :-(

Vielä ei menkkoja kuulu ja ehkä tässä vielä pieni toivonkipinä jäljellä...

Onnea nasulle :-) toivottavasti sun haamu vahvistuu :-) :-) ja minä tuun perässä odottajiin, ehkä vähän viiveellä mutta jossain vaiheessa kuitennii!!