Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lasten siivellä saa rynniä ja etuilla?

Vierailija
25.03.2015 |

Tuli mieleen kun kävin tänään kirpparilla, jossa on aika ahtaat käytävät. Siinä sitten katselin yhdessä loosissa, kun yhtäkkiä joku mamma rääkäisee äkäisesti: " ANTEEKS MÄ TUUN TÄÄLTÄ LAPSEN KANSSA!!!" ja rynni ohi leveiden lastenvaunujen kanssa. Olisin kyllä väistänyt ilman tiuskimista ja lapsen korostamista. Muutenkin aika hölmöä tulla noin isojen vaunujen kanssa ahtaalle kirpparille.

Sama esim. Facebook kirppareilla, joku on varannut tavaran ja iso joukko jonottaa. Sitten joku tulee viimeisenä sanomaan "Mä ottasin tän, tulee lapselle!?"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kirppareilla ihmiset, jotka haahuilevat eteenpäin kuin unissakävelijät: Hiiiitaaaaaasti ja epävarmasti.

Vierailija
2/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:57"]

Mua taas ärsyttää kirppareilla ihmiset, jotka haahuilevat eteenpäin kuin unissakävelijät: Hiiiitaaaaaasti ja epävarmasti.

[/quote]

Minä tykkään katsella mitä niissä kojuissa on, en tiedä mitä sinä sitten teet kirpputoreilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa rynniä! Ketkä muka tollasta harrastaa :D

Vierailija
4/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oltiin käymässä huvipuistossa ihan aikuisten kesken. Illalla noin puoli tuntia ennen sulkemista tippui kuitenkin taivas niskaan, eli alkoi aivan järkyttävä kaatosade. Tottakai ihmiset lähtivät äkkiä huvipuiston pääsisäänkäynnillä olevalle bussipysäkille, josta lähti ilmainen bussikyyti kauempana olevalle parkkipaikalle. Ihmisiä oli varmaan lähemmäs parisataa siinä tungeksimassa (me olimme ensimmäisten 20 joukossa). Kun bussi tuli, alkoi ihmismassa vyöryä lähemmås jalkakäytävän reunaa, ja kun bussi avasi ovensa, yrittivät kaikki rynniä ovista sisään samaan aikaan. Joku mamma sitten sieltä keskeltä huusi, että ei saa töniä kun täällä on lapsiakin välissä! Siinä kun me olimme lähinnä seisoneet paikallaan ja ihmetelleet ihmisten rynnimistä, oli pakko huutaa takaisin, että "kyllä ne on mammat jotka täällä eniten rynnii, ja käyttää vieläpä lapsia panssarivaunuinaan". Sain jostain kumman syystä erittäin murhaavan katseen tältä mammalta :D
meillä kun ei ollut kiire, menimme vasta neljännellä bussilla, sen kyytiin ei tarvinnut rynniä.....

Vierailija
5/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaiset ihmiset olisivat julkkiksia niin he kysyisivät joka käänteessä tärkeinä "Etkö sinä tiedä kuka minä olen" :D

Vierailija
6/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa olin maksamassa kortilla ja siirtymässä pakkaamaan tavaroitani, pudotin korttini vahingossa lattialle kun otin sitä lukijasta. Kumarruin nostamaan korttia ja takanani ollut mamma ärjäisee vaunuineen "Pääseekö tässä muutkin maksamaan???" no ei helvetissä pääse, ikuisuuksiksi meinasin jäädä siihen kumartelemaan.

Vierailija
7/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Kuka ostaa kirpputorilta valmiin kauppalistan kanssa kuin jotain ruokaa? Ei kuule mene mitään kaupaksi, jos se juosten mennään läpi, kun ei kerkee nähdä edes onko loosissa myynnissä karvahattu vai potkukelkka. 

Vierailija
8/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessajonoissa näkee näitä myös. Kymmenen ihmistä jonossa ja takaa kiilaa mamma kyynärpäät tanassa ohi, kun "Jannicalla pissattaa!!". Me muuthan seisommekin ihan muuten vain siinä jonossa...

Vierailija
9/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:30"]

Vessajonoissa näkee näitä myös. Kymmenen ihmistä jonossa ja takaa kiilaa mamma kyynärpäät tanassa ohi, kun "Jannicalla pissattaa!!". Me muuthan seisommekin ihan muuten vain siinä jonossa...

[/quote]

olet ilmiselvästi lapseton....

Vierailija
10/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä ravintolassa, joka on tosi suosittu lounaspaikka. Käy mammat ja käy pukumiehet lounaalla. Yleensä menee hyvin, mutta tänään kaksi mammaa tuli ihan hihasta nykimään kokkia että "Saisko meiän ruuat ekana, kun meiän lapsilla on nälkä!"
Joo no ei varmaan oo nälkä niillä kahellakymmenellä muulla lounastajalla, jotka on ollu täällä jo ennen teitä!? Oikeesti! Mikä siimä voi olla nii vaikeeta ennakoida sen lapsen suoltenmurinaa ja estää nälkäkiukku ja katsoa se syömisen aika silleen, että joko joutaa vähän vuoroaan odottaa tai sitten syö nopeemmin jossain muualla!

Vierailija
11/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:30"]

[/quote]

olet ilmiselvästi lapseton....

[/quote]

Tai äiti, joka osaa ennakoida ja käyttää lapsensa vessassa ennen kuin hätä on niin kova, että vessaan on päästävä sillä sekunnilla?

Vierailija
12/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:34"]

Oon töissä ravintolassa, joka on tosi suosittu lounaspaikka. Käy mammat ja käy pukumiehet lounaalla. Yleensä menee hyvin, mutta tänään kaksi mammaa tuli ihan hihasta nykimään kokkia että "Saisko meiän ruuat ekana, kun meiän lapsilla on nälkä!" Joo no ei varmaan oo nälkä niillä kahellakymmenellä muulla lounastajalla, jotka on ollu täällä jo ennen teitä!? Oikeesti! Mikä siimä voi olla nii vaikeeta ennakoida sen lapsen suoltenmurinaa ja estää nälkäkiukku ja katsoa se syömisen aika silleen, että joko joutaa vähän vuoroaan odottaa tai sitten syö nopeemmin jossain muualla!

[/quote]

Niin ja niiden työssäkäyvien puolen tunnin lounastauko voi olla päivän ainut hengähdyshetki, jonka jälkeen pitää taas mennä duuniin jotta mammat saa verorahoista massia Purjo-Sipulin Reimatecceihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän