Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEKTIOsta palautuminen ja liikunta

Vierailija
25.03.2015 |

Miten pian saitte ittenne kuntoon takaisin? Miten liikuitte? Itsellä mielessä tuo palautuminen, kun haluisin reippaasti päästä takaisin kuntoon. Vinkkejä kaivataan!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sektiosta porhalsin jo kävelylenkillä :) jälkitarkastuksen jälkeen aloin juoksemaan ja tekemään vatsoja. 4kk sektiosta eikä muistona ole muuta kuin nätti arpi

Vierailija
2/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni aika yksilöllistä. Kaverilla meni pidempään sektiosta toipumiseen kuin normi alakautta synnyttämiseen. Kevyesti kävelyllä aloitti. Mulla ei sektiosta kokemusta itsellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta ennen kuin pääsin lenkille. Sektio epäonnistui.

Vierailija
4/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyä kävelyä alussa jo. Ei vatsoja liian aikasin. Riippuu siitä, miten sektio on onnistunu. Yleensä toipuminen aika helppoa, jos on menny hyvin.

Vierailija
6/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla haava tulehtui ja parantui vasta kolme kuukautta sektion jälkeen. Silloin vasta aloin käydä vaunulenkeillä. Tästä puoli vuotta eteenpäin aloin käydä kerran viikossa kuntosalilla.

Vierailija
7/7 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sairaalassa ja kotiin ja vauvan hoitoa, kaupassa käyntiä, normaaleja kotihommia. Ehkä olin viikon sisätiloissa mutta sen jälkeen reippaita kävelykenkkejä vauvan kanssa. Aika pian kilot karisi ja en imettänyt tai yritin mutta maitoa ei pahemmin herunut. Ei ole kokemusta alateitse synnytyksestä koska on yksi lapsi, onneksi oli meille oikeaa sukupuolta eli poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä