Putin pohtii: Miksi kukaan ei osallistu mun bailuihin
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:55"]
Mä voisin kyllä mennä
[/quote] Ois sentään joku hänen rinnallaan. :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:55"]
Mä voisin kyllä mennä
[/quote] Ois sentään joku hänen rinnallaan. :D
[/quote]
Sitten yhdessä suunniteltaisi miten vallataan Eurooppa ja saadaan maailman rauha!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:55"] Mä voisin kyllä mennä [/quote] Ois sentään joku hänen rinnallaan. :D [/quote] Sitten yhdessä suunniteltaisi miten vallataan Eurooppa ja saadaan maailman rauha!
[/quote] No niin, siinä riittääkin pohtimista pitkäksi aikaa. Vodkaa ja kaviaaria.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:58"]
Mä oon ainakin tulossa!
t. Kim
[/quote] Aina yhtä iloinen. XD
Ketään ei kiinnosta nähdä mannertenvälistä livenä. Voi kyynel.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:55"]
Mä voisin kyllä mennä
[/quote]
Oletko sinä se tyttö joka huutaa Putinin nimeä jne?
Rautaa rinnassa niin, että hyvä että jaksaa kantaa
Putin ei ole tajunnut kutsua AV-mammaa edustamaan Suomea. Jenska ei mammaile, hän runoilee ja vetelee Saulilta saappaat jalasta.
Menisin niin vitusti.
Venäjä esittelee paraatissa ensimmäistä kertaa uuden sukupolven MBT:n! Asefriikkinä olisi kuin päivän mittainen orgasmi päästä näkemään se livenä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:12"]
Putin ei ole tajunnut kutsua AV-mammaa edustamaan Suomea. Jenska ei mammaile, hän runoilee ja vetelee Saulilta saappaat jalasta.
[/quote] No miltä se nyt ois näyttänyt Putin ja Niinistö siellä rinnakkain.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:13"]Menisin niin vitusti.
Venäjä esittelee paraatissa ensimmäistä kertaa uuden sukupolven MBT:n! Asefriikkinä olisi kuin päivän mittainen orgasmi päästä näkemään se livenä.
[/quote]
Ja vois vaikka treenata niitä naapuriin!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:13"]
Menisin niin vitusti.
[/quote] Jospa sulle sallittaisiin myös lähempi tuttavuus, pääsisit vaikka silittelemään häntä. Ja ottamaan selfien. :)
onks Putinin bailuissa kaaliaivoja? jos on, niin tuun mielelläni, tuon muuten frenditki mukaan ;)
ah, aivoja... omnomnom <3
Esimerkki satiirista, sorry typo. Mutta vastaus voisi olla vaikka, että koska siellä ei ole kellään kivaa.