Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistun jälleen työttömäksi

Vierailija
25.03.2015 |

Valmistuin artesaaniksi v.2007. En saanut töitä. Lähdin v. 2012 lukemaan sairaanhoitajaksi, ja valmistun taas työttömäksi. Olen hakenut töitä kolmesta eri yliopistosairaalasta+ monista pienistä. Töitä en saanut. Opintoni on mennyt hyvin ja harjoitteluista olen saanut hyvää palautetta.

Ei se hoitoalamikään varma työllistäjä ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet siis hakenut alasi töitä? Älä vielä lannistu! Tsemppiä! Itse en oe työllistynyt koulutustani vastaavaan työhön ollenkaan. Teen nyt sitten töitä, joita onnistun silloin tällöin saamaan, aspatöitä pääasiassa, mutta hyvä näinkin.

Vierailija
2/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:23"]Valmistuin artesaaniksi v.2007. En saanut töitä. Lähdin v. 2012 lukemaan sairaanhoitajaksi, ja valmistun taas työttömäksi. Olen hakenut töitä kolmesta eri yliopistosairaalasta+ monista pienistä. Töitä en saanut. Opintoni on mennyt hyvin ja harjoitteluista olen saanut hyvää palautetta.

[/quote]
Eikö muka edes vanhuspuolelta irtoa sijaisuuksia? Kuulostaa erikoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Niin minäkin opiskelin uuden ammatin kun aiemmalla en saanut töitä. Mutta enpä saa tällä uudellakaan töitä kun ei ole alan työkokemusta, mitä taas en saa ilman töitä. :(

Vierailija
4/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:23"]Valmistuin artesaaniksi v.2007. En saanut töitä. Lähdin v. 2012 lukemaan sairaanhoitajaksi, ja valmistun taas työttömäksi. Olen hakenut töitä kolmesta eri yliopistosairaalasta+ monista pienistä. Töitä en saanut. Opintoni on mennyt hyvin ja harjoitteluista olen saanut hyvää palautetta.

[/quote]
Eikö muka edes vanhuspuolelta irtoa sijaisuuksia? Kuulostaa erikoiselta.
[/quote]
Kannattaa oikeasti aloittaa vaikka tekemällä palvelutaloissa sh:n tai edes lähihoitajan sijaisuuksia, jos ei muuta löydy. Ja näihin paikkoihin suora yhteydenotto johtajiin. Keskussairaaloihin on tunkua, mutta vanhuspuolelle ei niinkään.

Vierailija
5/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrafirmaan?