Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti sössii kokoajan jotain!

Vierailija
25.03.2015 |

Viimeisen vuoden aikana posti on kadottanut 4 laskua joista olen saanut sitten muistutuksen ja joutunut maksamaan viivästyskorkoa, posti toimittaa minulle jatkuvasti jonkun aivan eri nimisen ja eri osoitteessa olevien posteja ja 2 kertaa tullut jonkun toisen ihmisen paketista lappu että on noudettavissa postista, tiilaamani lehdet on rytätty postiluukusta vaikka ne mahtuvat ihan helposti, nyt sitten posti on hukannut tai rikkonut paketin jonka tilasin. Otin yhteyttä postin asiakaspalveluun ja sanoivat paketin tulevan minulle varmasti tänään, seurantakoodilla edellee lukee vain että on havaittu poikkeama, mutta paketti ei ole liikkunut lähellekkään minua. Paketti tulee kuitenkin vain toiselta paikkakunnalta ja normaalisti olisi ollut päivässä perillä. Se vain hävisi heti kun posti sen sai lajiteltua.
Todella ärsyttävää. Ja vielä pitäisi postin kuljetuksesta maksaa jotain tämän jälkeen. En edes tiedä saanko pakettiani ehjänä tai muutenkaan.
Lisäksi postin verkkosivut kaatuilee koloajan ja tulee vain ilmoitus että korjaamme virhettä yms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän satunnaiset virheet, mutta olen joutunut melko lyhyessä ajassa kärsimään postin sekoiluista liian monta kertaa.
Tuli muuten mieleen. Kuinka moni palauttaa väärään osoitteeseen tulleet kirjeet koskemattomina? En ole koskaan saanut perille näitä kadonneita kirjeitä vaikka todennäköisesti ne on mennyt väärälle henkilölle. Todella hienoa kun jotkut yksityiset asiat ja lääkärilaskut menevät ties kenen luettaviksi.
Ap

Vierailija
2/14 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kyllä tulee postit perille ja paketit & kirjeet joita olen itse lähettänyt on mennyt myös perille ajoissa. Postiautomaatilla lähetetyn paketin tiedotkin onnistuttiin korjaamaan kun olin itse väärän numeron siihen laittanut. Satunnaisesti tulee muiden postia, epäilen että kaikki missä on meidänkadunnimi, mutta muuten vääriä tietoja tulee meille. Aina olen vienyt ne postiin takaisin. Ainoa ongelma on ollut jonkun paikallisen idioottifirman kotiinkuljetus, joka ei toiminut. Posti/Itella on aina hoitanut hommansa hyvin. Näin täällä Porvoossa.:-D Ja postin työntekijätkin yhtä lukuunottamatta on mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös tulee naapureiden ja kaikkien ihan muidenkin posteja luukusta. Tämän vuoden puolella ainakin kaksi omaa laskuani taas on päätynyt ties minne, koska minä en niitä ole saanut. Joulun alla katosi paketti ja nyt odottelen yhdestä suomalaisesta nettikaupasta yli viikko sitten lähtenyttä pakettia... Postin lähetysseurannan mukaan paketti ei ole moneen päivään edennyt mihinkään.

Vierailija
4/14 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on sama homma, eli minä saan naapurien postia, ja omat kirjeet päätyvät ties minne. 

Vuosi sitten olin työttömänä, ja sain postin tunaroinnin takia karenssia. TE-keskus oli kuulemma lähettänyt minulle ilmoituksen työpaikasta jota pitäisi hakea, mutta kappas vaan sellaista kirjettä en ikinä ollut saanut! Ilmeisesti se oli päätynyt jollekin naapurille, joka ei sitten jaksanut toimittaa sitä eteenpäin.

Vierailija
5/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ollut huono tuuri. Koskaan ei ole vastaavia ongelmia ollut, vaikka aika paljon tilailen tavaraa netistä.

Vierailija
6/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta postin touhulta. Ärsyttää kun laskusta tulee muistutus vaikka alkuperäistä laskua ei ole tullut. Joskus kirje on matkannut viikkoja ja oikeasti aiheuttanut ongelmia. Paketista tulee noutoilmoitus mutta pakettia ei löydykään postista. Kerran kotiinkuljetuspaketti oli postissa mutta ilmoitusta ei kuitenkaan tullut. 

Mikä postin tehtävä oikein on? Laatia joku Postinen-roska?

Vierailija
7/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa emmauksenkadulla on useammalla ollut samaa ongelmaa. Postista vastattiin "voivoi, tämä on ihmisten tekemää työtä ja virheitä sattuu". Tullut aika helvetin kalliiksi niiden tunarointi

Vierailija
8/14 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt posti hukkasi minun paketin. Turusta lähti paketti 30.03.2015. Postin mukaan tietoliikennehäiriö pakettiautomaateissa esti toimittamasta paketin. Nyt on kiirastorstai 02.04.2015, eikä vieläkään ole tietoa missä paketti on. Pääsiäinen on välissä ja paketin saan ehkä pyhien jälkeen. Paketin päällä on kuitenkin osoitetiedot, eli voisihan sen paketin toimittaa ihan normaalisti ohi pakettiautomaattien. Mitään oikeata vastausta en postilta saa. Postilla ei joko osata, haluta tai kyetä antamaan vastausta. Pojalta meni kuitenkin syntymäpäivä pieleen, kun lahja on jossain Turun ja Nokian välillä.....

Vierailija
9/14 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten vielä postin huonosta ja osaamattomasta "palvelusta".
Paketin seurantanumerosta ei ole mitään hyötyä, sillä sen mukaan pakettini on yhä lähtöpaikassa. Jos yritän ottaa sähköisen yhteyden postiin seurantanumerolla, niin vastaus on: Tilapäinen häiriö.
Jos yritän soitaa, niin puheluihin ei vastata.

Vierailija
10/14 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kuukauden aikana olen saanut 5 toiselle henkilölle osoitettua kirjettä ja 2 aikakauslehteä (eivät lähelläkään tätä osoitetta). Minulta on  kadonnut ainakin 2 laskua (yksityishenkilöiden lähettämiä) ja saan toistuvasti Kodin Kuvalehden ilmestymispäivästä viikon kuluttua. Postin mielestä kaikki on hyvin, kunhan minä muistan kantaa väärään osoitteeseen tulleet kirjeet takaisin laatikkoon. Heidän mielestään ei ole mitään ongelmia edes siinä, että pojan (12v) postien osoite muutetaan automaattisesti Helsinkiin osoitteeseen, jossa hän ei todellakaan asu ja jossa ei edes asu ketään, jolla on sama nimi. Pitää vain ottaa yhteyttä tuossa osoitteessa asuvaan ja pyytää, että hän edelleenlähettää Aku Ankan meille.

Vierailija
11/14 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä hermot postinkantajan jatkuvaan huolimattomuuteen. Meidän postiluukusta tulee vähän väliä naapureille kuuluvaa postia, ja omat postit taas päätyvät ihan muille ihmisille. Tällä viikolla postiluukusta on tullut mm. seinänaapurille kuuluva vakuutusyhtiön kirje, ja kaksi kerrosta ylempänä asuvalle ihmiselle tullut kirje työvoimatoimistosta, eli postinkantaja jakaa suht. arkaluotoisia ja tärkeitä kirjeitä miten sattuu. En tietenkään avaa niitä, vaan käyn tiputtamassa ne naapureiden luukusta. Luulen että kaikki asukkaat eivät vaivaudu tekemään näin, vaan minullekin tulee monesti muistutuslaskuja laskuista, joita en ole ikinä saanut. Esim. tässä kuussa en ole saanut mastercardlaskua, eli eiköhän sekin ole päätynyt ihan väärään osoitteeseen.

Vierailija
12/14 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikainen postin edelleenlähetys on toimii-ei toimi-toimii-ei toimi-palvelu, eli osa postista menee entiseen ja osa uuteen osoitteeseen. Senkin jälkeen kun on reklamoitu ja lasku n 35 e on hyvitetty ja luvattu huolehtia että loppuajan palvelu toimii.

Vierailija
13/14 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt postin välityksellä yli 50 kirjettä/pakettia päivässä 8 v ajan joka päivä ja koskaan ei ole ollut ongelmaa. Täytyy liittyä jotenkin jakajaan sun ongelmat.

Vierailija
14/14 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa kokenut kaikki mahdolliset ja mahdottomat ongelmat postin kanssa, viimesimpänä loman ajan jakelun keskeytys joka ei sitten toiminutkaan! Kaikki lähetykset oli tuotu kotiin. Väännettiin sitten kättä tuolla postitoimistolla että pitääkö maksaa lasku kyseisestä palvelusta jota ei oltu edes tehty, jouduin soittamaan tuonne valtakunnalliseen palveluun että sain laskun peruttua! En todellakaan maksa tyhjästä.