Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toiselta saa vaatia ulkonäön suhteen?

Vierailija
25.03.2015 |

Olen suhteellisen tuoreessa suhteessa, kohta tulee vuosi täyteen. Ensimmäiset kuukaudet kaikki oli hyvin, mutta nyt mies on alkanut esittää ulkonäkööni kohdistuvia vaatimuksia, enkä oikein tiedä, miten suhtautua. Suurin ongelma on painoni, olen 170 pitkä ja painanut (plus/miinus kilo tai pari) 68 kiloa lukioajoista lähtien. Uin neljä kertaa viikossa, joten en ihan löysäkään ole, mutta tokikaan en ole laiha/hoikka. Olen itse tyytyväinen painooni, koska rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa ja olen kuitenkin normaalipainoinen ja terve. Miehen mielestä olen läski ja hän koko ajan vaatii minua laihduttamaan. 

Lisäksi hän esittää pienempiä vaatimuksia, hän esimerkiksi haluaisi minun vaalentavan hiukseni(minulla on todella tummat, joten luulen, että vaalennus vain tuhoaisi ne, plus se, etten halua vaaleita hiuksia), käyttävän erilaisia vaatteita, meikkaavan eri tavalla... 

Minä en tiedä, mikä olisi oikea suhtautuminen... Minusta minun tulisi kelvata sellaisena, kuin hän on minut suhteeseen valinnutkin. Lisäksi minua vaivaa se, että kaikki hänen vaatimuksensa ovat pinnallisia. Hänen mielestään minun kuuluisi "ilahduttaa" häntä muuttamalla itseäni. Mitä mieltä muut ovat? Miten itse toimisit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaisin miehen pihalle, sitten voisi ukko rauhassa etsiä blondin pulkannnarun vierelleen.

Vierailija
2/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan vitsi. Mitenkö itse toimisin? Heittäisin moisella idiootilla vesilintua. Kyllä kumppani pitää valita jo alunperin omien mieltymysten mukaan, eikä yrittää muuttaa ihan toisenlaiseksi ajan kanssa. Hanki mieluummin mies, joka arvostaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäs tämä Adonis itse näyttää? Vastaako omia kriteerejään? Epäilen vahvasti. Ja tyjmäkin on kaiken lisäksi, kun kiinnittää huomiota vain ulkoiseen olemukseen.

Sivuston termein: Jätä se sika!

Vierailija
4/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ikinä kuuluisi lähteä laihduttamaan puolison mielipiteen takia. Tai ehkä silloin, jos on oikeasti kunnolla ylipainoinen ja se häiritsee omaakin elämää. 

Kysymykseesi vastaten, itse olen seurustellut kolme vuotta ja viimeisen vuoden aikana mies on alkanut huolehtimaan melko vähän ulkonäöstään; hiukset kasvavat koko ajan pidemmäksi ja auki ollessa näyttää aivan järkyttävältä, viikset ja parta rehottaa, mahaakin on tullut. Välillä minua hävettää kulkea hänen kanssaan, jos kaiken tuon lisäksi hän päättää laittaa likaiset ja kuluneet vaatteetkin, koska itse taas olen todellla siisti ihminen. Välillä pyydän häntä nätisti vaikka vaihtamaan vaatteet tai laittamaan hiukset kiinni, mutta muuten en ole häntä painostanut muuttamaan ulkonäköään. 

Mielestäni esim. kehotus hiusten värjäämisestä on naurettava. Sinä itse päätät ulkonäöstäsi ja tiedät, minkä näköisenä viihdyt.

Vierailija
5/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmessä lähde mukaan noihin vaatimuksiin! Itseläni oli tuontapainen seurustelukumppani joskus. Jossain määrin lähdin hänen vaatimuksiinsa, nuoruuden epävarmuuttani. Mm. otin kuoret hampaisiini, joissa ei omasta mielestäni ollut ennenkään mitään vikaa, otin täytettä huuliin, värjäsin hiukset mustaksi koska mies halusi "latinokaunottaren". Mutta koskaan mies ei tullut tyytyväiseksi. Silikonit olisi pitänyt myös ottaa, alapää kauneusleikata, ilman meikkiä en saanut mennä edes roskia viemään ettei joku hänen kaveri näe kuinka ruma nainen hänellä on oikeasti...

Hullummaksi meni koko homma, kunnes tajusin lopulta jättää ukon etsimään mieleistään. Hassuinta oli että mies itse oli ylipainoinen ja minua 12 vuotta vanhempi, ei mikään komistus. Eikä sitten vissiin löytänyt sitä unelmien latinokaunotarta minun jälkeenikään, nimittäin kun vuosi sitten hänet näin, hänellä oli hyvin tavallisen näköinen yli nelikymppinen nainen matkassaan :D

Vierailija
6/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen mielipide on myös se, että miehesi vaatii kohtuuttomia ja käyttäytyy moukkamaisesti. Heitä se kartanolle ennen kun alat uskoa tuohon paskaan ja itsetuntosi kärsii. Nyt se on helppo vaihtaa, mutta sitten kun teillä on parisataa kiloeuroa lainaa ja pari lasta, se on kaikkea muuta kuin helppoa. Tuollainen mies ei varmasti kestä raskauden aiheuttamia muutoksia sinussa ja lapsen aiheuttamia muutoksia elämässä.

Vierailija
7/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vielä kun voit. Tuommoiset vaatimukset ovat narsistimiehen klassinen varhainen tunnusmerkki. No, jos laihdutat, kohta hän vaatii sinulta tiettyä hiustenväriä/pituutta. Sitten tiettyä pukeutumistyyliä. Seuraavaksi kytätään kaikki menot. Rajoitetaan ystävien tapaamista jne.

been there, done that.

Vierailija
8/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vielä oma väri hiuksissasi ja tykkäät siitä,,niin älä missäänmtapauksessa värjää, pilaat hiuksesi ja oman mielesi!

Jos koet olevasi sopivan kokoinen, ei laiha eikä lihava, niin älä muuta sitä kenenkään ulkopuolisen toiveesta!

Älä muuta itsessäsi mitään toisen vaatimuksista! Jos koet, että on omasta mielestäsi korjaamista jossain, esim puhtaudessa, siisteydessä, hampaiden hoidossa, vaatevalinnoissa tms, niin korjaa ne, mutta älä hyppää miehen pompoteltavana! Heitä sellainen mies mäkeen! Etsiköön naisen, jolla jo on nuo haluamansa ulkoiset ominaisuudet. Säilytä sinä oma itsekunnioituksesi ja itsemääräämisoikeutesi omasta kropastasi! Joku mies hyväksyy sinut omana itsenäsi ja jopa ihailee sinua sellaisena kuin olet. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toista muuttumaan muuksi kuin mitä hän on. Todellisesta huolesta toisen terveyden puolesta voi pyytää tutkimaan itse, olisiko omasta mielestään syytä esim lisätä liikuntaa, mutta vaatimukset yleensä luovat negatiivisen takapakin, eikä ole lainkaan hyödyksi kenellekään.

Vierailija
9/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran saa vaatia, että pitää ulkonäöstä ja hygieeniasta huolta. Että ei siis repsahda ihan kokonaan. Tuollaiset vaatimukset ovat kohtuuttomia

Vierailija
10/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/11 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hälytyskellot soi ja lujaa. Ei toiselta vaadita yhtään mitään. Älä katsele tuollaista idioottia. Jossain on se oikea sinulle jolle olet ihana juuri sellaisena kuin olet. Älä tuhlaa vuosia tuollaiseen niin kuin minä tein. Se ei tuosta parane, vain pahenee.