Miksi et kerää koirasi jalkoja?
Olet lenkillä omakotitalo-alueella ja koirasi kakkaa tien sivuun. Mistä syystä jätät läjän siihen?
Onko syy jokin sinusta riippumaton seikka, joka vaikuttaa asiaan?
Kommentit (14)
Astuitko ap kenties juuri äsken koiran paskaan?
Kevät on siis virallisesti saavutettu koirankakka-keskustelun myötä!
Ei kun kiinnostaa tehdä kalluppia. Otsikko toivottavasti saa ihmiset avaamaan ketjun.
Mutta siis, miten on? Spekuloikaa mahdollisia syitä.
Ap
Kyllä jätökset tulee kerättyä mutta miten otsikko liittyy itse asiaa
Ei mitenkään. Huomion herättämiseksi. Ap
Yleensä jalkojen unohtumisen huomaa liian myöhään.
Tänäänkin lenkiltä tullessa huomasin että jalat oli taas jääneet jonnekin, anteeks ap jos sun pihalle! Lähen kohta hakemaan
Hitsi kun ne jalat aina unohtuu jonnekin!
Sillä on niitä vain neljä ja se tarvitsee ne itse.
=)
Kiva, että sain huvittaa teitä. Ongelmaa ei näemmä ole.
Ap
Yleensä koira itse huolehtii jalkansa lenkiltä kotiin.
Miksi vain omakotitaloalueelta pitäisi kerätä? Minä kerään koirani ulosteet koirankakkapussiin missä ikinä liikunkin (kadut, hiekkatiet, pihan- ja tienvierustat, puistoalueet, rannat, jne). Asun siis kaupungin keskustassa. Vaikka koira menee tekemään tarpeensa kauas hangelle, menen silti perässä ja kerään jätökset. Ehkä n. kerran tai kaksi kertaa vuodessa jää keräämättä, jos olen ottanut väärän takin eikä koirankakkapussirulla ole mukana (tai taskussa/maassa ei ole mitään, jolla jätöksen voi poimia). Näissäkin tapauksissa olen kerännyt kakan seuraavalla lenkillä mukaan.
.
Kun olin lapsi/teini ja asuin maalla, koirankankkoja ei kerätty (tosin muiden pihoille koiraa ei päästetty kakkaamaankaan), sillä kakka meni yleensä luontoon (metsä, pellon laita, jne) ja toiset maalla asuvat olisivat kaiketi naureskelleet ja pitäneet hulluna, jos kakat olis kerätty erillisiin pusseihin. Nyt kaupungissa asuessani ei tulisi mieleenkään jättää kakkoja keräämättä, koska se on osa hyviä tapoja.
Haha! Repesin otsikolle :D