Joululahja itselle?
Kommentit (7)
Juu, jokainen vuosi ostan jotain itselle mieluista.
Tänä vuonna ostin nintendo switchille Olympia soiree-otome pelin, laadukasta suklaata ja villasukat.
Ihanaa sitten aattona käpertyä pelaamaan suklaista nauttien.
Meni vähän jälkijunassa itselle ostettu joululahja, ostin tänään sähköpyörän.
Sama, jälkijunassa. Ostan itselleni ensi viikolla lahjan. Kukaan ei muistanut minua. Itse ostin vein/lähetin/pyysin muita viemään 8 lahjaa. Yhtään kiitosta ei tullut. Mieluisia näkyivät kuitenkin olleen, kun näkyvät FB päivityksissä olevan useat jo käytössä.
Täällä kun tunnutaan aina käsittävän asiat tahallaan väärin, niin korostan, että en hankkinut lahjoja, jotta saisin vastalahjoja, vaan jotenkin tuo, että kukaan ei edes kiittänyt pahoitti mielen. Ja kummilapsen muistamisen voi varmaan jo lopettaa, kun täyttää ensi vuonna 18 v? Emme siis pidä yhteyttä, mutta muistan aina jouluna, synttärinä, nimmarina, rippijuhlat yms. Ja hänellekin varmasti rahalahja oli mieluinen, ettei huti.
Kyllä. Käyn kampaajalla ensi viikolla.
Joskus. Tänä vuonna sattui tatuointiaika näin joulun alle ja se oli lahja itselle.
Totuin jo nuorempana siihen, että varsinkaan mieheltä on turha odottaa mitään mieluista.
Olen sen jälkeen ostanut itselle joka vuosi jotain kivaa ja hyödyllistä. Tältä vuodelta tosin jäi väliin, kun en keksinyt mitään, oon jo hankkinut kaiken mitä olen halunnut.
Joka vuosi. Ei tarvi mököttää kenellekään kun pitää itse huolen siitä, että saa ainakin yhden mieluisan lahjan. Välillä useampiakin 😆
Ja miksi ei muista itseäänkin samalla kun ostaa lahjat muulle perheelle. Helppo suhtautua rakkaudella ja ymmärryksellä puolison muiden läheisten lahjoihin kun niihin ei liity liiaksi odotuksia ja paineita.
Ei ne munkaan antamat lahjat aina ihan nappiin mene..