Elina Kiikko - mitä mieltä sen uudesta ulkonäöstä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1427196530716.html
Onko kyse huonoista kuvista, vähistä meikeistä vai mistä mutta mun mielestä alkaa näyttää aika miesmäiseltä.
Kommentit (12)
En nyt miesmäisyydestä tiedä, mut mun mielestä näyttää paremmalta noin kun juhlameikeissä.
Kauniimpi ilman pakkelikerrosta minustakin. Harmi, että on kärsinyt syömishäiriöstä niin pitkään. En myöskään tajua, mitä hän näkee Ilkka Kanervassa... itse en kyllä jaksais katella moista äijää kovin pitkään.
Leikkaisi tuon typerän tukan ja lakkaisi värjäämästä liian tummaksi, sekä meikkaisi siistimmin niin olisi ihan hyvännäköinen
Kun ottaa huomioon miten kulahtanut se Kanerva-ukko on, ja kun se on aika hyvinsyönytkin, niin siinä mittakaavassa EK näyttää oikein hyvältä.
Miesmäisyydestä en tiedä, mutta laiha on ja ihon väri näyttää kuvissa omituiselta
Näyttää aina niin onnettomalta. :(
Luurankonainen. Iho näyttää pergamiiniltä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:46"]
[/quote]
Onneton varmaan onkin miehensä kanssa. Pettäjä syö voimat. Naisrukka.
Liian laiha. Alkaa ihan ahdistaa hänen puolestaan. Jos tulee jokin valava sairaus niin ei olemitään vararavintoa. Pitäisin jopa anorektikkona tuon kuvan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:46"]
[/quote]
Onneton varmaan onkin miehensä kanssa. Pettäjä syö voimat. Naisrukka.
[/quote]
Sitten ukko vaihtoon. Ai niin, sitten ei pääsisi linnanjuhliin.
Ei se koskaan ole ollutkaan kedon kaunein kukkanen. Liikaa meikkiä käyttänyt aina ja tuossa kuvassa ehkä vähemmän meikkiä, mutta huomion varastaa tuo Uotismaiset rillit.