Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v tyttö ja 20v mies

Vierailija
25.03.2015 |

Hyväksyisitkö 15v tytön ja 20v miehen seurustelun, jos eivät harrastaisi seksiä ennen kuin tyttö täyttää 16v? Kyseessä olisi siis aito seurustelusuhde, eikä mikään hyväksikäyttö.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu

Vierailija
2/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoriltaan en tyrmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon tapauksesta. Näillä tiedoilla en voi sanoa mitään, todennäköisesti en hyväksyisi.

Vierailija
4/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kattois hyvällä, 15-vuotias on kuitenkin ihan teini vielä ja kypsymätön henkisesti verrattuna tuohon 20-vuotiaaseen

Vierailija
5/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse olin 15 ja seurustelin 23 vuotiaan miehen kanssa. Nyt kolme vuotta myöhemmin ollaan kihloissa muuttamassa yhteen. Ei loppuunsa ole edes suuri ikäero.

Vierailija
6/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne odottaa kellon kanssa koska tulee vuodet täyteen.

Vierailija
7/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kelpaa käydä teilläkin kyläilemässä, on hyvä käytöksinen ja vaikuttaa ihan mukavalta kaverilta, niin kyllä.

Vierailija
8/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:34"]

en kattois hyvällä, 15-vuotias on kuitenkin ihan teini vielä ja kypsymätön henkisesti verrattuna tuohon 20-vuotiaaseen

[/quote]

Moni 20v "mies" on kyllä henkisesti ihan teinin tasolla. Ainakin itse olin ihan kakara vielä parikymppisenä, toki toiset aikuistuu aiemmin..M35

Vierailija
9/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykene ymmärtämään mitä 20-v miehenalku näkee 15-vuotiaassa pikkutytössä. Muuta kuin haarovälin.

Vierailija
10/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti

Vierailija
11/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 15 ja avokki 19 kun aloimme seurustella. Tuntuu ihan järjettömältä että olisi nähnyt minussa vain haarovälin :D Tai tuskinpa ainakaan jaksaisi enää samaa haaroväliä katsella kun sieltä on kaksi lastakin jo puserrettu.

Vierailija
12/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 94/95 seurustelisi 99/00 kanssa. Sinänsä kuulostaa isolle ikäerolle.. Toisaalta useimmat kaksikymppiset pojat ovat vielä teinin tasolla mutta sanoisin että riippuu ihan ihmisistä.

Vierailija
13/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Moni 20v "mies" on kyllä henkisesti ihan teinin tasolla. Ainakin itse olin ihan kakara vielä parikymppisenä, toki toiset aikuistuu aiemmin..M35

[/quote]

no juu, ja onhan ihmisissä yksilöllisiä eroja, jotkut 15-vuotiaat voi ollakin jo ihan "kypsiä", mutta jotenkin tuo ikäero tuossa vaiheessa ei kuulosta kauheen hyvältä kun kumminkin toinen vielä yläkouluikäinen...

Vierailija
14/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei välttämättä, tapauskohtaista! itse hyväksyisin, jos mies on kunnollinen. Mitään "elämäm koululaista" en katsoisi hyvällä, en halua sellasta vävyksi (omista vanhemmista sain tarpeekseni, haluaisin lapsenlapsille kunnon isän ja sitä kautta uudelle polvelle paremmat lähtökohdat, joita rontit ei voi tarjota).

Monet 15v tytöt seurustelee 18-20 vuotiaiden kanssa, henkisesti samalla tasolla. Monet 15 v pojat on ihan lapsia vielä eivätkä he ole saman ikäisten tyttöjen ykkösvaihtoehtona yleensä, niin se vaan menee täytyy olla realisti.

Mut jos miehen ikä on jo yli 25v niin en hyväksyisi, tulee olo että olisin tehnyt jotain väärin kasvatuksen suhteen ja tyttärelläni olisi jokin "isäkompleksi" :/

Omasta perheestä löytyy esimerkkejä. Muistan kun siskoni oli 16v niin seurusteli 28v miehen kanssa, ihan kiva se oli ja äiti hyväksyi ja sillein, mut ajattelin jo tuolloin että mitä aikuinen mies näkee 16v tytössä. Vuoden se kesti :D myöhemmin sisko otti 10v vanhemman miehen ja teki sille lapsen 23 vuotiaana.. toki olivat yhdessä monta vuotta mut nykyisin eronneet.. nykyinen mies on myös 10v vanhempi ihan kiva tapaus se on. Oli siskolla nuorena oman ikäisiä, hän vaan on luonteeltansa häijy, joten ei sitä kukaan nuori mies pitkään kattelis :D

Toinen sisko on sinkku, mut sekin on nuoruutta lukuunottamatta seurustellut aina vähintään yli 5v vanhemman kanssa.

Meillä oli rikkinäinen lapsuus, vanhemmat eroneet ja työttömiä alkoholisteja. Mä luulen et huono lapsuus  on vaikuttanut jotenkin alitajunnaisesti mun siskojen psyykkeeseen että ihastuvat/rakastuvat itseään jonkin verran vanhempiin rontteihin.

Toinen siskoistani on jopa seurustellut muutamaa vuotta iskää nuoremman  ukon kanssa... Karua, sisko 25v seukkaa 50v ukon kanssa :o

Joten jos mun tytär toisi näytille reilusti itseään vanhemman miehen teininä, mulle tulisi fiilis että olen tehnyt jotain väärin :/ Sama pätee poikaan, jos toisi vanhemman naisen. Toki sit ku ovat aikuisia niin ei niin väliä, mut olisin pettynyt jos kumppani olis yli 5v vanhempi.

Vierailija
15/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17v ja asun yhdessä 24v miehen kanssa. Kaikki kyllä hyväksyy suhteemme. Ja ei se ikänumero vaan henkinen kehitystaso, kaikki ovat eri kehitystasolla. Ärsyttävää yleistämistä että kaikki 15v ja 16v ovat vielä kypsymättömiä kakaroita.

Vierailija
16/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku pedofiili. Itse en aikanaan rupeisi seurustelee 15v tytönkaa. Ovat vielä ihan kakaroita tuossa iässä.
M-96

Vierailija
17/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16v ja mies 22v. Siitä on nyt kymmenen vuotta, onnellisesti ollaan aviossa ja yksi lapsikin löytyy. Mies oli kakara ja minä ikäistäni kypsempi, tapasimme yhteisellä työpaikallamme!

Vierailija
18/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:14"]Minä olin 16v ja mies 22v. Siitä on nyt kymmenen vuotta, onnellisesti ollaan aviossa ja yksi lapsikin löytyy. Mies oli kakara ja minä ikäistäni kypsempi, tapasimme yhteisellä työpaikallamme!
[/quote]
Kaiken huipuksi minä ilmoitin ekana yhteisenä yönä, että olen sitten neitsyt, turha kuvitella saavasi mitään pitkään aikaan ;) Nukuin farkut jalassa :D Alusta lähtien ollut molemminpuolisesti ollut rehellinen suhde meillä. Sanoisin että eiköhän se jotain muuta minussa siis silloin nähnyt. Mutta mieskin oli hyvin kokematon.

Vierailija
19/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Tunnen 13-vuotiaan tytön, joka on lähes 25-veen tasolla ja 20-veen pojan/miehen/mikälien, joka on 12-vuotiaan tasolla. Ja 15-v tytön, joka on 7-v tasolla.

N17, poikaystävä 22v ja minä olen meistä se vastuullisempi. Siinä missä minä suunnittelen viikon ruokalistan, hoidan pyykit niin, ettei vaatteet lopu kesken ja teen joka kk rahabudjetin poikaystävä pelaa pleikkaa. Kyllä sekin osaa asiat, mutta hoitaa ne sit, kun jaksaa, tai on pakko.

Vierailija
20/22 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin 15-vuotiaana itseäni 4 vuotta vanhemman pojan kanssa, joka oli henkisesti kyllä itseni tasolla ja oli yhtä kokematon kuin minäkin. Tuntui hienolta, kun oli vanhempi poikaystävä, mutta hän painosti seksiin aika nopeasti ja sai käydä baarissa, toisin kuin minä.

Suhde päättyi 2 vuoden jälkeen siihen, että poika halusi siinä vaiheessa elämäänsä aivan eri asioita kuin minä, eli yhteenmuuttoa ja sitoutumista ja oli muutenkin hyvin omistushaluinen. Itse juuri 18 vuotta täyttäneenä nuo asiat eivät kiinnostuneet yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi