Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syön liikaa?

Vierailija
25.03.2015 |

Yritän saada muutaman kilon pois . Eilinen syöminen . Tässä

Aamup :1 ruisleipä, kevytlevite, kinkku
Lounas: kanasalaatti
Välipala: 2 ruisnäkkäriä, kevytlevite kinkku
Päivällinen 2 dl maksalaatikko
Iltapala 2 ruisleipää

On vissiin liikaa ruokaa ku paino junnaa . Sokerin olen kokonaan jättänyt

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriläisen ruisvarrasta. Vettä, ruista, suolaa

Ap

Vierailija
22/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa alkaa listaamaan joka ruokaa vaikka ostin jo kalorilaskuriin tutustumisen muutama päivä sitten. Ei ollu mun juttu. Ap

Mitä eroa on kaurapuuro annoksessa/ hiivattomassa ruisleivässä jossa vain vettä , jauhoja suolaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyydät apua, jos sitten mikään ei kelpaa :D

Vierailija
24/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilareita liikaa, kasviksia ja proteiinia liian vähän.

Vierailija
25/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää leivänpuputtajavinkujat on kummaa porukkaa! :D Joka viikko niit tulee lisää. Ei ole katoava luonnonvara nämä.

Vierailija
26/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitä kalorinlaskentaa. Alkuun se tuntuu vaikealta, mutta on todella avartavaa. Yllättävän helposti tulee syötyä liikaa, eikä edes tajua miten kaloripitoisia jotkut ruuat on. Olen myös aina ajatellut että syön vihanneksia riittävästi: nyt kun kalorilaskuri "vaatii" minua syömään 500g vihanneksia/päivä, tajuankin kuinka vähän olen syönyt niitä aiemmin! Ihminen kun kummasti kaunistelee omia elintapojaan ;)

Vierailija
27/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on hyviä proteiinin lähteitä ?

Vierailija
28/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö monipuolisemmin ja mene liikkumaan.

sinä syöt ihan hyvin. Aina voi lisätä kasviksia ja huolehdi D-vitamiini ja kalsium.

enemmän liikuntaa. Tulee lihasta. Se kuluttaa mja se tuo hyvän olon. Jaksat kannatella kehoasi paremmin.

ja sydän ja keuhkot kehittyy ja veren kolesteroliaineenvaohdunta paranee.

lenkille hus!

alota 10min - vartin lenkeillä yksi tai kaksi viikkoa. Lisää sitten aikaa. Ja välillä juokset tai kävelet reippaasti ylämäkiä.

Vierailija
29/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:29"]

Mitkä on hyviä proteiinin lähteitä ?

[/quote]

Liha, kala, kananmunat, juustot

Vierailija
30/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt aloittaisit syömään. Muista syödä puoli kiloa kasviksia päivässä. Elimistö joutuu joillakin liian vähällä ruualla ns. valmiustilaan eikä laihdu, vaan elimistö luulee että on nälänhätä ja pitää säästää. Syö normaalisti ja terveellisesti. Liiku 3-4 kertaa viikossa. Älä juo alkoholia, juo vettä.

Vierailija
31/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi/painosi?

Vierailija
32/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

154/59,3 näyttäny puntari jo viikon. Vaikka en syö mitään ylimääräistä ja 3 tunnin välein. Eilen vaihdoin aamupalaksi kaurapuuron . Ihan liikaa painoa näin pätkälle.

Vierailija
33/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki terveellinen? Esim. Marjat?

Vierailija
34/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:29"]

Yritän saada muutaman kilon pois . Eilinen syöminen . Tässä Aamup :1 ruisleipä, kevytlevite, kinkku Lounas: kanasalaatti Välipala: 2 ruisnäkkäriä, kevytlevite kinkku Päivällinen 2 dl maksalaatikko Iltapala 2 ruisleipää On vissiin liikaa ruokaa ku paino junnaa . Sokerin olen kokonaan jättänyt

[/quote]

5 leipäsiivua olis mulle kyllä liikaa! Niistä tulee piilosokeria kuten eineslaatikostakin.

Välipalan vaihtaisin 3-4 parapähkinään jos sellaista tarvitsee ja iltaruiskarit (mtä niissä päällä?) välillä vaikka en pähkinöihin, banaaniin tai sokerittomaan itsetehtyyn marjarahkaan. Itse syön päivän ainoan leipäsiivun iltapalaksi ehkä 3-4 kertaa viikossa.

Vierailija
35/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa ihmettelen, että missä ovat kaikki kasvikset, vihannekset ja marjat? Maksalaatikko ei todellakaan ole mikään terveellinen ja hyvä ruoka, suurimmaksi osaksi pelkkää hiilarimössöä. Samoin kanasalaatti voi olla ihan mitä tahansa.

Asennettakin ihmettelen, kun moni on jo neuvonut, että jätä leipä vähemmälle ja syö aamulla puuroa, niin tivaat vaan koko ajan, että miksi. Puuro tekee hyvää vatsalle ja ON terveellistä. Lisäksi se on halpaa ja minusta ainakin hyvää. Iltapalallakin on parempi syödä proteiinia kuin hiilareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi