Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et kuulu Twitteriin? Eilenkin oli mehukasta keskustelua

Vierailija
25.03.2015 |

Twitterissä vaalipaneelin aikana.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:30"]Niin, alkuperäisen viestin alle tulee näkyviin vastaukset. Mutta jos klikkaan vastausviestiä ja haluan löytää alkuperäisenn niin miten? Vastausviestin yläreunassa lukee Vastays viestiin @xxxx tms. Ja kun klikkaan tuota käyttäjää @xxxx pääsen hänen profiiliin enkä alkuperäiseen viestiin.
[/quote]
Oletko kokeillut kelata ylöspäin? Muistaakseni sen pitäisi toimia niin, en ole taas hetkeen käynyt Twitterissä niin en muista tarkkaan.

Vierailija
22/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:11"]#mä en tajua sitä. Olen kalkkis. 
[/quote]

Sama. Olen siellä työn puolesta,mutta en ole keksinyt yhtään syytä, miksi omana itsenäni huutelisin jotain tyhjyyteen. Se sopii minusta ihmisille, jotka syystä tai toisesta haluavat saada äänensä kuuluviin. Samaa porukkaa kuin yleisönosastokirjoittajat printti-aikoina. Minä tykkään keskustella omien kavereitteni kanssa, joiden kanssa ei tarvi miettiä sanojaan. Tietysti jos ei välittäisi muiden mielipiteistä, ei tarvitsisi varoa sanojaan ja silloin voisi raakkua mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tutkimuksen mukaan twitterin käyttö tyhmensi ihmistä, facebookin käyttö taas sen sijaan kasvatti älykkyyttä (toimintojen moninaisuus) Siksi käytän mielummin facebookkia.

Vierailija
25/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes oikein tiedä, mikä se tvitteri käytännössä on. Siis kyllä minä poliitikkojen tviittejä olen netistä lukenut, mutta kaikkea en siitä ymmärrä, enkä halua niitä kysymyksiä täällä kysyä, koska minut naurettaisiin pellolle. Pysyn siis tyhmänä ja tvitterin ulkopuolella. Tarpeeksi on tekemistä noiden teinien kanssa. Ei tähän elämään enää mitään tviittejä tarvita.

Vierailija
26/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun ei vitummin kiinnosta. Voi v...n Aivopieru.

Vierailija
27/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole syvällistä keskustelua kaipaavan ihmisen paikka.

Vierailija
28/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauskaa livetwiittailla esim. tv-ohjelmien tai urheilutapahtumien aikana. Kivaa kun niissä keskusteluissa on mukana kaikenlaiset tunnetut ihmiset ja tavistallaajat yhdessä :)
Ja onhan sekin kivaa jos joku retwiittaa sua tai laittaa sun viestin suosikiksi. Joku siinä vaan viehättää, että voi laittaa twiitin suoraan vaikka kenelle maailmantähdelle ja ne monesti vastaakin niihin ;)

Vierailija
29/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:50"]En edes oikein tiedä, mikä se tvitteri käytännössä on. Siis kyllä minä poliitikkojen tviittejä olen netistä lukenut, mutta kaikkea en siitä ymmärrä, enkä halua niitä kysymyksiä täällä kysyä, koska minut naurettaisiin pellolle. Pysyn siis tyhmänä ja tvitterin ulkopuolella. Tarpeeksi on tekemistä noiden teinien kanssa. Ei tähän elämään enää mitään tviittejä tarvita.
[/quote]

Kysy ihmeessä! Minä ainakin voin vastata mitä vaan tiedän :)

Vierailija
30/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta.

Vierailija
31/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:57"]

Minusta on hauskaa livetwiittailla esim. tv-ohjelmien tai urheilutapahtumien aikana. Kivaa kun niissä keskusteluissa on mukana kaikenlaiset tunnetut ihmiset ja tavistallaajat yhdessä :) Ja onhan sekin kivaa jos joku retwiittaa sua tai laittaa sun viestin suosikiksi. Joku siinä vaan viehättää, että voi laittaa twiitin suoraan vaikka kenelle maailmantähdelle ja ne monesti vastaakin niihin ;)

[/quote]

= Itsetunnon kohottamista. Voit tuntea olevasi melkein julkkis ja tykätty.

Ei sillä että siinä mitään pahaa olisi jos se on vielä noin viatonta. Mutta tuo on oikeastaan koko somen ydin ja monilla se itsetunnon kohotus menee paaaljon överimmäksi kuin tuossa viestissä. Siksi mua ei kiinnosta esim. Twitter.

Vierailija
32/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Julia Robertson on twitterissä niin voisin harkita liittymistä sinne. Voisin laittaa sille fanipostia :D Mutta en tiiä pystynkö olemaan lyhytsanaisesti tarpeepeeksi nokkela. En oikeen tajuu koko twitterii, mutta sattashan siitäkin koukuttua, niin kuin fb:sta.

Vierailija
33/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on parempaakin tekemistä kuin hengailla Twitterissä tai somessa ylipäänsä.

Vierailija
34/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt neuvoko mammoja. Joku paikka pitää säilyä vain teineillä ja vanhoilla sedillä.

Vierailija
35/35 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset väittelee jostain turhanpäiväisestä, mutta pienen viestikoon takia kukaan ei saa mitään kunnolla sanottua. Enkä tiedä ketään sen verran kiinnostavaa ihmistä, että jaksaisin sen juttuja päivittäin lukea. Eikä minua kiinnosta myöskään mitkään retweettaukset jonkun näsäviisaan julkkiksen (Enbuske, Arman Alizad...) mukahauskoista vitseistä.