Millä valkaisette hampaat?
Itse olen sellaisia liuskoja kokeillut, mutta pysyvät huonosti paikallaan ja irtoavat sotkuisesti siitä pakkauksesta....
Kommentit (23)
En millään, kosk haluan pitää hampaani terveinä myös pitkällä tähtäimellä.
onhan se nyt selvä, että aine, joka saa kiilteen värin muuttumaan, vaikuttaa hammaskiilteeseen.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:47"]
Kookosöljyllä.
[/quote]
Ei ole tieteellisesti esitettävissä mitään näyttöä tälle
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:53"]En millään, kosk haluan pitää hampaani terveinä myös pitkällä tähtäimellä.
onhan se nyt selvä, että aine, joka saa kiilteen värin muuttumaan, vaikuttaa hammaskiilteeseen.
[/quote]
Ei tätä kysytty, keltahammas. Muualle pätemään siitä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:47"]
Kookosöljyllä.
[/quote]
[/quote]
Ai, että käytän kookosöljyä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:47"]
Kookosöljyllä.
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse olla kyllä mikään nero; kookosöljy kuuluu biofilm-busting tyyppisiin aineisiin, eli bakteerien muodostamia biofilmejä löytyy suusta paljon, myös hampaiden sisällä, jota kookosöljy hajottaa.
Yotuel hammastahna ja laservalkaisu
Crest liuskat. Ne pysyy kyllä hyvin paikalla. Ja valkaisee!
Huutiksesta olen ostanut.
Siis kookosöljy?? Sisäisesti vai ulkoisesti?
Paljonko maksaa laservalkaisu?
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:23"]Siis kookosöljy?? Sisäisesti vai ulkoisesti?
[/quote]
Hampaisiin hangattuna
Banaanin kuoren sisäosa, sitä hankaapi ni pitäs vaalentua hampaiden, koska siinä on sitruunahappoo.
Näin mä luin jostai lehdestä,en kyl muista,et mistä.
Hammaslääkärissä tehdyt muotit ja hammaslääkäristä ostettu valkaisugeeli on itselläni käytössä ja voin lämpimästi suositella muillekin. Pitkällä tähtäimellä myös edullista kun samoja muotteja voi käyttää vuosia ja itse valkaisuaine ei maksa kuin pari kymppiä.
Kävin hammaslääkärin tarkastuksen jälkeen hygienistillä valkaisuttamassa hampaani. Hygienisti esitteli kovasti värikarttojaan ja tuloksia, mutta eroa en huomannut minä eikä kukaan muukaan. En usko, että kuluttajille myytävät tuotteet olisivat minun tapauksessani ammattilaisten käyttämiä parempia, joten hampaani saavat olla tästedes juuri sen väriset kuin ovat. Soodapesu kahdesti vuodessa hygienistin tekemänä saa riittää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 08:23"]
Siis kookosöljy?? Sisäisesti vai ulkoisesti?
[/quote]
Purskuttamalla
Kookosöljyllä.