Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vulvodynia ?

Vierailija
25.03.2015 |

Tämä sairaus on minulle täysin tuntematon. Kuulostaa kovasti keksityltä sairaudelta. Onko palstalla vulvodyniaa sairastavia? Kertokaa mistä tässä on kyse. Kiitän vastauksista..

Aviomies 28

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee vain tämän palstan naisia

Vierailija
2/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä että armas vaimoni ei sairasta tätä sairautta. Meillä päänsäryt ja naistenvaivat kyllä ovat tuttuja. Olen saanut helpotettua näitä vaivoja seksillä :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta :)

Vierailija
4/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tosiaan googlettaa mutta on niin värikästä tietoa ja monet lääkärit eivät edes tunnusta tätä sairautta.

Onko tämä nyt vain huomiohakuisten naisten epätoivoinen yritys kalastella huomiota. Kysyn nyt teiltä leidit onko kenelläkään tätä sairautta ja onko itse annettu diagnoosi ?

Ap

Vierailija
5/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vuosiin halunnut lihavaa ja haisevaa miestäni joten minulla on vulvodynia ja fibromyalgia ;)

Vierailija
6/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti, josta jankkaa yksi ja sama mamma joka ketjussa. Perustelee sillä , miksei anna miehelleen seksiä.

Toinen on se jankkaaja, joka hokee kuinka miehet haluaa naisilta vaikka väkisin anaaliseksiä.

Olisiko yksi ja sama henkilö?

Vierailija
7/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilin jossain vaiheessa itselläni vulvodyniaa. Seksi oli kivuliasta ja epämiellyttävää, siis oikeasti tunsin fyysistä kipua jos sisälleni laitettiin edes sormi. Sittemmin erosin eksästäni, ja nyt vuosi eron jälkeen harrastin seksiä uuden miehen kanssa ja kappas - ei kipuja. Toki esim. gynen tutkimukset sattuvat edelleen ja olen sinänsä kosketukselle herkkä, mutta mitenkään kivuliasta seksi ei ollut vaan päinvastoin miellyttävää ja nautinnollista. Ilmeisesti fyysinen kipu johtui huonosta parisuhteesta ja siitä, etten pohjimmiltani tuntenut olevani yhdynnässä vapaaehtoisesti vaan painostettuna.

Ei oikeastaan liittynyt mitenkään, tulipahan vain mieleen.

Vierailija
8/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:17"]

Googleta :)

[/quote]

Mies= ei vastausta, väheksyntää

Nainen= kilometrin mittainen vastaus ja jaxuhalit.

Näin miesvihapalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi