Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö aina tietyn sarjan kosmetiikkatuotteita kasvoillesi?

Vierailija
24.03.2015 |

Miten on, onko järkevää käyttää vain ja ainoastaan kaikkia kosmetiikan tuotteita samasta purtukkasarjasta kasvoille, vai toimiiko joku kuten itse eli käytän vaihtelevasti eri merkkien kosmetiikkaa kasvoilleni.

Selvennän edellistä eli itse käytän vaihtelevasti kahden eri sarjan päivävoidetta (Nuxè ja Kiehls), mutta noista edellisistä sarjoista vain toisen sarjan yövoidetta kuin myös silmänympärysvoidetta ja ihoseerumia. Mutta kasvojen kuorintanaamioaine (Phytomer) on aivan eri merkkiä kuin muut voiteet. Samoin kasvoveteni on esim. Lumenelta, ja kasvojen putsausaine esim. Dermoshopilta ja Vichy-sarjasta. En ole havainnut, että moinen sekakäyttöni haittaisi mitenkään kasvojeni ihoa. Mites te muut arvon naiset: Käytättekö iloisesti sekaisin eri sarjojen voiteita ym. hoitoaineita seerumeja jne. kuten minäkin?

Itselläni on herkkä iho, ja en voi käyttää ihan mitä tahansa voiteita, olen kokeillut kaikkia marketeista saatavia tavisvoidesarjojakin vuosia sitten kuin myös kalliitakin merkkituotteita, joista olen saanut ihoreaktioita tai ne eivät muuten vaan ole sopineet minun kasvojeni iholle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarins ja Sisley aina sen mukaan paljonko on fyrkkaa milloinkin. Sisley on ihan mieletön!

Vierailija
2/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:45"]

Clarins ja Sisley aina sen mukaan paljonko on fyrkkaa milloinkin. Sisley on ihan mieletön!

[/quote]

Sisleyn tuotteet melkoisen tyyriitä, mutta varmasti on hyvä ja laadukas sarja kasvoille. Itse en ole ostanut ko. sarjasta kuin hajuvettä. Clarinsin huulipunaa olen joskus käyttänyt myös, ja oli hyvä mulle, mut nyt käytössäni Joe Blascon huulipuikko. Guerlainin huulipunatkin mulle sopivia. Chanelin huulipunaa en ole kokeillut, mutta olettaisin, että yhtä hyviä kuin edellistenkin merkkien edustamat huulipunat.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaisesti käytän apteekkituotteista Avenen ja Vichyn tuotteita, Louis Widmeriakin kuorintavoiteena. Meikin poistoon vielä se sininen/kirkas ravistettava puteli.

Vierailija
4/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:00"]

Sekalaisesti käytän apteekkituotteista Avenen ja Vichyn tuotteita, Louis Widmeriakin kuorintavoiteena. Meikin poistoon vielä se sininen/kirkas ravistettava puteli.

[/quote]

Apteekeista saatava Vichyn sarja on varmaan voiteineenkin erittäin hyvä, vaikka en ole itse käyttänyt kyseisestä sarjasta kuin tuota kasvojen puhdistusvoidetta sekä monia vuosia Vichyn rollon-deodoranttia, ja se vihree on paras ja jatkuvassa käytössä, koska olen herkistynyt useimmille taviskaupoista saataville deodoranteille kuin myös dermoshopin tietylle dödölle, jota käytin vuosia joskus kauan sitten.

ap.

Vierailija
5/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän spermaa

Vierailija
6/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä puhdistusaineet. Kyllä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi