Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriaika siirtyi kuukaudella. Aaargh.

Vierailija
24.03.2015 |

Piti olla ens viikolla, mutta siirsivät sitä kuukaudella eteenpäin kun lääkäri lomailee ens viikolla.
Kuukausi vielä kärsimystä edessä ennen kun duagnoosin saa ja hoito voi alkaa.
Että ketuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin tämä eräs ihmiskaappauksen myötä otsikoihin noussut ihmisryhmä. Menet paikalle vaikka aikaa ei olekaan sinulle varattu. Otat puoli sukua mukaan, huudatte, möykkäätte, kiristätte ja vaaditte päästä tutkimuksiin. 5925

Vierailija
2/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:36"]Teet niinkuin tämä eräs ihmiskaappauksen myötä otsikoihin noussut ihmisryhmä. Menet paikalle vaikka aikaa ei olekaan sinulle varattu. Otat puoli sukua mukaan, huudatte, möykkäätte, kiristätte ja vaaditte päästä tutkimuksiin. 5925
[/quote]
No, en nyt siihen alennu. Ketuttaa kuitenkin. Tätä aikaa ja asian selviämistä olen odotellut jo elokuusta lähtien.
Odotin aikaa kuin kuuta nousevaa.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle?

Vierailija
4/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:41"]Mene yksityiselle?
[/quote]
Tää nimenomaan on yksityislääkäri jolle aika oli/on.
Ap

Vierailija
5/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmillista. Ja erikoista kun yksityislekuri peruu aikoja ilman että olisi saikulla...

Vierailija
6/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itsekin olin useamman kk odottanut erikoislääkärille aikaa ja hommannut sen pvän vapaaksi työharjoittelusta. Olin harjoittelussa 600km päässä ja juuri ennen junaan hyppäämistä saan puhelun, että sori, aika perutaan ja laitetaan uus postissa. Sillon vitutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme