Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset itkee niin herkästi?

Vierailija
24.03.2015 |

Aika lapsellista vollottaa pikkuasioiden takia. Mikä on syy moiseen käytökseen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on tunteet. Samasta syystä naiset muun muassa rakastaa. Mahdoton noita kai onkin miehen ymmärtää.

Vierailija
22/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:34"]

On kiusallista katsoa itkevää naista. Minulle tulee vaivaantunut olo jo siitä kun tv-sarjassa joku itkee, vaikka tiedän sen olevan näyttelyä.

[/quote]

Tunnetko itsesi myös neuvottomaksi tai avuttomaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:31"]

Minun mielestäni seisten kuseminen on tyhmää.

[/quote]

Minäpä kuse istualtaan ja mielestäni itkevät naiset on kauniita. Mitä pahaa keksit minusta?

[/quote]

Oudot kauneuskäsitykset.

[/quote]

minusta nainen on silloin kaikkein aidoimmillaan kun se itkee. Ihmiset ylipäätään ovat. Aina kun nainen itkee niin tekee vain mieli mennä halamaan ja lohduttamaan.

T. 15

Vierailija
24/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen on terapeuttista. Se vapauttaa hyvänolon hormoneja. On siis pelkästään fiksua itkeä silloin jos on paha mieli, ainakin jos haluaa kohentaa mielialaansa eikä jemmata sitä mielipahaa sisälleen :)

Vierailija
25/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:39"]

Miksi ei sais itkeä? Naiset on naisia ja miehet on miehiä. Kyllä minäkin itken usein ja olen mies. En pelkää näyttää tunteitani. Ja minusta se on hyvä asia jos ihminen tuntee empatiaa.

[/quote]

Saahan sitä, jos siihen on aihetta, kuten esimerkiksi kuollut perheenjäsen. Tyhjän päiten vetistely sen sijaan on aika lapsellista ja siitä pitäisi kasvaa ulos viimeistään 12. ikävuoteen mennessä.

Vierailija
26/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itken silloin kun suutun ja se kyllä todella ärsyttää! Hyvä kiukku valuu läpi sormien. Itken myös silloin kun saan järisyttävän orgasmin.

Vierailija
27/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:42"]

[/quote]

Minäpä kuse istualtaan ja mielestäni itkevät naiset on kauniita. Mitä pahaa keksit minusta?

[/quote]

Oudot kauneuskäsitykset.

[/quote]

minusta nainen on silloin kaikkein aidoimmillaan kun se itkee. Ihmiset ylipäätään ovat. Aina kun nainen itkee niin tekee vain mieli mennä halamaan ja lohduttamaan.

T. 15

[/quote]

No toi on ihan ymmärrettävää. Ajattelin että pidät kauniina turvonneita punaisia silmäluomia, vääntyneitä ilmeitä ja ryystämistä...

Vierailija
28/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana itkeä joskus ilosta joskus surusta ja puhdistaa ilmaa. En ikinä halua, että minulta tätä herkkyyttä viedään. Arvostan myös samaa herkkyyttä miehessä, ei sulje pois miehekkyyttä

Vierailija
29/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en itkenyt ikinä. Siis ihan kirjaimellisesti en ikinä. En edes silloin kun läheiseni kuoli. Silloin mulla olikin kovaakin kovempi kuori suojana. Nykyään se kuori on mennyt täysin pirstaleiksi ja itken aika usein, en kuitenkaan muiden nähden. Kai sitä on nykyään niin ihmisraunio ettei sille itkulle oikein voi mitään.

Vierailija
30/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:42"]

[/quote]

[/quote]

Oudot kauneuskäsitykset.

[/quote]

T. 15

[/quote]

No toi on ihan ymmärrettävää. Ajattelin että pidät kauniina turvonneita punaisia silmäluomia, vääntyneitä ilmeitä ja ryystämistä...

[/quote]

Kauneus on muutakin kuin pinta.

T. 15

Vierailija
31/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin itkevän naisen kainalooni ja sanoisin: älä itke.

Vierailija
32/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että ihmiset itkevät. Itkevällä ihmisellä on sentään jokin yhteys itseensä, olkoonkin vaikka se itku. Surullisinta on nähdä ihmisiä, joilta on jo lapsena viety oikeus ilmaista tunteitaan ja annettu vain se sama, jähmeä ja etäinen, näennäisen älyllinen tapa suhtautua kaikkeen maailmassa. On ironista, että sitä pidetään vahvuutena, vaikka se on vaan pohjimmiltaan sitä, että heikolta lapselta on viety aikanaan oikeus olla tarvitseva ja näyttää tunteensa, että häntä on sitten myöhemmin helppo manipuloida. Kun siellä pohjalla on täyttymätön hyväksynnän tarve sekä  häpeän ja torjunnan pelko,  ihminen voidaan saada tekemään asioita joita hän ei tekisi, jos olisi saanut elää turvallisissa, läheisissä, antoisissa ja välittömissä tunnesuhteissa rakastamiinsa ihmisiin. 

Siihen että papit eivät saa joissakin uskonnoissa mennä naimisiin, on syy. Siihen, että pojan rakkaus äitiinsä leimataan heikkoudeksi, on syy. Siihen, että mies ei saa itkeä, on syy. Se syy on se, että silloin systeemillä on tästä ihmisestä lujempi ote kuin mitä sillä muuten olisi.

Vierailija
33/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:48"]

On ironista, että sitä pidetään vahvuutena, vaikka se on vaan pohjimmiltaan sitä, että heikolta lapselta on viety aikanaan oikeus olla tarvitseva ja näyttää tunteensa, että häntä on sitten myöhemmin helppo manipuloida. Kun siellä pohjalla on täyttymätön hyväksynnän tarve sekä  häpeän ja torjunnan pelko,  ihminen voidaan saada tekemään asioita joita hän ei tekisi, jos olisi saanut elää turvallisissa, läheisissä, antoisissa ja välittömissä tunnesuhteissa rakastamiinsa ihmisiin.

[/quote]

Taikka sitten hillitty käytös kuuluu ihan tavallisiin käytöstapoihin. Pikkulapset joskus itkevät kun eivät saa mitä haluavat, mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tasolla.

Vierailija
34/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Vulva ja uhriutuminen.

Vierailija
35/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:53"]

On ironista, että sitä pidetään vahvuutena, vaikka se on vaan pohjimmiltaan sitä, että heikolta lapselta on viety aikanaan oikeus olla tarvitseva ja näyttää tunteensa, että häntä on sitten myöhemmin helppo manipuloida. Kun siellä pohjalla on täyttymätön hyväksynnän tarve sekä  häpeän ja torjunnan pelko,  ihminen voidaan saada tekemään asioita joita hän ei tekisi, jos olisi saanut elää turvallisissa, läheisissä, antoisissa ja välittömissä tunnesuhteissa rakastamiinsa ihmisiin.

[/quote]

Taikka sitten hillitty käytös kuuluu ihan tavallisiin käytöstapoihin. Pikkulapset joskus itkevät kun eivät saa mitä haluavat, mutta aikuisen ihmisen pitäisi osata käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tasolla.

[/quote]

Sun täytyy nyt tarkentaa, miten käsität itkevän ihmisen. Minä näen itkeviä ihmisiä joka päivä. Eivät he itke siksi että eivät saa mitä haluavat, vaan siksi että ovat menettäneet jotain arvokasta. Läheisen ihmisen, oman terveytensä jne. 

Vierailija
36/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen turhan takia ärsyttää -eikä todellakaan johda MIHINKÄÄN positiiviseen.

Vierailija
37/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:53"]

[/quote]

[/quote]

Sun täytyy nyt tarkentaa, miten käsität itkevän ihmisen. Minä näen itkeviä ihmisiä joka päivä. Eivät he itke siksi että eivät saa mitä haluavat, vaan siksi että ovat menettäneet jotain arvokasta. Läheisen ihmisen, oman terveytensä jne. 

[/quote]

Aloituksessahan oli että "Aika lapsellista vollottaa pikkuasioiden takia." Läheisten tai teveyden menettäminen ei ole mikään pikkuasi, vaan ihan vakava asia.

Sen sijaan se, että joku fiktiivinen televisiohahmo kuolee televisiossa, tai ei ole rahaa uuteen laukkuun, tai kun kaveri ei peukuta facebookissa, jne. jne. ovat pikkuasioita, joiden takia usein olen nähnyt usein itkettävän.

Vierailija
38/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan itke kavereiden peukutuksia tai materian perään. Tv-sarjoille, kirjoille ja leffoille itken satunnaisesti. En ymmärrä, että miten se voi ketään muuta haitata jos omalla sohvallani tirautan muutaman kyyneleen. Viihteen ja kulttuurin on tarkoituskin synnyttää tunnereaktioita. 

Vierailija
39/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:59"]

Itkeminen turhan takia ärsyttää -eikä todellakaan johda MIHINKÄÄN positiiviseen.

[/quote]

Jaa, mulle ainakin tulee positiivisempi oll, kun saan itkettyä. Välillä kun itkee pettymystään niin jaksaa lähteä taas häntä pystyssä kohti uusia seikkailuja ja pettymyksiä. Mulle tällaisia asioita on olleet esimerkiksi se, jos en ole saanut haluamaani työpaikkaa. Ei se mun kotona vollotus mitenkään sitä työpaikan saamista muuttanut, mutta jaksoinpa taas hakea uutta hommaa. 

Vierailija
40/44 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vollottanut koko päivän, olen lukenut uutisia lento-onnettomuudesta ja lisäksi FOX:ilta tuli päivällä putkeen lentoturmatutkintaa ja tuhoutunut sekunneissa.
Että sellaista, onneksi oon yksin. Noloa, mutta kun ovat niin kauheita asioita.