G: Mitä lääkkeitä käytät?
Kommentit (35)
Tällä hetkellä menee Arcoxia ja Panacodit (selkä). Kohta pitää aloittaa allergialääkitys..
Gestinyl e-pillerit ehkäisyyn
Escitalopram Actavis 5mg paniikkihäiriöön
Diapam 5mg paniikkihäiriöön lisänä
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:57"]
Gestinyl e-pillerit ehkäisyyn
Escitalopram Actavis 5mg paniikkihäiriöön
Diapam 5mg paniikkihäiriöön lisänä
[/quote]
Unilääkkeet unohtui kokonaan;
Melatoniini 3mg ja ketipinor
En taida olla oikeutettu vastaamaan, mutta vastaan silti. En käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti, edes särkylääkkeitä en myöskään epäsäännöllisesti. Kaksi antibioottikuuria olen syönyt koko elämäni aikana.
terveisin onnekas, toivottavasti mahdollisimman pitkään
En mitään. Särkylääkettä, jos särkee, burana tai panadol. Niitäkin menee ehkä kymmenen vuodessa.
Tällä hetkellä vain Ibumax 600mg tai 800mg ja Panadol 1g. Näitä tarvittaessa. Tenniskyynärpää ja olkapää.
Rivatril, Lyrica, Propral, Tenox, Abilify ja joku psykoosilääke jota en muista. T. Pipipää
Vakituisesti Circadin (melatoniini) ja Januvia (diabetes).
Tarvittaessa Atarax ja Levozin (unelle), Sumatriptan (migreeniin).
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:05"]En taida olla oikeutettu vastaamaan, mutta vastaan silti. En käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti, edes särkylääkkeitä en myöskään epäsäännöllisesti. Kaksi antibioottikuuria olen syönyt koko elämäni aikana.
terveisin onnekas, toivottavasti mahdollisimman pitkään
[/quote]
Mulla sama, paitsi että olen syönyt vain yhden antibiottikuurin. Ja pari vuotta sitten otin särkylääkkeen kun kävin hammaslääkärissä.
Tenox, Oxepam, Panacod, Melatonin 3mg
Thyroxin, Voxra depressioon, melatoniini unettomuuteen Aerius siitepölyallergiaan. Tarvittaessa silmätipat samaan vaivaan. Tarvittaessa Propral ja Xanor tai Diapam akuuttiahdistukseen
Oxyt ois salee semi bonareit jos jostai nabaa
Salazopyrin, trexan, prednisolon, omeprazol, multivitamiini ja kalkki säännöllisesti. Tarvittaessa panadol ja pronaxen. Nivelreuma ja ikää 30v
thyroxin, metformin, terolut ja clomifen
Doxal, Melatonin, Venlafaxin, Deprakine, Propral...
Escitalopram sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Päänsärkyyn Panadolia.
Sertralinia ja Ketipinoria kaksisuuntaisen hoitoon, joskus tarvittaessa Propralia ahdistukseen, onneksi aika harvoin nykyään ahdistaa.
Joku alapeukuttaa toisten syömiä lääkkeitä? Häh? Miksi ihmeessä? En vaan tajua
Allergia- ja astmalääkkeitä sekä erityisluvallista lääkettä kilpirauhasen vajaatoimintaan. Perus Panadolia menee myös silloin tällöin.