Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettishoppailu alkaa ahdistamaan

Vierailija
15.12.2021 |

Homma alkaa hiljalleen luisua käsistä. Toistaiseksi olen saanut kaiken maksettua, mutta mitään ei jää säästöön. Ostan tarpeeseen, mutta myös turhaa varsinkin luomivärejä jne. En ole edes meikannut silmiä kuin muutaman kerran pariin vuoteen koronan takia. Etätöissä kun olen. Mistä saisin samanlaiset kiksit kuin shoppailusta? Joku juttu jota voisin tehdä heti kun huomaan lisääväni turhaa kosmetiikkaa jälleen kerran ostoskoriin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee ees kahtoomaan niitä verkkokauppoja niin ei tule houkutusta tilata.

Vierailija
2/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita niin että kun se ostoskori on valmis et pistä heti tilaukseen vaan seuraavana päivänä käyt sen läpi uudestaan ja katsot onko mitään turhaa joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sulla on puute kun pitää kiksejä hankkia shoppailusta? Hoida syytä, älä oiretta.

Vierailija
4/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se helvetin ostaminen, jos se niin paljon vituttaa että täytyy tulla tänne vinkumaan

Vierailija
5/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
6/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muuten olekin kivaa vapaa liikkuminen ja shoppailu euroopan unionisssa nyt. Edes passia ei tarvitse vaivautua näyttämään.

Vierailija
7/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala konmarittaa. Kun himoksi tuleekin tavarasta eroon pääseminen, niin shoppailusta tulee vastenmielistä. Huomaat, että mielikin on tyynempi kun nurkissa pyörii vähemmän rojua.

Vierailija
8/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla shoppailu on outoa kyllä oire siitä, että minulla on liikaa kaikkea. Jos ei nyt ihan konmarittamaan ala niin siivoaa kaiken turhan pois näkyviltä ja koittaa löytää sen tyytyväisyyden tästä hetkestä.

Vierailija
9/9 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäpä jos alat meikkaamaan silloin, kun alkaa tehdä lisäluomivärejä mieli? Teet ajan kanssa kunnon sotamaalauksen niillä mitä olet jo haalinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi