Haluaisin käydä salilla 3-4 kertaa viikossa mutta en voi
Koska perhevelvollisuudet. Ehkä sitten voin kun nuorempikin lapsi on kouluikäinen eli 6 vuoden päästä!
Kommentit (14)
Kyllä minä käyn salilla 4-5krt/vko vaikka kaksi alle 2v lasta ja yksi tokaluokkalainen. Saa luvan raskauskilot tippua, en aio loppuikääni niitä kantaa. :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:02"]Kyllä minä käyn salilla 4-5krt/vko vaikka kaksi alle 2v lasta ja yksi tokaluokkalainen. Saa luvan raskauskilot tippua, en aio loppuikääni niitä kantaa. :)
[/quote] hoitaako mies lapsia sen ajan? Mulla ei ole raskauskiloja, painan vähemmän kuin ennen raskautta eli 52kg mutta haluaisin käydä useammin salilla kuin kahdesti viikossa. Salitreeni on ainoa liikuntamuoto josta pidän. Jos tosi hyvä sää niin hölkkä menettelee, mutta yleensä on aina paska ilma. Ap
Kuka oli se jenkkibimbo joka hankki fitneskropan kun nosteli lastaan kuin painoa, himassa siis. Jumppasi siis lapsen kanssa
Kehonpainoharjoittelu...
kotona, ilman laitteita, saa samat tulokset kuin saliharjoittelussa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:16"]Kehonpainoharjoittelu...
kotona, ilman laitteita, saa samat tulokset kuin saliharjoittelussa.
[/quote] Ei todellakaan saa. Toki saisin lisää treenikeetoja viikkoon, jos lisäksi jumppaisin kotona, mutta mua ahdistaa yrittää treenata kotona, muiden läsnäolo häiritsee eikä se ole samalla tavalla omaa aikaa kuin yksin salilla olo. Ap
Niin, mikä oli aloituksen pointti? Haluat useammin salille ja et voi, niin miten me voidaan sua auttaa?
Aha, vai niin. Käy sitten kuuden vuiden päästä. Etköhän ole siihen mennessä keksinyt uusia tekosyitä.
Ei se ole tekosyy, ettei mies katso lapsia kuin sen pari kertaa. Kun on mulla välillä muitakin menoja (kynsihuolto, kosmetologi, kampaaja...), ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:30"]Ei se ole tekosyy, ettei mies katso lapsia kuin sen pari kertaa. Kun on mulla välillä muitakin menoja (kynsihuolto, kosmetologi, kampaaja...), ap
[/quote]
No jos on noin paljon rahaa laittaa lapsiperheellisellä omaan ulkonäköönsä niin palkatkaa lastenhoitaja?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:30"]
Ei se ole tekosyy, ettei mies katso lapsia kuin sen pari kertaa. Kun on mulla välillä muitakin menoja (kynsihuolto, kosmetologi, kampaaja...), ap
[/quote]
on sulla kyllä rankka elämä.
Että voi olla yksinkertainen. Kynsiä ja kosmetologeja ja mies katsoo VAIN liian vähän lasten perään :D vie lapset salin lapsiparkkiin
Eipä se salilla käyminen onneksi niin tähdellistä ole. En minäkään voi, mutta eipä paljon harmitakaan :D