Onko ketään kohtalotoveria, jolle oma sukulainen on jättänyt velat kylmästi maksamatta takaisin
Itselleni näin kävi, enkä ole vuosienkaan jälkeen päässyt tästä yli. Taloudellisesti puhutaan alle 2000 euron summasta, mutta se että oma sukulainen teki tämmöisen tempun pistää vieläkin vihaksi. Ehkä juuri siksi on niin vaikea unohtaa ja antaa anteeksi.
Ainakin tästä oppi sen, että ketään ihmistä ei tunne, vaikka luulisi tuntevansa.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Miehen sisko 500 mk. Hieman ihmettelen, etenkin kun syyttelee veljiään siitä, että ovat saaneet jotain erityistä tukea lapsuuden kodista, toisin kuin hän itse. Todellisuudessa on saanut rahaa kotoaan milloin minkäkin syyn perusteella., toisin kuin veljensä.
Tämäkin tapaus nosti esiin ajatuksen, että kaikkia muita on autettu, mutta häntä ei. Teki kuitenkin aika monelle suvussamme saman källin, eli lainasi rahaa tai osti jotain tavaroita, mutta jätti maksun suorittamatta.
Myöhemmin on kehdannut vielä väittää, että ei ole kenellekään velkaa. Olisi mukava joskus tietää se juurisyy mikä tuon käytöksen aiheutti. Jotain ruuveja pitää olla löysällä, jos kehtaa jatkaa elämäänsä tuollaisten temppujen jälkeen, niin kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut.
Olen epäillyt kaksisuuntaista mielialahäiriötä.
Miehen sisko 500 mk. Hieman ihmettelen, etenkin kun syyttelee veljiään siitä, että ovat saaneet jotain erityistä tukea lapsuuden kodista, toisin kuin hän itse. Todellisuudessa on saanut rahaa kotoaan milloin minkäkin syyn perusteella., toisin kuin veljensä.