Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on vanhin "nuori" jonka tunnet

Vierailija
24.03.2015 |

Siis kuinka vanhan tiedät jota voi kuvailla mielestäsi "nuoreksi" ulkonäöltään, luonteeltaan, jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v.

Vierailija
2/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

naispuolinen ystäväni iältään tänä vuonna 48v ja ei näytä päivääkään yli 35-vuotiaalta.
Hän ammatiltaan kosmetologi, joten silläkin varmaan vaikutusta asiaan.

Vierailija
4/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen tosi nuorenoloinen nainen. En tajua miten voi olla sen ikäinen kuin on. On varmaan löytänyt jonkun nuoruudenlähteen. Ja tiedän sataprosenttisen varmasti ettei ole kirurgisesti korjaillut itseään eikä millää muillakaan vippaskonsteilla. Kai ne ovat geenit sitten.

Vierailija
5/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v siskoni tuntuu välillä nuoremmalta kuin minä, vaikka olen alle kolmekymppinen enkä edes mikään tätiytynyt vaan itsessäkin on vähän ikiteinin vikaa.

Vierailija
6/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

72V

Vierailija
7/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani lastenneuvolan 36 v terkkari. Luulin pitkään vasta valmistuneeksi parikymppiseksi, kunnes sain kuulla että hänellä on jo vanhimmat lapset teini iässä ja nuorimmatkin jo koulussa. Uskomattoman nuoren näköinen, energinen ja mukava ihminen.

Vierailija
8/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kaverin äiti. Luulin häntä lapsensa isosiskoksi, kunnes juttelimme ja selvisi että hän on perheen äiti ja minua vanhempi.

Vierailija
9/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:54"]Tytön kaverin äiti. Luulin häntä lapsensa isosiskoksi, kunnes juttelimme ja selvisi että hän on perheen äiti ja minua vanhempi.
[/quote]
Äh, miten mä sähläsin. Tytön kaverin äiti siis on 35.

Vierailija
10/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kerran työpaikan reissulla, jossa esittelijänä oli sellainen pikkuinen ukkeli jolla ikää yli 80 vuotta (kuulin jälkeen päin). Voi että mä pidin hänestä. Hyvä että perässä pysyttiin kun äijä pisteli lyhyillä jaloillaan menemään. Äly leikkas kuin partaveitsi ja jutut olivat sen mukaisia. Jäin kovasti ihailemaan häntä ja hänen elämäniloaan. Hän oli tätä airasamuliini-porukkaa joka ei vanhene ikinä :)