Ei kiinnostaisi yhtään mennä näin rokottamattomana terveyskeskukseen
Mutta muuten ei kuulemma onnistu rytmihäiriölääkkeen annostuksen nostaminen. Että pitääkin olla hankalaa.
Kommentit (20)
Niin, on hankalaa kun itse elämänsä hankalaksi tekee.
Hae piikki ja lampsi sen jälkeen hakemaan rytmihäiriölääke terveyskeskuksesta. Ongelma ratkaistu
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kun ekg:n tarvitsee niin pitää käydä se ottamassa. Mistä se lääkäri muuten tietää mitä menossa.
Ajattelin, että ne vanhat ekg. t ja, holtterit riittää. On niistä tietysti vuosia aikaa. Viimeksi kyllä holtteriin tuli paljon rytmihäiriöitä.
Vaatiiko terveyskeskukset nykyisin koronapassin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin kun ekg:n tarvitsee niin pitää käydä se ottamassa. Mistä se lääkäri muuten tietää mitä menossa.
Ajattelin, että ne vanhat ekg. t ja, holtterit riittää. On niistä tietysti vuosia aikaa. Viimeksi kyllä holtteriin tuli paljon rytmihäiriöitä.
Miksi kuvittelit, että tilanne olisi sama kuin vuosia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tullut muutoksia joiden takia haluat annostusta nostaa niin kyllä se kannattaa katsoa. Voihan olla että on tullut jotain uusia muutoksia jotka vaatiikin vaikka eri lääkkeen.
Minulla esim löytyi lievää vajaatoimintaa niin suosittelen vaan menemään tarkistamaan tilanteen.
Ei kai siellä kukaan halua käydä. Suojaa itsesi ja käytä kunnon naamaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tullut muutoksia joiden takia haluat annostusta nostaa niin kyllä se kannattaa katsoa. Voihan olla että on tullut jotain uusia muutoksia jotka vaatiikin vaikka eri lääkkeen.
Minulla esim löytyi lievää vajaatoimintaa niin suosittelen vaan menemään tarkistamaan tilanteen.
Niin kai se sitten on. On vaan niin paljon sairauksia minulla, että jos niistä joutuisi kontrollissa käymään, niin olisin aina terveyskeskuksessa.
Vain muutama viikko sitten tilanne oli melkein palannut normaaliksi, ja katsokaa, missä olemme nyt, kaikki ennalta suunniteltu, Omicron on heikko mutaatio, Etelä-Afrikan todisteet ovat osoittaneet meille tämän, ja kuitenkin muutamaa kunnioitettavaa poikkeusta lukuun ottamatta, nuo yhteisen talon sharlateenit kertovat meille, kuinka meidän tulee elää, toivon vain, että ihmiset löytäisivät selkärankansa, mutta valitettavasti asun maassa, jossa on enimmäkseen heikkoja nive-känkynsiä, jotka tekevät niin kuin heidän käskettiin kyselemättä.
Ei kyllä kenenkään elämä ole niin vaikeaa kuin Ammattivalittajan. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siellä kukaan halua käydä. Suojaa itsesi ja käytä kunnon naamaria.
Juuri näin. Mä en käy terveyskeskuksissa vaan yksityislääkärillä ja sen vuoksi kommentissani 4 kysyin, kysytäänkö terveyskeskuksissa nykyään koronapassia. Kun yksityisellä ei ainakaan kysytä. Mutta jos kyse on ap:n kohdalla vain tartunnanpelosta, niin ffp3-hengityssuojain vaan naamalle ja tutkimuksiin. Hengityssuojaimen kanssa mä jouduin käymään lääkärissä ja labroissa ennenkuin rokotteita edes annettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla esim löytyi lievää vajaatoimintaa niin suosittelen vaan menemään tarkistamaan tilanteen.Niin kai se sitten on. On vaan niin paljon sairauksia minulla, että jos niistä joutuisi kontrollissa käymään, niin olisin aina terveyskeskuksessa.
Sellaista se on. Itse suhtaudun positiivisesti siihen että minun terveydestäni pidetään huolta. Olen jopa itse kontrolleja pyytänyt jos on tuntunut yhtään että tarvitsen.
No käyt samaan hintaan hakemassa sen tartunnan. Sitähän sä olet toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla esim löytyi lievää vajaatoimintaa niin suosittelen vaan menemään tarkistamaan tilanteen.Niin kai se sitten on. On vaan niin paljon sairauksia minulla, että jos niistä joutuisi kontrollissa käymään, niin olisin aina terveyskeskuksessa.
Sellaista se on. Itse suhtaudun positiivisesti siihen että minun terveydestäni pidetään huolta. Olen jopa itse kontrolleja pyytänyt jos on tuntunut yhtään että tarvitsen.
Mä en ole käynyt vuosiin.
Tämän maan täytyy vain vetää isopoikahousunsa jalkaansa ja jatkaa asioita ja jatkaa normaalisti ennen kaikkea tätä Covid-hölynpölyä. Jatkossakin tulee erilaisia variantteja muutaman kuukauden ja vuoden välein, kuten on jo osoitettu ja todistettu! Emme voi jatkaa yrittämistä oletettavasti kääriä kaikkia vanuihin heti sen jälkeen, kun olet saanut useita injektioita. Muuten loput ajan elämme sulkuissa ja pelottelua lopun ikuisuuden!! Hulluus on mitä se on!!!
Olet tehnyt niin kuin sinulle on kerrottu, sinulle on pumpattu kolme nopeasti vapautettua iskua, pitkäaikaiset vaikutukset ovat vielä täysin tuntemattomia, mutta otit sen riskin, joten olet ottanut riskin, he lupasivat sinulle vapaus, mutta sinulla oli vain valheita ja uusi lukitus. Jos edelleen noudatat, olen epäselvä, kuinka pahoinpidelty annat itseksi tulla!!!
Kuvittele, että sinun on kerrottava syöpäpotilalle, että "kemoterapiasi on peruttu, koska meidän on keskityttävä ihmisten injektoimiseen viruksen vuoksi, jopa ilman rokotteita, eloonjäämisaste on 99,9 %. Anteeksi."
Paljonko kaali maksaa Pietarin torilla tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käynyt vuosiin.
Ei kannata ajatella että terveyskeskuskessa käymällä hukkaat aikaa vaan "ostat" sitä.
Ei sieltä mitään tartu. Itse kävin monta kertaa korona-asemalla viime vuonna. Ikinä ei ollut koronaa enkö sitä saanut.