Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tuoteryhmään et käytä lainkaan rahaa?

Vierailija
24.03.2015 |

Onko sinulla jotain tuoteryhmää tai palveluja, joihin et laita rahaa? Esim. meikit, joukkoliikenne, lihatuotteet, kirjat, matkailu, lemmikit, kampaamopalvelut, tms? Onko syynä säästö, kiinnostukseen tai tarpeen puute, boikotointi, eettiset syyt tai joku muu? :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiin ja tupakkaan ei mene centtiäkään.

Vierailija
42/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja, auto, kosmetologi, sisustaminen, kahviloissa käynti, elokuvissa käynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:20"]En käy kampoomassa (kallista ja olen usein tyytymätön lopputulokseen) vaan leikkaan hiukseni itse. Tupakkaa en polta. En käytä huulipunaa, pohjustusvoidetta, valokynää, ryppyvoiteita. Merkkilaukut ei kiinnosta ja ne on usein rumia. Silmälasituotteita en käytä. Viherkasvit ei menesty hoidossani, joten niihin en panosta. En käy ikinä kismetilogilla, hierojalla tai kynsisalongissa. Treenaan kotona ja ulkona, eli en tarvitse kuntosalipalveluita. Pyöräilen, kävele ja käytän julkisia, autoon ei ole tarvetta.
[/quote]

Enpä ole kyllä minäkään kampoomassa saati kismetilogilla koskaan käynyt.

Vierailija
44/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakka, lemmikit, urheliun seuraaminen (liput tms), maksu-tv, ooppera, syvänmerensukellus, äyriäiset.... maailmassa on paljon juttuja joihin en laita euroakaan ja syynä kiinnostuksen puute.

Vierailija
45/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Musiikkituotteet (kuuntelen spotifystä ja youtubesta uutuudet ja lempisoittolistani sekä vanhoilta cd-levyiltäni lempibändejäni)
- Kampaamopalvelut, kosmetologit, hierojapalvelut, kylpylät, kynsisalongit, jne (ei tarvetta/teen itse paremmin ja halvemmalla)
- Auton polttoaine-, vakuutus- ym. maksut (ei autoa)
- Lapsituotteet (ei lapsia)
- VR (lennän tai käytän Onnibussia)
- Kahvi, kahvileivät, kahvilat (en juo, teetäkin juon harvemmin. pullatuotteet ei maistu)
- Hatut, turkikset, merkkilaukut, uudet ulkoiluvaatteet, stringit.
- Terveyssiteet (käytän tamponeja)
- Lääkkeet (ei onneksi mitään lääkitystä ja muutenkin olen perusterve, ei edes buranalle käyttöä)
- Tupakkatuotteet
- Kirjat (lainaan kirjastosta)
- Aikakauslehdet (saan netistä korvaavaa tietoa/hömppää)
- Sanomalehdet ja iltapäivälehdet (luen netistä)
- Rannekello (käytän vain kännykän kelloa)
- Korut (en käytä mitään koruja, ei kiinnosta)
- Käsityötarvikkeet (en harrasta käsitöitä)
- Puutarhatuotteet (ei ole omaa pihaa, parvekkeella kaikki on valmista)

Vierailija
46/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:20"]En käy kampoomassa (kallista ja olen usein tyytymätön lopputulokseen) vaan leikkaan hiukseni itse. Tupakkaa en polta. En käytä huulipunaa, pohjustusvoidetta, valokynää, ryppyvoiteita. Merkkilaukut ei kiinnosta ja ne on usein rumia. Silmälasituotteita en käytä. Viherkasvit ei menesty hoidossani, joten niihin en panosta. En käy ikinä kismetilogilla, hierojalla tai kynsisalongissa. Treenaan kotona ja ulkona, eli en tarvitse kuntosalipalveluita. Pyöräilen, kävele ja käytän julkisia, autoon ei ole tarvetta.
[/quote]

Enpä ole kyllä minäkään kampoomassa saati kismetilogilla koskaan käynyt.
[/quote]
Joo, nauratti itseänikin kun tuon kommenttini jälkeenpäin luin :D

Vierailija
47/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kosmetologilla, palvelut ylihinnoiteltuja ja tekijät huonoja

En polta enkä käytä alkoholia

En kulje julkisilla, pyöräilen

En osta siteitä enkä tamponeja, käytän kuukuppia

Lemmikkejä ei ole

En käy ravintoloissa, baareissa tai kahviloissa, syön/juon kotona

Rahaa menee sisustukseen, kauneudenhoitoon, vaatteisiin ja matkusteluun.

Vierailija
48/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit, alkoholi, tupakka, aikuisten urheiluvaatteet/välineet, autot/autoilutarvikkeet, kosmetologipalvelut, musiikki. Nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Vierailija
49/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita rahaa koskaan mehuun, jogurtteihin, kekseihin, sipseihin, muroihin, jäätelöön enkä limsaan siksi, että ne eivät maistu mielestäni hyviltä. Teen vähän mehua itse omista omenoista mutta en koskaan juo sitä muuten. Karkeista ostan vain suklaata. En ole koskaan ostanut itselleni karkkipussia.

Vierailija
50/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot- Söhellän itse hiukseni ja värjään
Tupakka - Poltan mielelläni alkoholin kera joskus, mutta omia rahojani en semmoiseen turhuuteen halua syytää
Autoilu - Fillari on mun ferrari
Liha - Liha tuntuu yleensä tosi kalliilta, ja se on plussaa että lihansyönnin vähentäminen tekee hyvää maapallolle.
Dvd:t ja levyt - Ahdistaa materian omistaminen noissa muodoissa, kiva kun saa sähköisesti

Vierailija
51/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeläiset, lemmikit ja tupakka tulee ensimmäisenä mieleen. Ei ole mennyt killinkiäkään 40 vuoden elämäni aikana. Muiden lapsiin olen kyllä törsännyt, mutta en liiemmin niihinkään.

Vierailija
52/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvoitusjuomat -mielestäni turhimpia energianlähteitä mitä on. Juon mieluummin vettä. Lisäksi hiilihapot saa mulla mahan turvoksiin ja kaameita röyhtäisyjä aikaan.

Lasten synttäreille suostun kuitenkin ostamaan niitäkin.

Vierailija
53/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon tuotteita, joihin en käytä rahaa siksi etten tarvitse tai ei ole koskaan ollut varaa joten ei ole tullut osaksi elämääni, joten listaan nyt ainoastaan ne, joihin on joku periaatesyy tai joita olen joskus käyttänyt, mutta joutunut lopettamaan.

- Eläintuotteet - ryhdyin lakto-ovo-vegeksi 18-vuotiaana, parikymppisenä aloin hiljakseen vähentää maitoa ja munia. Nyt ostan vain vegaanista, vaikka voin edelleen joskus esim. kylässä ottaa maitoa tai kananmunaa sisältävää kakkua. 

- Kaikki meikkituotteet tai -palvelut - muut naiset tehkööt miten haluavat, mutta minä en halua kuluttaa ympäristöä, terveyttäni, aikaa ja rahaa näyttääkseni erilaiselta kuin olen. Tiedostan tosin että olen siinä mielessä onnekas että ihoni on tasainen ja kuulas ja koen olevani luonnonkaunis, voisi olla vaikeampaa olla ilman jos olisi vaikka hyvin rokonarpiset kasvot.

- Kampaamo - en voi sietää tunnetta, kun joku tuntematon hiplaa ja leikkelee hiuksiani. Voi johtua siitä että viekä teini-ikäisenä täysin tuntemattomatkin mummot tulivat takaapäin silittelemään tukkaani, kun on niin ihanat enkelinkiharat. Lapsuuden hyväksikäyttökokemusten takia ahdistun valtavasti siitä kun henkilökohtaisen tilani rajoja rikotaan

Vierailija
54/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen minkä olen tottunut varastamaan..kjäh kjäh

Vierailija
55/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit - en meikkaa kuin juhliin yms. ja luonnollisesti kuluu todella vähän

Tupakkatuotteet - en polta

Auto - en omista, koska ei ole tarvetta

Ruoka aineista punainen liha, leipä, einekset, karkit, energiajuomat, mehut, limsat, suklaa, keksit, jugurtit - en syö (joskus saatan toki ostaa muille)

Uudet vaatteet (alusvaatteet poikkeus, ostan todella harvoin tosin) - ostan vaatteet lähes poikkeuksetta UFFilta 

Ulkona syöminen - syön mieluummin kotitekoista ruokaa

Hiustuotteet - en käytä, hiukset auki/ponnarilla. Ne mitä käytän jos laittaudun saatu kavereilta

Sisustuostuotteet - ei tarvetta

Kuukautissuojat - kuukuppi

Vierailija
56/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatuotteet
Rakennekynnet, irtoripset, hiustenpidennykset
Botox
Psykoterapiapalvelut
Uimahalleissa käyminen (luin täältä sen uimahallikeskustelun ja never again)
Maksulliset shoppailutapahtumat

Vierailija
57/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipatukat, -juomat ja lisäravinteet! Sekä kaikki proteiinirahkat, proteiinijogurtit ym. hömpötykset.

Vierailija
58/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Auto
-Tupakka
-Alkoholi
-Muutkin päihteet
-Erilaiset ruuminpalat ja -eritteet
-Siteet ja tamponit
-Sisustustuotteet ja kaikki koristeroskat
-Ulkomaan matkailu
-Telkkari
-Kosmeettinen kirurgia ja operaatiot
-Lehdet, en tilaa mitään aikausi- enkä sanomalehteä

Vierailija
59/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:34"]-Auto
-Tupakka
-Alkoholi
-Muutkin päihteet
-Erilaiset ruuminpalat ja -eritteet
-Siteet ja tamponit
-Sisustustuotteet ja kaikki koristeroskat
-Ulkomaan matkailu
-Telkkari
-Kosmeettinen kirurgia ja operaatiot
-Lehdet, en tilaa mitään aikausi- enkä sanomalehteä
[/quote]
-Nahka ja turkis unohtui kun ovat niin itsestäänselviä.
-En käytä myöskään rahaa tietokone tai konsolipeleihin.
Päihteitä en käytä sillä minulla ei ole niille mitään tarvetta ja ovat terveydelle vaarallisia sekä eettisesti ja ekologisesti kyseenalaisia. Eläimiä enkä niiden eritteitä syö koska se on vastoin moraaliani sekä epäekologista. Autoa en omista enkä käytän epäekologisuuden ja kalliin hinnan vuoksi. Käytän kuukuppia taloudellisista, terveydellisiä ja ekologisista syistä. Viihdyn kotona enkä koe tarvetta matkustella muutoin kun Suomen sisällä. Sisustusjutut ja muu tilpehööri ei kiinnosta. Kosmeettiseen kirurgiaan ei mene rahaa kun en koe tarvetta. Telkkaria eikä aikakausilehtiä ole hintansa ja turhuutensa vuoksi. Nahka- ja turkisruotteita en käytä eettisistä syistä.

Vierailija
60/62 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamot ja urheilu, leikkaan itse tukkani ja kuntoilen ilmaiseksi. Vaikka laihtuishan siinä kun käyttäis kaikki ruokarahat salikorttiin ja merkkivaatteisiin ;)