Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen nainen on väkivaltainen

Vierailija
24.03.2015 |

Unohtamatta viime vuoden lapsisurmia , tässä hiukan faktaa suomalaisen naisen väkivaltaisuudesta.

"Poliisin tietoon tullut naisten tekemä väkivalta on viime vuosina yleistynyt reippaasti. Naiset esimerkiksi nykyään riehuvat humalassa julkisilla paikoilla miesten tapaan. Tänään myös päivänvaloon nousee tapauksia, joista ennen vaiettiin."

http://yle.fi/uutiset/hoivamyytti_murenee_-_nainen_nujakoi_ja_lyo/6632298

"KOLMEN PERUSASIAN toivoisinkin tulevan muistetuiksi, kun ”suomalaisen miehen” väkivaltaisuudesta puhutaan: 1) Henkirikosten yliedustus Länsi-Eurooppaan nähden vallitsee vain Itä- ja Pohjois-Suomessa; 2) Naapurimaissamme idässä ja etelässä on enemmän surmaväkivaltaa kuin Suomessa; 3) Väkivalta on yleistä vain työelämän ulkopuolella olevien työikäisten päihdeongelmaisten miesten joukossa, jossa valtaosalla jo on rikosrekisteri.

Rasismin tai laajemmin kansanryhmään kuulumisen perusteella tapahtuvan leimaamisen tuomittavuudesta puhutaan paljon. Myyttisesti väkivaltaisen ”suomalaisen miehen” jatkuva roikkuminen mukana niin sanotuissa sivistyneissäkin keskusteluissa on kuitenkin epäkohta, johon ei juuri ole kiinnitetty huomiota."

http://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/544097/Suomalainen+mies+ei+ole+vakivaltainen

Suomalainen nainen on yhtä väkivaltainen kuin mieskin

http://yle.fi/uutiset/torkea_perhevakivalta_kohdistuu_miehiin_naisia_useammin/5487134  

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ei saa puhua naisten  huonoista puolista, palstalla syyllinen on ainoastaan mies, joka asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus olla oma itsensä eikä miesten määritelmä millanen naisen pitäisi olla. Mua ainoastaan naurattaa jos mun tyttö on vaikka kussut ulkona johonkin typerään paikkaan ja näyttää mulle kuvaa siitä. Miehet on kuitenkin kusseet vaikka kuinka monta kertaa useammin ulos eli hyvä vaan että vähän tasotetaan.  

Vierailija
4/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallasta sen verran että puhutaan sitten uudestaan jos naiset on ohittaneet miehet kaikessa väkivallassa. 

Vierailija
5/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:15"]

Väkivallasta sen verran että puhutaan sitten uudestaan jos naiset on ohittaneet miehet kaikessa väkivallassa. 

[/quote]

Sinulta puuttuu sisälukutaito?

Vierailija
6/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:07"]

Naisella on oikeus olla oma itsensä eikä miesten määritelmä millanen naisen pitäisi olla. Mua ainoastaan naurattaa jos mun tyttö on vaikka kussut ulkona johonkin typerään paikkaan ja näyttää mulle kuvaa siitä. Miehet on kuitenkin kusseet vaikka kuinka monta kertaa useammin ulos eli hyvä vaan että vähän tasotetaan.  

[/quote]

Miten ulostamisen tarve liittyy naisten väkivaltaan?

Vierailija
7/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä suostun uskomaan että suomalainen nainen on varmaan korkealla väkivallassa jos verrataan muihin maihin. 

Vierailija
8/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat väkivaltaisia. Miehet ovat vielä väkivaltaisempia kuin naiset kaikkialla maailmassa. Sodat, raiskaukset ovat yleisempiä miesten tekeminä. Onneksi suurin osa ihmisistä kuitenkin kykenee hillitsemään väkivaltaisuuttaan tai ohjaamaan väkivaltaista energiaa järkevästi. Lapsiin kohdistuvassa väkivallassa on otettava huomioon, että naiset ovat moninkertaisesti enemmän lasten hoitajina. Väkivaltatilanteista pahimmat, kuten pedfilia, ovat silti ylseisimmin miesten vastuulla. Yhteisöissä, joissa päihteitä käytetään paljon, väkivaltaa on erityisen paljon.

Vierailija
9/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:19"]

Sen mä suostun uskomaan että suomalainen nainen on varmaan korkealla väkivallassa jos verrataan muihin maihin. 

[/quote]

Tossa sulle on faktaa tarjolla, ei ole uskon asia.

Vierailija
10/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:15"]

[/quote]

Et siis vaivaudu edes lukemaan?

Väkivalta on yleistä vain työelämän ulkopuolella olevien työikäisten päihdeongelmaisten miesten joukossa, jossa valtaosalla jo on rikosrekisteri.

Kyllä tämä ryhmä keskenään nujakoi, ja nostaa tilastoja.

Sen sijaan perheväkivallassa, törkeässä sellaisessa, nainen on jo ohittanut miehen.

Vierailija
11/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:20"]

Kaikki ihmiset ovat väkivaltaisia. Miehet ovat vielä väkivaltaisempia kuin naiset kaikkialla maailmassa. Sodat, raiskaukset ovat yleisempiä miesten tekeminä. Onneksi suurin osa ihmisistä kuitenkin kykenee hillitsemään väkivaltaisuuttaan tai ohjaamaan väkivaltaista energiaa järkevästi. Lapsiin kohdistuvassa väkivallassa on otettava huomioon, että naiset ovat moninkertaisesti enemmän lasten hoitajina. Väkivaltatilanteista pahimmat, kuten pedfilia, ovat silti ylseisimmin miesten vastuulla. Yhteisöissä, joissa päihteitä käytetään paljon, väkivaltaa on erityisen paljon.

[/quote]

Nyt puhuttiin suomalaisen naisen väkivallasta. Samaa mutu-soopaa tarjoat jokaiseen ketjuun, EVVK.

PS. MONTAKO murhaaja-raiskaajamiestä itse tunnet?

Vierailija
12/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat väkivaltaisia ja käyvät miesten ja lasten kimppuun, kun pinna kärähtää. Hirviönaisia on ihan liian paljon, kykenevät tappamaan lapsiaankin. Pahasti on pieleen mennyt jo lapsuudessa, kun itsehillinnästä ei ole tietoakaan.

Vierailija
13/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]

Liittyy se siihen että miehet ei määrittele käyttäytymistä. Naiset tuomitaan kaikesta paljon helpommin ja se pätee väkivaltaan ja kaikkeen. Jos väkivalta ja muu sekoilu on normaalia käytöstä miehille niin on se sama oikeus naisillekin. Se vaan ei mene vieläkään niin ja siihen pitää saada muutosta. Ei ole olemassa mitään epänaisellista käyttäytymistä on vaan jokaisen omaa käyttäytymistä. 

Vierailija
14/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:17"]

[/quote]

[/quote]

Liittyy se siihen että miehet ei määrittele käyttäytymistä. Naiset tuomitaan kaikesta paljon helpommin ja se pätee väkivaltaan ja kaikkeen. Jos väkivalta ja muu sekoilu on normaalia käytöstä miehille niin on se sama oikeus naisillekin. Se vaan ei mene vieläkään niin ja siihen pitää saada muutosta. Ei ole olemassa mitään epänaisellista käyttäytymistä on vaan jokaisen omaa käyttäytymistä. 

[/quote]

Sekopäinen sepustus. Ei mulla muuta.

Vierailija
15/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onnekseni tunne yhtään murhaajaa. Tiedän yhden pedofiilin, joka ikävä kyllä on vapaana. Väkivaltaisesti vaimoaan ja lapsiaan kohtaan käyttäytyneitä miehiä tiedän neljä. Mutta tämähän ei liity oikeastaan asiaan. Tilastollisesti miehet ovat väkivaltaisempia kuin naiset, kiistatta. 

Vierailija
17/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:34"]

En onnekseni tunne yhtään murhaajaa. Tiedän yhden pedofiilin, joka ikävä kyllä on vapaana. Väkivaltaisesti vaimoaan ja lapsiaan kohtaan käyttäytyneitä miehiä tiedän neljä. Mutta tämähän ei liity oikeastaan asiaan. Tilastollisesti miehet ovat väkivaltaisempia kuin naiset, kiistatta. 

[/quote]

ja sinulta puuttuu sisälukutaito. jo aloituksessa ja sen jälkeen on kerrottu naisten olevan parisuhteissa väkivaltaisempia, nimenomaan törkeissä tapauksissa. näissä yleensä tarvitaan siis poliisia.

moniko miehen kokema väkivalta tapaus jää ilmoittamatta poliisille, koska asenne on "ethän sä naistelta ota pataas?".

Vierailija
18/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:27"]

Naiset ovat väkivaltaisia ja käyvät miesten ja lasten kimppuun, kun pinna kärähtää. Hirviönaisia on ihan liian paljon, kykenevät tappamaan lapsiaankin. Pahasti on pieleen mennyt jo lapsuudessa, kun itsehillinnästä ei ole tietoakaan.

[/quote]

juu, mutta aina näille riittää ymmärtäjiä ja myötäilijöitä. syy löydetään näissä tapauksissa aina miehestä.

Vierailija
19/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin kohdistuvassa väkivallassa on otettava huomioon, että naiset ovat moninkertaisesti enemmän lasten hoitajina.

[/quote]

Ahaa, siis naiset ikäänkuin puolivahingossa ajautuvat pahoinpitelemään lapsia? Samalla logiikalla kai heteromiehet ajautuvat raiskaamaan naisia koska ovat "luontaisesti heistä kiinnostuneita", ihan kuin nainen on kiinnostunut lapsista.

Kumma miten haet oikeutusta pahoinpitelylle hoitoon käytetystä ajasta.

Vierailija
20/22 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:05"]

Lapsiin kohdistuvassa väkivallassa on otettava huomioon, että naiset ovat moninkertaisesti enemmän lasten hoitajina.

[/quote]

Ahaa, siis naiset ikäänkuin puolivahingossa ajautuvat pahoinpitelemään lapsia? Samalla logiikalla kai heteromiehet ajautuvat raiskaamaan naisia koska ovat "luontaisesti heistä kiinnostuneita", ihan kuin nainen on kiinnostunut lapsista.

Kumma miten haet oikeutusta pahoinpitelylle hoitoon käytetystä ajasta.

[/quote]

näitä puolusteluja naisen tekemälle riittää aina. uupumus, masennus, väsymys ja ennenkaikkea se mies.