Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarin kolumni uskollisuudesta - mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
24.03.2015 |

http://www.hs.fi/elama/a1305940643937?jako=1d0c3f63e36f2335a957f5d9a6c010fa&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage

Millaisia ajatuksia tämä herätti teissä? 

Itse elän parisuhteessa, jossa molemmat olemme todella onnellisia - emmekä todellakaan koe tarvetta kertoa toisillemme joistain merkityksettömistä kännipussailuista muiden kanssa. Seksiä emme harrasta muiden kanssa kumpikaan.

N41, naimisissa saman miehen kanssa 20 vuotta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaisi lopettaa dokaaminen jos menee muisti noin totaalisesti.. Yleisesti olen sitä mieltä että sen voi tehdä, minkä sallisi sen oman parinsa tekevän sulle. Kannattaako kaikkea kertoa, tuskin.

Vierailija
2/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas uskollisuus tarkoittaa sitä että ei ole mitään kännipussailuja kenenkään muun kanssa. En ymmärrä miksi ihmiset väkisinkin hakeutuu parisuhteeseen, kun siinä ei kumminkaan haluta olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kirjoitus. Mulla ei ole tarvetta kertoa miehelleni pienistä kännihalailuista ja suon saman hänelle. 

Vierailija
4/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:01"]

Mulle taas uskollisuus tarkoittaa sitä että ei ole mitään kännipussailuja kenenkään muun kanssa. En ymmärrä miksi ihmiset väkisinkin hakeutuu parisuhteeseen, kun siinä ei kumminkaan haluta olla.

[/quote]

Millä tavalla kännihalailut/-pussailut tarkoittavat ettei asianomainen halua olla parisuhteessa? 

Vierailija
5/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi katsot voivasi määritellä muiden ihmisten parisuhteet "oikeiksi"? Jos molemmat osapuolet ovat sitä mieltä, että kännipussailut ovat ok eivätkä heidän suhdettaan kaada? Sultako pitäisi lupa kysyä? 

Vierailija
6/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Halutaan saada kaikki. Parisuhteen ja sinkkuuden hyvät puolet.

Vierailija
7/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että se kuka väittää ettei joskus myös muut kuin oma puoliso kiinnostaisi, valehtelee. Ja tämä - se että myös muut kiinnostavat - ei myöskään tarkoita sitä, että omassa suhteessa olisi jotain vialla.

Vierailija
8/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Perustele ihan yksinkertaisesta, mitä pahaa on siinä, että suutelet jotain ihmistä vaikkapa yökerhossa tanssin yhteydessä? Miten tämä on sinun parisuhteesta poissa?

Vierailija
9/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ja jos tämä sopii kaikille osapuolille, niin se on huono asia, koska __________? 

Vierailija
10/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:13"]

[/quote]

Perustele ihan yksinkertaisesta, mitä pahaa on siinä, että suutelet jotain ihmistä vaikkapa yökerhossa tanssin yhteydessä? Miten tämä on sinun parisuhteesta poissa?

[/quote]

Mitä paneminenkaan on sitten parisuhteesta poissa? 

Vierailija
11/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:01"]

[/quote]

Millä tavalla kännihalailut/-pussailut tarkoittavat ettei asianomainen halua olla parisuhteessa? 

[/quote]
Siinäpä sulle pohdittavaa loppuviikoksi.

Vierailija
12/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:14"]

[/quote]

[/quote]

Ja jos tämä sopii kaikille osapuolille, niin se on huono asia, koska __________? 

[/quote]

No sopiiko se molemmille? Vähän se epäilyttää, jos asia pitää salata siltä toiselta. Eli kyllä sillä kännisuutelijalla on pieni epäilys ettei toinen moista sulattais. Toki jos homma on sovittu ja toiselle se on ok. Alkuperäisessä kolumnissahan se kaveri mietti pitääkö kertoa vai ei. Jos homma olis sovittu niin eihän moista edes tarvis miettiä.

Vierailija
13/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:11"]

[/quote]

[/quote]

En taida osata perustella sitä niin yksinkertaisesti että ymmärtäisit....

Vierailija
14/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päivänselvä juttu mun mielestä, että sovitaan säännöt, joita noudatetaan. Joillakin ne säännöt voivat tosiaan olla hyvin vapaat, vieraissakäyminenkin on sallittua. Toisilla sitten taas hyvin tiukat.

Meillä on tiukat säännöt, ja oltiin niistä molemmat samaa mieltä aikoinaan kun naimisiin mentiin, 20 v sitten. Eikä ne ole muuttuneet ja tuskin tulevat muuttumaankaan. Emme käy yksin viihteellä, emme kyllä paljon yhdessäkään, kun ei kumpaakaan kiinnosta. Jos käymme, se on jonkin bändin keikka ja paljon muuta ei paikalla viihdytä. Minä en juo alkoholia ollenkaan, mieheni saattaa juoda yhden oluen illan aikana. Ystäviä tapaamme kotonamme tai ystävien luona. Emme siis kännää, joten ei tule vahingossakaan tehtyä mitään mitä katuisi. Omia harrastuksia toki on ja ystäviä myös. Vietämme todela paljon aikaa yhdessä, mutta omaa aikaakin on. Kenenkään muun kanssa vaan ei ole yhtä kivaa kuin puolison. Seksi meillä on aivan loistavaa ja määrä molempien mielestä oikein sopiva.

Emme myöskään flirttaile muiden kanssa, en edes ymmärrä koko jutun jujua. Normaalisti tietysti jutellaan ja ollaan sellaisia, että ollaan kaikille ystävällisiä, lounaalla ja kahvilla voi myös käydä tutun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa.

Jonkun mielestä varmaan tiukkapipoista touhua, mutta sopii meille, olemme erittäin onnellisia.

Vierailija
15/15 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme täysin vapaassa suhteessa ja harrastamme seksiä myös muiden kanssa. Käytännössä tätä tosin tapahtuu harvoin, kun elämme muuten täysin normaalia lapsiperhe-elämää. 

Meille tämä sopii erittäin hyvin enkä vaihtaisi puolisoa mistään hinnasta. Olen myös rehellisesti sanoen ylpeä siitä, että muutkin miehet haluavat vaimoani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän